Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Kwast »

Serieus, dat was echt eng! Heb toch wel compassie met Ann. Mensen met een depressie vertonen vaak egocentrisch gedrag. Ze doen dit niet met opzet maar ze hebben op dat moment het al druk genoeg met hun eigen "sores"
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Toch een pluim voor de actrice ! Ze deed dat heel "levensecht" maar in haar plaats zou ik die rol kotsbeu zijn !
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

nounake schreef:Toch een pluim voor de actrice ! Ze deed dat heel "levensecht" maar in haar plaats zou ik die rol kotsbeu zijn !
Eindelijk excelleert Monika Van Lierde waar ze goed in is: een houten tafelpoot spelen..., ik kan haar moeilijk een pluim geven nu ze na jarenlang ondermaats acteren iets gevonden heeft waar ze goed in is... namelijk doelloos voor zich uit staren (sorry als dit off topic is en mensen kan schofferen)
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Peter Jansens schreef:
nounake schreef:Toch een pluim voor de actrice ! Ze deed dat heel "levensecht" maar in haar plaats zou ik die rol kotsbeu zijn !
Eindelijk excelleert Monika Van Lierde waar ze goed in is: een houten tafelpoot spelen..., ik kan haar moeilijk een pluim geven nu ze na jarenlang ondermaats acteren iets gevonden heeft waar ze goed in is... namelijk doelloos voor zich uit staren (sorry als dit off topic is en mensen kan schofferen)
:clap: Sorry hier mag ik eigenlijk niet om lachen maar let wel, het spelen van een houten tafelpoot is niet gemakkelijk :whistle:
0 x

nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Kwast schreef:
Peter Jansens schreef:
:clap: Sorry hier mag ik eigenlijk niet om lachen maar let wel, het spelen van een houten tafelpoot is niet gemakkelijk :whistle:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Goed gevonden van die tafelpoot maar inderdaad, als het zo overkomt bij jullie, dan doet ze dat uitmuntend
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Ik heb nog nooit van dichtbij te maken gehad met zwaar depressieve mensen, maar als ze zich allemaal gedragen zoals Ann dan ben ik blij dat ik ze niet in mijn buurt heb.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Ik heb wel al met depressieve mensen te maken gehad, en één ding is opvallend : hun eigen problemen en wat ze hebben meegemaakt, zijn in hun ogen veel erger dan alle anderen, die dezelfde dingen meemaken. Die persoon in kwestie die ik ken, werd naar een praatgroep gestuurd voor slachtoffers van hetzelfde wat hij had meegemaakt (ga niet in detail treden) en toch vond hij dat hij daar niet kon geholpen worden, want "ze snapten niet dat zijn situatie nog veel erger was". Hij sloot zich thuis op en wilde niemand meer zien, veranderde zelfs zijn telefoonnummer om niet meer gestoord te worden. Uiteindelijk wel medicatie begonnen, en het is heel langzaam verbeterd. Ik hoop dat ze Ann ook langzaam terug laten verbeteren, want het begint "oud" te worden. Dat is zoals wij van die kennis van ons ook zegden, het begint nu toch wel vervelend lang te duren, zet er u over... maar dat is niet zo makkelijk hé !
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Voor één keer hoop ik dat ze niet de realistische toer opgaan in Thuis, want dan zitten we nog zeker een half jaar met een depressieve Ann...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
grace1
x 435

Bericht door grace1 »

Tegen dat Ann haar schorsing gedaan is zal wel weer live and kicking zijn
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Goed zo Ann, hopelijk gaat het nu weer de betere richting uit.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik hoop het ook. Als ze maar niet aan de overdosis gaat beginnen of alsnog een poging tot zelfmoord gaat doen omdat, wanneer je met deze medicatie begint, het de depressiviteitsklachten verergerd. Na een aantal weken egaliseert dit en dan begint de werking merkbaar te worden.
0 x

grace1
x 435

Bericht door grace1 »

eindelijk werd ze wakker ging tijd worden ook
haar schorsing bijna gedaan
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ze heeft gelachen! :mrgreen: Het is een wonder maar ze heeft gelachen. En ze heeft met Mayra gebeld. Het lijkt er op dat het pleidooi van onze vagebond Tom heeft geholpen. Arm ding barst bijna in tranen uit... wat logisch is natuurlijk maar toch. Hopelijk komt alles weer palettie met Ann want dit is wel heel zielig!
0 x

Trouwe kijker
Nog geen rang
x 110
x 27

Bericht door Trouwe kijker »

Gisteren leek het wel of Ann nooit een depressie heeft gehad. Een wonderbaarlijke genezing als het ware! :wtf:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

We hebben in Thuis al groeischeuten gekend en ook time-space anomalies, waarom geen wonderbaarlijke gene'zing? Het is bijna Pasen! :lol:
0 x
Gesloten