Zeker. Lowie heeft Luc helemaal in z'n macht en maakt misbruik van alles.jessie V. schreef:Ik krijg de zenuwen van dat gefleem van Luc tegen Lowie.Als je zo de liefde van je zoon moet zien te winnen ben je wel verkeerd bezig. Dat ventje lacht hem gewoon uit.
Luc Bomans (Mark Willems)
-
Lazylady
- x 435
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Hij speelt het sluw.Lazylady schreef:Zeker. Lowie heeft Luc helemaal in z'n macht en maakt misbruik van alles.jessie V. schreef:Ik krijg de zenuwen van dat gefleem van Luc tegen Lowie.Als je zo de liefde van je zoon moet zien te winnen ben je wel verkeerd bezig. Dat ventje lacht hem gewoon uit.
De appel is niet ver van de boom gevallen...
0 x

-
Devilex
- Poster rang 1

- Mona'ke
- Poster rang 2

Idd!Devilex schreef:Dat appartement heeft daar opeens een ware metamorfose ondergaan.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
het deed me denken aan "HET" appartement van Luc ; toen Guy bij hem woonde hebben we daar één (of meer?) keer een zicht in gehad .
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Luc luc luc waar ben je mee bezig man! Een kind laat je toch geen whisky drinken. Ook een heel slecht voorbeeld voor de kijkers thuis! Ik vond het zo een debiele actie! Wanneer neemt die man eens zijn vaderrol serieus... o wacht even... hij weet niet hoe dat moet. 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Kwast : je hebt helemaal gelijk. Wij hebben dezelfde bemerking gemaakt : 16 jaar en al whisky. In het openbaar zou het zelfs strafbaar zijn. De scène deed mij denken aan vroegere tijden : toen een jongen zijn plechtige communnie (nu heet dat vormsel) deed (12 jaar) was hij plots een "man" en mocht hij een "druppel" (voor de nederlanders : een borrelKwast schreef:Luc luc luc waar ben je mee bezig man! Een kind laat je toch geen whisky drinken. Ook een heel slecht voorbeeld voor de kijkers thuis! Ik vond het zo een debiele actie! Wanneer neemt die man eens zijn vaderrol serieus... o wacht even... hij weet niet hoe dat moet.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Dat is nu in nog heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel families nog zo hoormartha schreef: vroegere tijden : toen een jongen zijn plechtige communnie (nu heet dat vormsel) deed (12 jaar) was hij plots een "man" en mocht hij een "druppel" (voor de nederlanders : een borrel) drinken.
Maar idd geen mooi voorbeeld voor op Tv in prime time met al die jonge kuikjes voor de buis
En flauw excuus van Luc dat hij niet weet hoe dat moet vaderen - dat hoort elk mens te weten dat zo iets niet kan
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Martha heet een plechtige communie nu vormsel? Dat zijn toch twee aparte dingen?
0 x
-
exsencon
- x 435
Misschien is Martha niet helemaal op de hoogte van de katholieke kalender? Wie kan haar dat kwalijk nemen?
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Het zijn twee aparte dingen die wel samengevoegd zijn tot 1 ritueel dacht ik. Maar ik kan me vergissen, heb zelf niks dergelijks ontvangen.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
exsencon
- x 435
Ik herinner mij (wel heel erg lang geleden) dat plechtige communie en vormsel tesamen gingen maar toch twee verschillende zaken waren.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Dat weet ik namelijk niet meer. Want ik zat me af te vragen: wat "vieren" we als iemand zijn plechtige communie doet?
Dat weet ik eigenlijk niet meer. En wat is dan eigenlijk het vormsel?
Dus jullie denken dat ze dat nu in een plechtigheid vieren? En vroeger niet. Of zoiets.
Dat weet ik eigenlijk niet meer. En wat is dan eigenlijk het vormsel?
Dus jullie denken dat ze dat nu in een plechtigheid vieren? En vroeger niet. Of zoiets.
0 x
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
Er is in het Offtopic/zeverforum vast wel een plaatsje waar dit uitvoerig kan besproken worden.
Dit is het topic van Luc en die kan je moeilijk een onschuldig communicantje noemen.

Dit is het topic van Luc en die kan je moeilijk een onschuldig communicantje noemen.
0 x
-
exsencon
- x 435
Luc, het niet zo onschuldige communicantje heeft zich nog maar eens in een onmogelijke situatie gemanuvreerd waar alleen de Thuisschrijverkes hem kunnen uithalen! 
0 x