Buren / Neighbours
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
Lazylady
- x 435
Re: Buren
Ik zie hem nog terug samen gaan met Suzanne hoor!
Van mij mogen Summer en Andrew eens uit elkaar. Het is toch meer dan duidelijk dat die gewoon niet passen? Summer is veel te volwassen voor Andrew die vaak alleen aan zichzelf denkt, maar zich wel altijd graag moeit in Summer's beslissingen.
Van mij mogen Summer en Andrew eens uit elkaar. Het is toch meer dan duidelijk dat die gewoon niet passen? Summer is veel te volwassen voor Andrew die vaak alleen aan zichzelf denkt, maar zich wel altijd graag moeit in Summer's beslissingen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ja, dat vind ik ook wel. En deze keer had Karl Susan eens niet bedrogen met n vrouw die 20 jaar jonger was.
Ik weet de aanleiding al zelfs niet meer !
En ze zijn in ieder geval nog heel bezorgd om mekaar.
Ik weet de aanleiding al zelfs niet meer !
En ze zijn in ieder geval nog heel bezorgd om mekaar.
0 x
-
Lazylady
- x 435
En er is verder nooit meer gebeurd?Valda schreef:Jim was bouwondernemer. Ringo heeft er nog bij gewerkt en hij heeft Lynn Scully's huis verbouwd, na de brand. Zo leerde hij Susan beter kennen.
Wat is nu trouwens de reden dat Summer en Andrew afstand hebben genomen? Ik heb gisteren enkel de laatste minuten gezien. (Maken dat ik het vanavond niet opnieuw vergeet aangezien het zaterdag is. :'))
0 x
-
Valda
- Poster rang 1

Ik weet niet meer of er echt een kus is geweest. Ik dacht het wel... Ze groeiden in elk geval wel wat naar elkaar toe, maar je kan niet van een echte affaire spreken. Susan heeft ook al eens een echtgenoot verloren aan ziekte (Alex), dus dat bracht voor haar ook herinneringen terug. Rond diezelfde tijd planden Susan en Karl een reis naar Peru. Het ging echter slechter met Alex en uiteindelijk werd de reis voor hem uitgesteld. Susan en Karl groeiden meer uit elkaar en uiteindelijk hadden ze een ruzie op het moment dat Jim stierf (Rhys was bij hem). Susan nam het Karl heel erg kwalijk dat ze door die ruzie niet bij Jim was op dat moment. Ze is dan ook een tijdje weg geweest. Rond die periode kwam Malcolm dan ook terug om de plooien te proberen gladstrijken...
Wat Andrew en Summer betreft: ik sta zelf 4 afleveringen achter. Gisteren net gezien dat Michael is vertrokken...
Wat Andrew en Summer betreft: ik sta zelf 4 afleveringen achter. Gisteren net gezien dat Michael is vertrokken...
0 x
tomorrow is another day...
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Andrew vindt dat Summer hem niet genoeg steunt. Summer vindt dan weer dat Andrew haar buiten sluit.
Andrew studeert aan de unief op aanraden van Summer, hoewel hem dat niet echt boeit. Summer moet echter terug naar het middelbaar omwille van haar spiekincident, maar ze zou liever op de unief zitten. Hun levens verschillen te hard, en daarom wil ze n 'pauze' inlassen.
Ik vind ook dat Summer te slim, idealistisch en 'wereldverbeterend' is voor Andrew. Andrew is zijn vader in t klein : businessman, opportunist en alles draait om geld.
Andrew studeert aan de unief op aanraden van Summer, hoewel hem dat niet echt boeit. Summer moet echter terug naar het middelbaar omwille van haar spiekincident, maar ze zou liever op de unief zitten. Hun levens verschillen te hard, en daarom wil ze n 'pauze' inlassen.
Ik vind ook dat Summer te slim, idealistisch en 'wereldverbeterend' is voor Andrew. Andrew is zijn vader in t klein : businessman, opportunist en alles draait om geld.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Niet genoeg steunt? Summer wou nochtans graag helpen op die concertdag. Andrew heeft gewoon een veel te grote plaat voor z'n kop als hij dat niet kan/wil inzien.johan1969 schreef:Andrew vindt dat Summer hem niet genoeg steunt. Summer vindt dan weer dat Andrew haar buiten sluit.
Summer heeft wel gelijk als ze vindt dat hij haar buitensluit, maar het is natuurlijk wel een feit dat ze wel betuttelend kan overkomen. Desalniettemin is het natuurlijk met goede bedoelingen en kan Andrew dat eens aannemen.
Natuurlijk kon Andrew ook gewoon z'n eigen zin doen... Triestig ventje.
Summer verdient beter. Als ze er nu eens een nieuwe studiebol in stoppen.
Nochtans vind ik Paul toch vaak verstandiger dan Andrew. Hij is misschien sluw, maar toch echt geen onmens. Is hij nu eigenlijk de voogd van Sophie? We zien haar zo weinig...
Kan het zijn dat Paul wat milder is geworden qua karakter? Ik kijk nog niet zo heel lang naar Neighbours, maar heb toch die indruk aangezien hij waarschijnlijk al altijd de sluwe rol had.
0 x