Kaat Bomans (Leen Dendievel)
-
- x 435
Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)
Het lijkt wel alsof Franky uit eigen bescherming geen kant durft kiezen; en dus Lowie ook niet wil mee-beschuldigen terwijl hij waarschijnlijk ook wel het tegendeel vermoedt.
0 x
-
- Poster rang 5
Voorstel van Franky om die verf af te dekken met een grote sticker was nog niet zo slecht, maar of dat nu een mottige reclameboodschap voor de Frens moet worden is wel iets anders. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 1
Franky die zo vragend naar Femke keek toen Tim zei dat ieder zijn verhaal moest doen, dat zal niet zo voorzien geweest zijn.
En ineens komt Julia er ook onverwacht tussen sukkelen 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Toch een belachelijk gedoe hé ? dat ze nu zoiets ensceneren NA sluitingstijd maar toch niet met volk in het café ! Wat moeten die klanten wel denken of zijn dat allemaal stom&doven ?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Franky heeft het gisteren zelf toegegeven: "ik ben toch geen acteur"
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Ik vond wel dat ze het vrij goed gespeeld hebben, alleen het einde was hmm, ja Thuis he!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Waarom is dit spul in gang gezet? Heb niet heel de week Thuis kunnen zien dus snapte er geen biet van.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 3
Tim moet voor zijn examen een rollenspel kunnen spelen. Conflictoplossing.
Femke en Jens zijn op het lumineuze idee gekomen om zelf te helpen door een conflict na te spelen. Jens heeft het scenario geschreven en Franky halvelings gedwongen om mee te spelen. Vandaar het toneeltje.
Femke en Jens zijn op het lumineuze idee gekomen om zelf te helpen door een conflict na te spelen. Jens heeft het scenario geschreven en Franky halvelings gedwongen om mee te spelen. Vandaar het toneeltje.
0 x

- Lacrimosa
- Poster rang 2
Ik vond het bijzonder grappig... vooral hoe Franky heel de tijd zeer onsubtiel na elke zin naar Femke en Tim keek om in te schatten of het oke was wat hij deed...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
- Mona'ke
- Poster rang 2
Ik vond het ook echt lachwekkend. Je zag van mijlenver dat dat geacteerd was door Franky en Jens. 
Dan denk ik: Ze (Jef en Jelle) acteren in het echt/als beroep, dan moet het toch moeilijk zijn om te "acteren" zoals kindjes (of mensen zoals ik die helemaal niet kunnen acteren) dat doen.

Dan denk ik: Ze (Jef en Jelle) acteren in het echt/als beroep, dan moet het toch moeilijk zijn om te "acteren" zoals kindjes (of mensen zoals ik die helemaal niet kunnen acteren) dat doen.
0 x
-
- x 435
Franky is niet meer wat hij geweest is: vroeger een pimpelmees, nu een buldog 

0 x
-
- x 435
Man man man, wat belachelijk zeg... en nu valt het alweer keihard op dat dit meisje waarschijnlijk de nieuwe vriendin van Jens gaat worden natuurlijk... 

0 x
-
- x 435
Redelijk belachlijk om zoiets onnozels te doen. Met mij zouden ze zoiets nooit moeten lappen.Lazylady schreef:Man man man, wat belachelijk zeg... en nu valt het alweer keihard op dat dit meisje waarschijnlijk de nieuwe vriendin van Jens gaat worden natuurlijk...
0 x
-
- x 435
OFWGKTA schreef:Redelijk belachlijk om zoiets onnozels te doen. Met mij zouden ze zoiets nooit moeten lappen.
Mij ook niet.
0 x