Hij wedt niet op twee paarden, wel op een paard en een ezelynnlord F. schreef:Hij wedt heeel duidelijk op 2 paarden.Lacrimosa schreef:Ik denk niet dat Tom op twee paarden wil wedden. Hij durft gewoon niet tegen Lynn zeggen dat ze een bezitterige en overdominante zaag is.De enige reden dat hij Lynn nog niet gedumpt heeft is omdat hij niet terug vrijgezel wil worden. Ik veronderstel dat hij Lynn wel zou missen voor andere bezigheden moest het niks worden met Judith.
Lynn Courtois (Abigail Abraham)
- Crackers
- Poster rang 5
Re: Lynn Courtois (Abigail Abraham)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Moeilijke keus als ge het mij vraagt, de ezelynn heeft toch wel argumenten! 

0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
- Lacrimosa
- Poster rang 2
ZO happig lijkt hij mij op die bepaalde bezigheden met Lynn niet te zijn...lord F. schreef: voor andere bezigheden
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
- x 435
Heeft hij ongelijk in als ge het mij vraagt!Lacrimosa schreef:ZO happig lijkt hij mij op die bepaalde bezigheden met Lynn niet te zijn...

0 x
-
- x 435
Vind het aan de ene kant wel een beetje triest dat Tom nu niet gewoon de waarheid tegen haar zegt.
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Vind het ook wel zielig voor Lynn. Maar ja, Tom die gewoon zegt waar het op staat...nee dat zie ik er niet van komen... 

0 x
-
- x 435
Tom heeft m.i. zich nog nooit aan de waarheid gehouden, dat is gewoon eigen aan zijn natuur, anders zou het Tom niet meer zijn.
0 x
-
- Poster rang 3
Waarom zou Tom de waarheid zeggen tegen Lynn. Da's in zijn eigen nadeel. Als het misloopt met Judith, kan hij nog steeds terug naar Lynn. Vergeet niet dat Tom iemand is van de meest opportunistische soort... 

0 x

- Lacrimosa
- Poster rang 2
Ik vind het veel te vroeg om dingen "op te biechten". Hij heeft duidelijk interesse in Judith, ja. Maar er is niet eens iets tussen hen, zelfs geen geflirt. Alsof andere mensen in een relatie nooit eens omkijken naar een mooie vrouw of man zonder meer. En hij was inderdaad niet eerlijk over zijn motieven om met haar te gaan lopen, maar hij zei tenminste dat ze er bij was en niet dat hij "alleen wou zijn" of zoiets. Als iedereen het direct zou moeten opbiechten tegen zijn of haar partner wanneer je een **** (censuur) dan zouden er niet veel koppels meer zijn denk ik.
Natuurlijk denk ik ook wel zoals de meesten dat er uiteindelijk wel meer van zal komen, maar zover is het nu gewoon nog niet en dus vind ik ook niet dat hij er al over moet beginnen.
Natuurlijk denk ik ook wel zoals de meesten dat er uiteindelijk wel meer van zal komen, maar zover is het nu gewoon nog niet en dus vind ik ook niet dat hij er al over moet beginnen.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
- x 435
Ja, maar Lynneke kan even goed Tommeke uitputten of het nu met lopen is of met iets anders! 

0 x
-
- Poster rang 5
ja idd. Hij zal wel zo'n redenering maken.Poolaapje schreef:Waarom zou Tom de waarheid zeggen tegen Lynn. Da's in zijn eigen nadeel. Als het misloopt met Judith, kan hij nog steeds terug naar Lynn. Vergeet niet dat Tom iemand is van de meest opportunistische soort...

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
doet die jongen nu al eens zijn best om zijn conditie te verbeteren, is Lynn alweer ontevreden 

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Dat Tom en Lynn n koppel zijn, daar merk ik maar weinig van.
0 x
-
- x 435