Ann De Decker (Monika Van Lierde)
-
- x 435
Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Peggy heeft Ann gezien, ze moet toch wel gezien hebben dat Ann maar een schim was van zichzelf 

0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2
Ze zei dat ze er moe uit zag, meer niet. Zoiets valt buitenstaanders minder snel op dan je zou verwachten...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
- Amiche
- Poster rang 2
1. Peggy heeft te weinig empathie voor anderen om te verwachten dat ze echt ziet hoe het met An is.
2. Mayra was de eerste die het bij de naam noemde en de troepen bij elkaar trommelde, dus die meent zeker niet dat het enkel een dipje is. Hoe is het trouwens met de belofte van Geert om een adres/tel.nr te geven van een goede therapeut? Zolang An dat niet gekregen heeft kan er ook geen sprake zijn van hulp weigeren door haar, toch?
Over de affaire van Sandrine kan ik nog niet veel zeggen, want dat heb ik nog niet gezien helaas. Maar die opmerking over dat Peggy mogelijk bang is voor de reaktie van An als ze hoort dat ze het kindje tegen haar wil weghielden klinkt heel aannemelijk. An is altijd een knipperlicht geweest als het gaat om toestemmingen en weigeringen. Je weet dus maar nooit.
2. Mayra was de eerste die het bij de naam noemde en de troepen bij elkaar trommelde, dus die meent zeker niet dat het enkel een dipje is. Hoe is het trouwens met de belofte van Geert om een adres/tel.nr te geven van een goede therapeut? Zolang An dat niet gekregen heeft kan er ook geen sprake zijn van hulp weigeren door haar, toch?
Over de affaire van Sandrine kan ik nog niet veel zeggen, want dat heb ik nog niet gezien helaas. Maar die opmerking over dat Peggy mogelijk bang is voor de reaktie van An als ze hoort dat ze het kindje tegen haar wil weghielden klinkt heel aannemelijk. An is altijd een knipperlicht geweest als het gaat om toestemmingen en weigeringen. Je weet dus maar nooit.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Kwast
- Poster rang 5
Ann begint steeds meer op jammerende jenny te lijken. Alleen nog twee domme staartjes en een jampotbril en voila!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Nu maar hopen dat Monika haar personage niet mee naar huis neemt. Ocharme, haar gezin.
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2
Ze ziet er ook echt depressief/moe uit. Dat moet toch ik-weet-niet-hoe-moeilijk zijn om een depressie te "faken". En niet zo'n depressie als Doortje in FC De Kampioenen (ten tijde van de geboorte van Billie), maar ik geloof van Ann wel dat ze een depressie heeft.
0 x
-
- x 435
^ ze ziet er inderdaad depressief uit, goed geakteerd dus
ik hoop dat de rol van Ann daarna toch wat vrolijker wordt
Sandrine en Mayra zijn dan hopelijk de eersten die ervan kunnen genieten 

ik hoop dat de rol van Ann daarna toch wat vrolijker wordt

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Misschien dat het feit dat Sandrientje op school "ongelukjes" heeft (ik veronderstel dat zij in haar broek doet) Ann wakker schudt en haar uit haar apathie voor haar dochtertje haalt.
0 x
-
- x 435
Oooh... Ik wist serieus niet wat ze bedoelden met ongelukjes.martha schreef:Misschien dat het feit dat Sandrientje op school "ongelukjes" heeft (ik veronderstel dat zij in haar broek doet) Ann wakker schudt en haar uit haar apathie voor haar dochtertje haalt.

0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2
Pfff ik kan er niet meer naar zien, veel te confronterend, veel te pijnlijk. Ze zouden beter na elke Thuisaflevering die melding doen van tele onthaal ... 

0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
- x 435
Meen je dit nu?Lacrimosa schreef:Pfff ik kan er niet meer naar zien, veel te confronterend, veel te pijnlijk. Ze zouden beter na elke Thuisaflevering die melding doen van tele onthaal ...
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Toch niet raar gedacht van Lacrimosa. Ook al worden thema's zwaar aangedikt en soms een karikatuur, toch gaan de verhalen wel ergens over en het kan net op een pijnlijke plek drukken. Overspel als je net je partner daardoor kwijt bent, abortus (wijst zich vanzelf), verkrachting (idem) enz. Mensen met verdriet denken soms met een soap even weg te zappen uit de realiteit en dan ineens komt het hard binnen.
Maar je moet dan wel uitkijken het niet te serieus te nemen, want je kan van een soap niet leren hoe het beste ermee om te gaan!!!!!
Maar je moet dan wel uitkijken het niet te serieus te nemen, want je kan van een soap niet leren hoe het beste ermee om te gaan!!!!!

0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
-
- x 435
Ondertussen is Sandrinneke wel de pijp uit he. Hebben we dat al gehad in Thuis?
0 x
-
- x 435
Hoezo de pijp uit?exsencon schreef:Ondertussen is Sandrinneke wel de pijp uit he. Hebben we dat al gehad in Thuis?
0 x
-
- x 435
Ik meen gezien te hebben dat Sandrine op haar eentje het huis verliet toen Ann in slaap viel.
0 x