zie je wel dat hij al in de rats zit? Zijn auto is niet verzekerd! Al zou dat toch niet veel verschil gemaakt hebben. Vandalisme wordt niet gedekt door een autoverzekering en ik denk niet dat je voor een oldtimer een omnium kunt af sluiten...Crackers schreef:Heeft Bram zijn auto al laten verzekeren?
Bram Schepers (Bert Verbeke)
- Crackers
- Poster rang 5
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
5000 euro voor te herspuiten is toch geen kleingeld ! Als ik Bram was, zou ik er toch verder mee gaan !
0 x
-
- Poster rang 1
-
- Poster rang 5
maar het zal wel niet makkelijk zijn om Lowie en Luc te beschuldigen. Luc is immers nog steeds Bram z'n baas.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Ganja
- Poster rang 3
Mooi beeld: Bram die naar de video van zijn ongeboren kind zit te kijken en traantjes wegpinkt.
Het moet niet makkelijk zijn om dan te beseffen dat het kind er misschien nooit zal komen.
Al hoop ik van wél en dat hij het dan samen met Jana mag opvoeden.
Want we hebben nu wel een tienerzwangerschap in Thuis maar als ze het nu laten geboren worden is het ook (nog) realistischer want er zijn er nog hé die het kindje alsnog houden - en dan kunnen ze Lowie het na een tijdje laten afbollen omdat die niet om kan met het geween van de baby en dan komen Bram en Jana terug samen (liefst eerder).
Maja....wat ik wens.....zal misschien niet gebeuren
Het moet niet makkelijk zijn om dan te beseffen dat het kind er misschien nooit zal komen.
Al hoop ik van wél en dat hij het dan samen met Jana mag opvoeden.
Want we hebben nu wel een tienerzwangerschap in Thuis maar als ze het nu laten geboren worden is het ook (nog) realistischer want er zijn er nog hé die het kindje alsnog houden - en dan kunnen ze Lowie het na een tijdje laten afbollen omdat die niet om kan met het geween van de baby en dan komen Bram en Jana terug samen (liefst eerder).
Maja....wat ik wens.....zal misschien niet gebeuren

0 x
-
- x 435
- Ganja
- Poster rang 3
Dat hij dan maar ineens goed door vliegt en liefst pas als Jana weet dat Lowie zijn auto heeft vol geschreven.exsencon schreef:Bram gaat nog wel eens uit zijn krammen vliegen.
0 x
-
- x 435
Haha! Nog eens een moord in Thuis, dat is al een tijdje geleden. Maar wie hé, Bram, Lowie of...Jana?
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Nee geen moord zegexsencon schreef:Haha! Nog eens een moord in Thuis, dat is al een tijdje geleden. Maar wie hé, Bram, Lowie of...Jana?

0 x
-
- x 435
Allé, waarom niet? Dan moeten ze er Tim bijhalen die dat dan weer gaat vertellen aan Femke enz...
0 x
-
- Poster rang 1
Toch een tweetal jaar, remember Guy...exsencon schreef:Haha! Nog eens een moord in Thuis, dat is al een tijdje geleden. Maar wie hé, Bram, Lowie of...Jana?
Ik vraag me wel af of Jana Bram gaat geloven ivm die verf op zijn wagen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- x 435
Waarschijnlijk zal Bram de DVD vergeten terug te geven aan Franky en zullen Jana en Tibobo daarop uitkomen waardoor het weer ambras is.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Goed gedaan Bram! Hij is Lowie niet aangevlogen en dat vond ik een hele strakke actie. Dat hij Jana voor Bram heeft gewaarschuwd is goed bedoeld maar stookt het vuurtje alleen maar meer op vrees ik.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Tomboy
- Poster rang 1
Alles sal reg kom. Jana zal uiteindelijk Bram toch in de armen vallen en el Lowieke heeft dan het nakijken...
0 x