Bram Schepers (Bert Verbeke)
- Crackers
- Poster rang 5
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
Heeft Bram zijn auto al laten verzekeren?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Goeie vraag!Crackers schreef:Heeft Bram zijn auto al laten verzekeren?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Vermits er enkel dokters,één advokaat, één flik, taxi chauffeurs en loodgieters zijn in het Thuisdorp gaan ze over verzekeringen geen item maken dus we mogen raden ....
0 x
-
- x 435
-
- Nog geen rang
'Misschien zijn ze hier nog'Lazylady schreef:Allez, Bram! Wie zou dat nu gedaan hebben, slimmeke?!
Haha.
0 x
-
- Poster rang 1
-
- x 435
Ach, Bram weet goed genoeg dat Lowie het heeft gedaan, maar heeft natuurlijk geen bewijs.dirk schreef:Zou hij Tibo de schuld geven?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Tibo is een nicht, die zal het veeeeeeel gemener aanpakken dan dit
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Is dat zo?Kwast schreef:Tibo is een nicht, die zal het veeeeeeel gemener aanpakken dan dit

Dus homo's (ik hou al niet zo van het woord "nicht") zijn gemener dan hetero's?

Ontopic: Natuurlijk weet Bram ook dat Lowie hier achter zit, jammer genoeg kan hij het niet bewijzen.
0 x
-
- x 435
Misschien omdat homo's meer vrouwentrekjes hebben.satine schreef: Dus homo's (ik hou al niet zo van het woord "nicht") zijn gemener dan hetero's?![]()
Ontopic: Natuurlijk weet Bram ook dat Lowie hier achter zit, jammer genoeg kan hij het niet bewijzen.

Nee, en ik vrees dat Tibo nu in de handjes gaat wrijven.

0 x
-
- x 435
Er zijn twee advocaten in het dorp. Maar dat terzijde...nounake schreef:Vermits er enkel dokters,één advokaat, één flik, taxi chauffeurs en loodgieters zijn in het Thuisdorp gaan ze over verzekeringen geen item maken dus we mogen raden ....
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Raar dat die auto zo snel al op kenteken is gezet. Wat betreft de invoerrechten? Keuring enz? Of België daarmee niet zo streng als Nederland? In elk geval hoop ik dat Bram dit stukje cultuur weer schoon krijgt.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
- x 435
Ik dacht niet dat je invoerrechten moest betalen tussen twee landen binnen de Europese Unie. En dat kenteken hing er al op van in Spanje. Als hij de wagen in België gaat laten inschrijven moet hij hem natuurlijk laten keuren, verzekeren enz... en dan krijgt hij ook een Belgisch kentekenKwast schreef:Raar dat die auto zo snel al op kenteken is gezet. Wat betreft de invoerrechten? Keuring enz? Of België daarmee niet zo streng als Nederland? In elk geval hoop ik dat Bram dit stukje cultuur weer schoon krijgt.
Zo als in een ander topic reeds vermeld heeft hij 6 maand de tijd om dat allemaal in orde te brengen.
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Als je Peter bedoelt, die is toch notaris? Blijft alleen Tom over...tvx1 schreef:Er zijn twee advocaten in het dorp. Maar dat terzijde...nounake schreef:Vermits er enkel dokters,één advokaat, één flik, taxi chauffeurs en loodgieters zijn in het Thuisdorp gaan ze over verzekeringen geen item maken dus we mogen raden ....
0 x
-
- Poster rang 3
Niet meer, die is gewoon advocaat nu. Notaris is een extra(?) richting bovenop Rechten.Tomboy schreef:Als je Peter bedoelt, die is toch notaris? Blijft alleen Tom over...tvx1 schreef:Er zijn twee advocaten in het dorp. Maar dat terzijde...nounake schreef:Vermits er enkel dokters,één advokaat, één flik, taxi chauffeurs en loodgieters zijn in het Thuisdorp gaan ze over verzekeringen geen item maken dus we mogen raden ....
On Topic: Ik hoop dat Bram kalm blijft, Lowie zal wel zo stom zijn om zijn mond voorbij te praten door op te scheppen dat hij het gedaan heeft.
0 x