Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Peter Jansens »

Hij had ook een proper onderbroek en een pakje condooms bij... :lol:
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

johan1969 schreef:Geert kwam in de Ardennen aan in zijn pak (hemd, das, vest) maar had blijkbaar wel n outfit voor de adventure-uitstap (fleece, t-shirt) bij ! Zit dat dan altijd in zijn dokterstas ?
Ik kwam hier om net hetzelfde op te merken :lol:
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

Ten huize Marianne werd er gisteren op een bepaald moment iets gezegd in die aard: "Donderdag zal Geert eens met An spreken." En dit terwijl het al donderdag was want een paar scenes later zaten ze te kijken van "waar is Geert?". Er was zeker geen overgang van dag geweest. Dit werd dus op dezelfde dag gezegd.
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

En hier ben ik weer met Sandrientje: (en ik weet het kinderen kunnen niet acteren en zijn moeilijk om te regisseren).
Mayra die zei dat Sandrientje zo blij was om terug bij Ann te zijn terwijl het kind de vorige dag dat nu niet bepaald enthousiast naar haar 'moeder' toe deed.
Laatst gewijzigd door Peter Jansens op vr 15 feb 2013, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Op de auto van Bram hangt nog altijd een Spaanse nummerplaat :problem:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Crackers schreef:Op de auto van Bram hangt nog altijd een Spaanse nummerplaat :problem:
Zal in Spanje ingeschreven staan, normaal dat hij dan een Spaanse nummerplaat heeft...
0 x
Afbeelding
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Peter Jansens schreef:Hij had ook een proper onderbroek en een pakje condooms bij... :lol:
En een paar blauwe pillen.
:lol:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Poolaapje schreef:
Crackers schreef:Op de auto van Bram hangt nog altijd een Spaanse nummerplaat :problem:
Zal in Spanje ingeschreven staan, normaal dat hij dan een Spaanse nummerplaat heeft...
moet die hier dan niet opnieuw ingeschreven worden? Ik vraag mij af of hij er wel al mee mag rijden. Zijn 'Jacky' was nog maar net geleverd en hij reed er al mee rond. Nummerplaat niet in orde en dus niet ingeschreven bij de DIV, geen verkeersbelasting en niet verzekerd denk ik.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Crackers schreef:
Poolaapje schreef:
moet die hier dan niet opnieuw ingeschreven worden? Ik vraag mij af of hij er wel al mee mag rijden. Zijn 'Jacky' was nog maar net geleverd en hij reed er al mee rond. Nummerplaat niet in orde en dus niet ingeschreven bij de DIV, geen verkeersbelasting en niet verzekerd denk ik.
Er rijden toch genoeg auto's in België rond met een buitenlandse nummerplaat. Waarom zou Bram dat dan niet mogen?
0 x
Afbeelding
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Yep binnen Europa mag je toch overal met je wagen rondrijden.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Devilex schreef:Yep binnen Europa mag je toch overal met je wagen rondrijden.
Ja maar je kan als Belg toch geen auto kopen met een Franse nummerplaat? Ook al koop je die auto in Frankrijk. Bij een verkoop wordt de nummerplaat toch niet mee verkocht?
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Dus als ik, als Nederlander die al een aantal jaar in Vlaanderen woont, hier in België een auto zou kopen, dan zou ik naar Nederland moeten teruggaan voor de nummerplaat?
Ik ken er niks van, dus ik weet het niet zeker, maar dat lijkt mij toch maar raar.

Ah en in Nederland koop je de nummerplaat trouwens wel bij de auto. Daar is het anders dan hier, waar de nummerplaat bij de persoon blijft, ook als die een andere wagen koopt.

Dus ik denk dat Bram zijn auto gewoon in orde is.
0 x
Sanne
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Sanneke schreef:Dus als ik, als Nederlander die al een aantal jaar in Vlaanderen woont, hier in België een auto zou kopen, dan zou ik naar Nederland moeten teruggaan voor de nummerplaat?
Ik ken er niks van, dus ik weet het niet zeker, maar dat lijkt mij toch maar raar.

Ah en in Nederland koop je de nummerplaat trouwens wel bij de auto. Daar is het anders dan hier, waar de nummerplaat bij de persoon blijft, ook als die een andere wagen koopt.

Dus ik denk dat Bram zijn auto gewoon in orde is.
Waar jij woont, daar betaal je verkeersbelasting. Als je als Nederlandse hier woont, dan schrijf je uw voertuig hier in bij de DIV (Dienst In Verkeersstelling) en krijg je een officiële nummerplaat en laat je er nog een bij maken. Als Bram officieel in Spanje woont, kan hij hier rondrijden met Spaanse nummerplaat. Als hij hier zijn domicilie heeft, moet hij hier verzekerd zijn, hier verkeersbelasting betalen en bijgevolg hier naar de DIV gaan en hier een Belgische nummerplaat krijgen.

Eigenlijk is dat allemaal niet zo van belang voor de soap, maar ik denk dat als Tim gisteren het voertuig van Bram had gecontroleerd in plaats van dat van Eddy, dan was Bram volgens mij niet in orde geweest met zijn papieren. En als Lowie of iemand anders het in zijn zot hoofd haalt en zich wil af reageren en wat krassen trekt in Bram zijn auto, DAN zal Bram in de problemen komen, want hij is met niks in orde en al zijn geld is op... ik voorzie problemen.
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Misschien heeft Bram zich nog niet opnieuw ingeschreven in België. Hij heeft ook eigenlijk nog geen vaste verblijfplaats he, want hij logeert maar tijdelijk in de Zus & Zo.
En ik ken via via in ieder geval iemand die officieel in Antwerpen woont, maar wel nog een tijd met een Italiaanse nummerplaat heeft rondgereden.
Dus misschien is het niet volledig volgens de regels, maar het kan wel.
0 x
Sanne
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Bram heeft GEEN domicilie in Belgie, hij zit op hotel.
0 x
Plaats reactie