Hij hoopt dat Franky en Jana weer samenkomen, en Lowie uit de picture verdwijnt en dus geen 'last' heeft van andermans kind en zijn toekomst niet 'vergooit'. Eigenlijk wel erg.
Luc Bomans (Mark Willems)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Nu blijkt waarom Luc, Franky weer op de werkvloer wil ! Onze vermoedens zijn dus bevestigd.
Hij hoopt dat Franky en Jana weer samenkomen, en Lowie uit de picture verdwijnt en dus geen 'last' heeft van andermans kind en zijn toekomst niet 'vergooit'. Eigenlijk wel erg.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Er is zoveel heen en weer gedoe in Thuis, dat je er ook makkelijk van in de war kunt raken!
En van daaruit Bram met Tibo???? Kunnen die samen het kindje gaan opvoeden
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Sorry, ik bedoelde Bram natuurlijk.
Ik vind Bram wel toffer dan vroeger nu. Maar dat hij op Casper lijkt zoals Waldek en Rosa vinden, vind ik niet.
Ik vind Bram wel toffer dan vroeger nu. Maar dat hij op Casper lijkt zoals Waldek en Rosa vinden, vind ik niet.
0 x
-
olly
- x 435
Ik vind ook dat ze personage van Casper reïncarneren in Bram. Bram is zijn streken kwijt, wie gelooft dat nu?
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Maar dat klopte toch ook voor Kasper? Dus dan is er wel overeenkomst tussen hen.
En ik vind het wel een leuk idee dat de schrijvertjes een familie geven aan Bram, want nu is hij iedereen kwijt, juist nu hij zo goed zijn best doet.
Maar oeps, dit is natuurlijk het topic van Luc - gauw
En ik vind het wel een leuk idee dat de schrijvertjes een familie geven aan Bram, want nu is hij iedereen kwijt, juist nu hij zo goed zijn best doet.
Maar oeps, dit is natuurlijk het topic van Luc - gauw
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Luc wil van alles gaan veranderen aan het appartement van Julia. Maar ik dacht altijd dat dat een huurappartement was... Vergis ik me, of wil Luc dingen doen die eigenlijk door de huisbaas gedaan moeten worden?
0 x
Sanne
- Crackers
- Poster rang 5

Ja, het is een huurappartement. Er zijn twee mogelijkheden: ofwel hebben de scenaristen niet zo ver gedacht ofwel kan Luc het appartement renoveren in overleg met de huisbaas in ruil voor een paar maanden huur of de huisbaas betaalt zelf de renovatiewerken, maar dat leidt ons hier wat te ver. Ik vind het nog altijd vreemd dat hij nooit nog spreekt over zijn eigen appartement waar hij destijds met Guy woonde.Sanneke schreef:Luc wil van alles gaan veranderen aan het appartement van Julia. Maar ik dacht altijd dat dat een huurappartement was... Vergis ik me, of wil Luc dingen doen die eigenlijk door de huisbaas gedaan moeten worden?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Volgens mij hebben de scenaristen gewoon niet zo ver gedacht.
En inderdaad, dat Luc z'n eigen appartement vergeten is, is ook raar. Na die gasontploffing hebben we daar niet veel meer van gehoord...
En inderdaad, dat Luc z'n eigen appartement vergeten is, is ook raar. Na die gasontploffing hebben we daar niet veel meer van gehoord...
0 x
Sanne
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Zelfs moest Julia niet huren, maar moest het haar appartement zijn, dan doet Luc er nog grote werken (zware kosten). En wie betaald dat ? Als hij t betaalt en volgende week is t uit tussen hen, staat hij op straat en waar is zijn geld dan ? Over geld wordt er blijkbaar niet gesproken maar ik denk dat Julia elke euro wel kan gebruiken nu ze niet meer werkt.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Julia - de partner van Luc om het on topic te houdenjohan1969 schreef:Zelfs moest Julia niet huren, maar moest het haar appartement zijn, dan doet Luc er nog grote werken (zware kosten). En wie betaald dat ? Als hij t betaalt en volgende week is t uit tussen hen, staat hij op straat en waar is zijn geld dan ? Over geld wordt er blijkbaar niet gesproken maar ik denk dat Julia elke euro wel kan gebruiken nu ze niet meer werkt.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
Lazylady
- x 435
Waarom laat Luc zich nu zo kennen! En hem nog een beetje in bescherming nemen natuurlijk... Alsof hij het niet weet.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ongelofelijk! Maar via Bram-Francky-Simonne, gaat Julia het toch te weten komen en dan zijn de rapen gaar. Tenminste dat hoop ik. Ik vraag me af wat Luc bezielt, als hij zo door gaat gaan de rollen omkeren en heeft onze Lowieke het straks voor het zeggen. Stomme zet van Luc.
0 x