Lowie Bomans (Mathias Vergels)
-
dirk
- Poster rang 1

- Amiche
- Poster rang 2

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
Nee, ik geloof niet dat er meer achter zit achter de dood van Leontien. Ik denk dat Lowie moet uitbeelden hoe moeilijk een puber het kan hebben met een vroeg overleden moeder, een plots gevonden vader (met aanhang en onsympathieke geschiedenis waar geheimzinnig over wordt gedaan) en een nieuw bestaan opbouwen in een nieuw land.
Allemaal heel legitiem en ingewikkeld genoeg. Maar dan laten ze hem al hartstikke bels i.p.v.mexicaans zijn en geen enkele aanpassingsproblemen hebben rond wonen en school en voegen ook nog een vriendin toe die dan maar meteen zwanger is van een ander. Ik vind het een geval van overkill en dat maakt mede dat je je niet kunt inleven in zo'n personage.
Weet je, ik vind zijn type veel te veel lijken op Raf en dat irriteert me een beetje. Ook zo'n geval van veel te veel problemen stapelen, dus weinig origineel. Geloof niet dat er hier iemand was die dat een leuke rol vond. (dit staat dan los van hoe je vindt dat het geakteerd is uiteraard)
Allemaal heel legitiem en ingewikkeld genoeg. Maar dan laten ze hem al hartstikke bels i.p.v.mexicaans zijn en geen enkele aanpassingsproblemen hebben rond wonen en school en voegen ook nog een vriendin toe die dan maar meteen zwanger is van een ander. Ik vind het een geval van overkill en dat maakt mede dat je je niet kunt inleven in zo'n personage.
Weet je, ik vind zijn type veel te veel lijken op Raf en dat irriteert me een beetje. Ook zo'n geval van veel te veel problemen stapelen, dus weinig origineel. Geloof niet dat er hier iemand was die dat een leuke rol vond. (dit staat dan los van hoe je vindt dat het geakteerd is uiteraard)
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
tvx1
- x 435
Ik vraag mij af of Lowie in zijn relatie tegen Jana ook zo opvliegend gaat zijn. We hebben al eens zoiets gehad met Eva Verbist en Jan Reimers...
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

En dus met Raf - die vermoordde zelfs het kindje van die ander .....
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik denk dat tvx1 bedoelt dat Lowie Jana ook zal slaan als zijn potje overkookt, net zoals Jan bij Eva deed. Rafael heeft naar mijn weten Femke nooit geslagen. (ik kan er natuurlijk naast zitten)
0 x

-
Taliver67
- Poster rang 1

Hij lijkt mij net wat té ongezond geobsedeerd bezig met de aanwezigheid van Bram. Daar komen brokken van !
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

-
OFWGKTA
- x 435
Ik heb zo'n gevoel dat die nog iets gaat uitsteken met de auto van Bram.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik ben toch benieuwd naar de confrontatie tussen Bram en Lowie, want die zal er wel een keer aankomen.
Zoals hier al eerder gezegd is, vraag ik me ook af waarom Lowie zo geobsedeerd is door Bram.
Zoals hier al eerder gezegd is, vraag ik me ook af waarom Lowie zo geobsedeerd is door Bram.
0 x
-
Devilex
- Poster rang 1

- Crackers
- Poster rang 5

Omdat ze nog liever Lowie heeft dan Bram.Devilex schreef:En sinds wanneer kiest Julia zo partij voor Lowie?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Devilex
- Poster rang 1

En wat heeft het ene met het andere te maken? Julia hoeft toch helemaal geen partij te kiezen voor één van beiden, met Bram heeft ze niets te maken.Crackers schreef:Omdat ze nog liever Lowie heeft dan Bram.Devilex schreef:En sinds wanneer kiest Julia zo partij voor Lowie?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Bram heeft toch de dochter van Julia zwanger gemaakt, haar moreel gedwongen om abortus te plegen en haar nadien laten zitten.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Ja; dit is uiteraard de reden.Crackers schreef:Bram heeft toch de dochter van Julia zwanger gemaakt, haar moreel gedwongen om abortus te plegen en haar nadien laten zitten.
0 x