Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Wallanderjunior
x 435

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Bericht door Wallanderjunior »

Eddy is weer goed op weg om zichzelf en anderen in de nesten te werken :twisted: een kwestie van tijd vrees ik en hij kan de gevangeniscel weer eens van dichtbij bewonderen :mrgreen:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Het geld dat hij met de kranen verdiende, had hij wschl al opgezopen... Frank zal lachen en hij wringt zich dan zo in bochten voor hem !
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik heb nu ook eindelijk de laatste week afgekeken en ik snap helemaal niks van die deal met de kranen. Luc doet in principe de inkoop, dus de officiele kranen komen gewoon binnen en worden betaald door Luc. Dan kopen zij onderhands van Lorre (of hoe die heet) uit eigen zak, en dat moeten ze terugverdienen door de officiele kranen te verpatsen. Met een beetje geluk krijgen ze 70%.
Uitermate ingewikkeld en volgens mij zonder veel winst. Het zou pas echt winst geven als Luc besloot de goedkope versie te laten plaatsen en de duurdere bij de klant in rekening te brengen. Deze konstruktie slaat echt nergens op!
En wat iedereen hier al zei dat Frank als mede eigenaar meedoet met zo'n aktie is echt super stom. Hij is impulsief en wil altijd Luc de vliegen afvangen, maar hij is niet stom.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Overigens, ik ben er zeker van dat er iets achter zit met die logopediste. Eddie doet veel te verdacht. En dat het kind vorderingen maakt is ook alleen maar dat Eddie dat zegt. Er is geen onpartijdig of onafhankelijk rapport daarover, allez toch niet dat hij iets dergelijks aan Nancy liet zien.
En zij kent hem toch langer dan vandaag? Ze is wel gek op hem, maar ze kent ook zijn streken, Ben dus wel beetje verbaasd dat ze het als zoete koek slikt en er niet op staat om een keer mee te gaan.
Raar trouwens dat er niets uit is gekomen dat de logopediste met de schooltas zou komen, Ik dacht dat dat wel iets zou opschudden?
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Eddy wil gewoon daar heen om naar een mooie vrouw te kunnen kijken voor een uurtje en lof te krijgen van diezelfde mooie vrouw dat hij toch zo'n goede bezorgde vader is. Meer is dat niet.

(En daar is in mijn ogen ook niets mis mee)
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Is zij al in beeld geweest dan? Dat heb ik dan nog niet gezien. Aflev. 3318 was de laatste die ik had.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Lacrimosa schreef:Eddy wil gewoon daar heen om naar een mooie vrouw te kunnen kijken voor een uurtje en lof te krijgen van diezelfde mooie vrouw dat hij toch zo'n goede bezorgde vader is. Meer is dat niet.

Als die logopediste (als Eddy daar al naartoe gaat) niet door heeft dat hij een complete loser is mag ze samen met hem verdwijnen!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

Amiche schreef:Is zij al in beeld geweest dan? Dat heb ik dan nog niet gezien. Aflev. 3318 was de laatste die ik had.
Ja één van de vorige weken : ze kwam naar de Zus & Zo met de boekentas van Britanieke.

Eddy, het blijft een sjoemelaar 1° klasse maar "het waaide flink tegen zijn gilet" dat Frank hem niet geloofde en meer geld eiste :lol: Ik dacht eerder opgemerkt te hebben dat het Frank was die het geld aan Lorre gaf bij de aankoop van de namaakkranen.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Eddy gaat nog maar eens den bak in gaan, ik ben de tel kwijtgeraakt.
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

exsencon schreef:
Lacrimosa schreef:Eddy wil gewoon daar heen om naar een mooie vrouw te kunnen kijken voor een uurtje en lof te krijgen van diezelfde mooie vrouw dat hij toch zo'n goede bezorgde vader is. Meer is dat niet.

Als die logopediste (als Eddy daar al naartoe gaat) niet door heeft dat hij een complete loser is mag ze samen met hem verdwijnen!
Waarom moet die dat 'doorhebben'? Zij doet waarschijnlijk gewoon haar werk en Eddy wil wat in haar gezelschap zijn om te kunnen kijken, meer is dat toch niet.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wat weet hij van Tim? :eh:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

... Wanneer gaat Nancy eens nu toch eens inzien dat Eddy geen cent waard is met zijn louche zaken altijd... Maar ja, dat verstand is ook niet hoog...
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Dat is hier al dikwijls gezegd... Eddy is altijd een total loss geweest.
0 x
grace1
x 435

Bericht door grace1 »

Ne per total dus , zijn veel kosten aan slurfke :mrgreen: :mrgreen:
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Ik ben zelf loodgieter en ik krijg het echt op mijn heupen van de zever die daar verteld wordt.
Namaak badkuipen, waar halen ze het...
0 x
Plaats reactie