@ Satine: Oh daar ben ik het absoluut mee eens. Ik vind Ellen hier de perfekte moeder in haar reaktie. Menige dochter zou haar handjes dichtknijpen ermee. Maar het staat zo haaks op haar eerdere gedrag, dat het mij erg verbaasde en ik stiekem dacht 'had dat eerder gedaan dom mens, dan was Jana waarsch. niet eens zwanger geworden' ha ha.
Over haar waarschuwing, die was helemaal toppie. Iedereen roept wat hem of haar het best te pas komt, zonder echt over Jana's gevoelens na te denken - zeker het p.monster (als die inderdaad geen verborgen agenda heeft ...). Jana is nog net zo'n naieve dromer als destijds met Bram (dat samen naar Frankrijk gaan en leven v.d. wind weet je wel), dus hoppa kindje weggeven en dan is alles weer terug normaal. Zo'n keuze maken is haar goed recht en mag gesteund worden, mits ze maar ECHT weet wat ze zegt - en da's duidelijk niet zo. Nu al roept ze dat ze niet meer over het kind wil praten, want het moet er niet steeds over gaan. Uuuuhhhhhhh .....

Elke dag verandert er iets, moet je je in acht nemen, en gaan je emoties op en neer. Ellen zegt dat goed - nu maar hopen dat ze zo verstandig blijft en Jana weghoudt bij Tibus, die haar meer ziet als draagmoeder voor hem volgens mij.