Buren / Neighbours
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Re: Buren
In Buren probeert men ook wel 'heikele thema's' binnen te smokkelen, ook om de publieke opinie ervoor klaar te maken, vanuit n 'educatieve rol', gezien hoeveel mensen ernaar kijken, bv overspel, homofilie, migranten, liefde tussen senioren, hoofddoekjes.
Maar vergeleken met Thuis doen ze het maar op n flauwe manier.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Alsof iemand kussen nog niet mag hé.johan1969 schreef:In Buren probeert men ook wel 'heikele thema's' binnen te smokkelen, ook om de publieke opinie ervoor klaar te maken, vanuit n 'educatieve rol', gezien hoeveel mensen ernaar kijken, bv overspel, homofilie, migranten, liefde tussen senioren, hoofddoekjes.
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

We gaan het misschien meemaken....ben benieuwd of de komende romance van Chris leidt tot een echte zoen of alleen zo'n 'mannenknuffel'.....Lazylady schreef:Alsof iemand kussen nog niet mag hé.johan1969 schreef:In Buren probeert men ook wel 'heikele thema's' binnen te smokkelen, ook om de publieke opinie ervoor klaar te maken, vanuit n 'educatieve rol', gezien hoeveel mensen ernaar kijken, bv overspel, homofilie, migranten, liefde tussen senioren, hoofddoekjes.
Maar vergeleken met Thuis doen ze het maar op n flauwe manier.![]()
0 x
-
Valda
- Poster rang 1

SPOILER, als je op één volgt...
http://www.youtube.com/watch?v=6vus5aqr2oc
ongeveer rond 2:00 in de linkerhoek.
http://www.youtube.com/watch?v=6vus5aqr2oc
ongeveer rond 2:00 in de linkerhoek.
0 x
tomorrow is another day...
-
Valda
- Poster rang 1

Of deze rond 1:50
http://www.youtube.com/watch?v=k_qljwHpXYs
http://www.youtube.com/watch?v=k_qljwHpXYs
0 x
tomorrow is another day...
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind het ook niet schoon dat Kate haar zus achterliet om te gaan feesten.
Anderzijds snap ik wel dat ze er niet om gevraagd heeft om 'moeder' te spelen van haar zus.
In Buren verhuizen mensen wel veel en rap, ff intrekken bij vrienden als er problemen zijn ... zou dat in t echt ook zo zijn in Australie ?
Anderzijds snap ik wel dat ze er niet om gevraagd heeft om 'moeder' te spelen van haar zus.
In Buren verhuizen mensen wel veel en rap, ff intrekken bij vrienden als er problemen zijn ... zou dat in t echt ook zo zijn in Australie ?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Nee, maar natuurlijk heeft die zus ook maar een eigen willetje en hangt ze de rebelse puber uit (echt overdreven met al die make-upjohan1969 schreef:Ik vind het ook niet schoon dat Kate haar zus achterliet om te gaan feesten.
Het is vooral jammer dat sommige personages zo snel lijken te verdwijnen in Neighbours en alles zo snel gebeurt... Bij sommige verhaallijnen ben ik soms gewoon niet goed mee waarover het nu eigenlijk gaat.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ja, dat viel echt niet op...
Ik vind Emilia echt wel n babe, daarvoor alleen al zou ik naar Neighbours kijken. Allez, de rest van de cast valt wel ook mee.
Wel raar dat Sonya en Jade zussen zijn terwijl Sonya blond is en Jade half aziatisch !
Ik vind Emilia echt wel n babe, daarvoor alleen al zou ik naar Neighbours kijken. Allez, de rest van de cast valt wel ook mee.
Wel raar dat Sonya en Jade zussen zijn terwijl Sonya blond is en Jade half aziatisch !
0 x