Ontslaan héjohan1969 schreef:Als Luc wat meer komt inspecteren, zal hij ook wel zien dat Frank en Eddy met namaakmateriaal werken en de 'merkproducten' verder verkopen.
En wat dan !?
Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
dirk
- Poster rang 1

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
0 x
-
exsencon
- x 435
En het briefke van Leontien dan? Lucske zal het moeten toedekken denk ik, tenzij hij het met Frank op een akkoord gooit om de Eddy buiten te smijten. Het zou toch maar de zoveelste keer zijn.
0 x
-
Taliver67
- Poster rang 1

Frank is niet slim genoeg om te beseffen dat hij, als houder van 50% van de aandelen, evenveel verliest als Luc, als er klachten komen, en ze klanten verliezen, omdat ze te traag werken, en klussen uitstellen, vroeger stoppen... hij gedraagt zich als een gewone profiterende werknemer, en denkt dat hij Luc daarmee een hak zet. Het zou hem nog zuur kunnen opbreken, samen met het feit dat ze klanten gaan verliezen als blijkt dat de namaakprullen mankementen vertonen.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Volgens mij gaat het Simonne zijn die daar gaat op vallen ; zij doet nu toch de administratie en boekhouding ?
Dan gaan we wat meemaken of zou "baby" er weer een goeie uitleg voor vinden ? In ieder geval is Frank even dom als Eddy in deze zaak !
Dan gaan we wat meemaken of zou "baby" er weer een goeie uitleg voor vinden ? In ieder geval is Frank even dom als Eddy in deze zaak !
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Maar voor de administratie verandert er niets. Dus hoe gaat Simonne dat dan te weten komen?
0 x

-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
De klachten zullen van de klanten komen en dat zal nog even duren, tenzij er een klant direct ziet dat de kranen van slechte kwaliteit zijn. Maar voor Luc zal het, denk ik, ook niet gemakkelijk zijn om erachter te komen hoe de vork aan de steel zit.
Wie bedenkt er nou zoiets?
Wie bedenkt er nou zoiets?
0 x
-
exsencon
- x 435
Maar allé, dat is allemaal voor de eindseizoen cliffhanger hé, de flutkranen, het proces tegen sanitechniek,de brief van Leontien, het gevecht om de aandelen etc... Ge kent Thuis nu toch wel na zoveel jaren. 
0 x
-
tvx1
- x 435
Die brief zou eigenlijk maar voor de seizoensfinale van volgend seizoen moeten zijn wanneer Lowie 18 wordt.exsencon schreef:Maar allé, dat is allemaal voor de eindseizoen cliffhanger hé, de flutkranen, het proces tegen sanitechniek,de brief van Leontien, het gevecht om de aandelen etc... Ge kent Thuis nu toch wel na zoveel jaren.
0 x
-
exsencon
- x 435
Nog een groeischeutje voor Lowie en het is geflikt. Trouwens,Frank in het nauw gedreven zou die brief wel wat vroeger kunnen laten lezen om zijn lief broerke...
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

Frank is geen haar beter dan zijn broer
ne grote breedsmoelkikker meer niet

ne grote breedsmoelkikker meer niet
0 x
-
exsencon
- x 435
Als ik tussen de twee zou moeten kiezen (ik zeg wel als) zou ik toch voor de Frank gaan hoor. 
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
exsencon schreef:Als ik tussen de twee zou moeten kiezen (ik zeg wel als) zou ik toch voor de Frank gaan hoor.
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

ik voor geen van de 2 , maar Frank irriteert met soms mateloos met zijn gedrag
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Frank is wel één van de fundamenten van Thuis hé
. Samen met Jenny, Marianne, Rosa, Luc en Simonne.
Wat ik wil zeggen, Frank heeft altijd al periodes gehad waarin hij sympathieker was en periodes waarin hij minder sympathiek was. Zolang Pol Goossen het kan zal hij blijven en de kans dat hij eruit geschreven word is zeer klein dus we zullen ermee moeten leven ^^. Zonder Frank zou Thuis alleszins niet hetzelfde zijn.
Wat ik wil zeggen, Frank heeft altijd al periodes gehad waarin hij sympathieker was en periodes waarin hij minder sympathiek was. Zolang Pol Goossen het kan zal hij blijven en de kans dat hij eruit geschreven word is zeer klein dus we zullen ermee moeten leven ^^. Zonder Frank zou Thuis alleszins niet hetzelfde zijn.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Alleen al het acteurtalent van Pol Goossens te moeten missen zou echt zonde zijn ! Hij is toch heel "echt" in zijn rol en nochtans ligt die mijlenver van zijn eigen persoon ! Zijn personnage heeft een gouden hart maar een kleiner verstand ...
0 x