Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Ann lijkt wel jaloers op alle anderen die werk hebben, een boeiende bijverdienste of erkenning krijgen voor hun werk. En zij hangt er maar op de zetel te zagen tegen haar moeder.
Ze kan toch vrijwilligerswerk doen, desnoods soep uitdelen aan de daklozen.
0 x
-
- x 435
slechter kan het eigenlijk niet meer, tenzij ze zichzelf een overdosis insuline inspuitjohan1969 schreef:Ann lijkt wel jaloers op alle anderen die werk hebben, een boeiende bijverdienste of erkenning krijgen voor hun werk. En zij hangt er maar op de zetel te zagen tegen haar moeder.

0 x
-
- x 435
Moet ze wel oppassen dat ze het niet noteert.Wallanderjunior schreef:slechter kan het eigenlijk niet meer, tenzij ze zichzelf een overdosis insuline inspuit

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
satine schreef:Mayra gaat er gemakshalve ook altijd wel van uit dat zij op de eerste plaats komt.
Ik vind haar heel kil en weinig begripvol tov Ann de laatste tijd.
Dus eisen dat Ann op het allerlaatst momentje nog een regeling treft, vond ik dan ook niet echt gepast.
Ann maakt zich zorgen om haar moeder - jammer dat Mayra daar weinig begrip voor kan opbrengen.
Maar goed, ik vind sowieso dat die twee een verre van hartelijke relatie hebben...

0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Dan kan Peter zich er ook nog bij aansluiten. Kunnen ze de Z.Z.Z. vormen...(in Zelfmedelijden Zwelgende Zielepieten)
0 x
-
- Nog geen rang
- x 111
- x 27
Je bent een Z vergeten : zagendeTomboy schreef:Dan kan Peter zich er ook nog bij aansluiten. Kunnen ze de Z.Z.Z. vormen...(in Zelfmedelijden Zwelgende Zielepieten)

0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Damn', ik dacht al dat ik er een vergeten was....Trouwe kijker schreef:Je bent een Z vergeten : zagendeTomboy schreef:Dan kan Peter zich er ook nog bij aansluiten. Kunnen ze de Z.Z.Z. vormen...(in Zelfmedelijden Zwelgende Zielepieten)

0 x
-
- x 435
Misschien dubbel gebruik maar toch: Zeverende.Tomboy schreef:Damn', ik dacht al dat ik er een vergeten was....

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Tomboy schreef:Dan kan Peter zich er ook nog bij aansluiten. Kunnen ze de Z.Z.Z. vormen...(in Zelfmedelijden Zwelgende Zielepieten)

0 x
-
- x 435
Als ze nu eens voor eens en altijd komaf zouden maken met die hele situatie rond Sandrine:
Ann wordt plots ongeneeslijk ziek . Nu dat ze haar levenseinde ziet naderen besluit ze Sandrine terug af te staan aan haar biologische moeder: Peggy! Als dan alles wettelijk in orde is krijgt Ann enkele dagen later een miraculeuze genezing (op die manier hoeft het personage niet te verdwijnen). Peggy behoudt dan het contact met Marianne als groomoeder en met Ann als tante (als zij dat natuurlijk wil en aankan).
Dan is iedereen eindelijk tevreden en is deze hele ruzie rond Sandrine eigenlijk opgelost!!!
Ann wordt plots ongeneeslijk ziek . Nu dat ze haar levenseinde ziet naderen besluit ze Sandrine terug af te staan aan haar biologische moeder: Peggy! Als dan alles wettelijk in orde is krijgt Ann enkele dagen later een miraculeuze genezing (op die manier hoeft het personage niet te verdwijnen). Peggy behoudt dan het contact met Marianne als groomoeder en met Ann als tante (als zij dat natuurlijk wil en aankan).
Dan is iedereen eindelijk tevreden en is deze hele ruzie rond Sandrine eigenlijk opgelost!!!

0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
-
- x 435
Thuisforum schreef:Voor diegenen die de weg een beetje kwijt zijn, het GROTE speculatietopic vinden jullie * hier *

0 x
-
- Poster rang 1
Zit die nu echt gewoon hele dagen thuis te wenen dat ze niet mag werken?
Ga eens op vakantie, doe leuke dingen met Mayra en Sandrine, doe eens dingen waar je anders geen tijd voor hebt
Omg!!!
Ga eens op vakantie, doe leuke dingen met Mayra en Sandrine, doe eens dingen waar je anders geen tijd voor hebt
Omg!!!

0 x
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Zou je niet een klein beetje in de put mogen zitten omdat je de dood van een mens op je geweten hebt en daardoor de rest van je patienten misschien kwijt raakt door je schorsing.
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2
De reacties hier zijn idd een beetje een weerspiegeling van hoe onze maatschappij in elkaar zit: je mag niet zwak zijn, of toch liefst niet te lang. Na een korte 'rouwperiode' moet je er weer staan, weer knokken en opnieuw die glimlach opzetten. Doe je dat niet, dan wordt dat afgestraft. Niet begrepen, bespot, en als het echt ZO erg is dan moet je maar hulp zoeken, bij een expert. Niet bij ons want wij worden ook depressief van het depressieve gedrag van een ander, en dan gaan we zeggen dat hij of zij ons 'erin meetrekt'. Niet te veel mokken, niet teveel zeuren, blijven lachen. Wil je ergens over praten dan kan dat wel maar hou het sober en binnenskamers. Zo gaat het helaas in dit land (en vele andere landen) tegenwoordig...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/