Nu is het alleen nog maar te hopen dat Ann wat enthousiaster wordt, want die leek er maar weinig zin in te hebben.

dat zou inderdaad nogal riskant geweest zijnsatine schreef:En haar dochter achterlaten bij haar zatte moeder?
Wat zou je willen, met zo'n (schoon)moeder in de buurt ? De helft van je energie ben je al kwijt in ruzies vermijden.satine schreef:
Maar goed, ik vind sowieso dat die twee een verre van hartelijke relatie hebben...
Tja, dat is nooit anders geweest, ze wist waar ze aan begon he.eddy en nancy schreef:Wat zou je willen, met zo'n (schoon)moeder in de buurt ? De helft van je energie ben je al kwijt in ruzies vermijden.satine schreef:
Maar goed, ik vind sowieso dat die twee een verre van hartelijke relatie hebben...
Eddy
inderdaad, jammer , ze zouden een mooie relatie kunnen opbouwen maar t is nogal flauwtjes de laatste tijdsatine schreef:Mayra gaat er gemakshalve ook altijd wel van uit dat zij op de eerste plaats komt.
Ik vind haar heel kil en weinig begripvol tov Ann de laatste tijd.
Dus eisen dat Ann op het allerlaatst momentje nog een regeling treft, vond ik dan ook niet echt gepast.
Ann maakt zich zorgen om haar moeder - jammer dat Mayra daar weinig begrip voor kan opbrengen.