Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Bericht door jessie V. »

Het is misschien het, voor mij, late uur, maar ik zie het nog niet voor me.
Hij verdonkeremaant de echte bestelbonnen van Luc en plaatst zijn kranen in de voorraad. En verder?
Zal Luc zich dan niet af gaan vragen waar de rekeningen van de leverancier blijven?
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Die krijgt hij uiteraard en die betaalt hij ook. Daar maalt den Eddy en zijne maat niet om. Het is alleen als de Luc zijn bestelbonnen met de werkelijke geleverde stukken en zijn facturen gaat vergelijken, dan ja... dan gaat den Eddy weer eens in de bak vliegen hé. De hoeveelste keer gaat het zijn? Want uitkomen gaat het toch,of de Frank nu meedoet of niet.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Voor zo ver ik het heb begrepen kan Luc er niet achter komen. Want ze zetten gewoon de prijs van de dure kranen op de bestelbon of factuur, terwijl ze dan een goedkope kraan installeren, dat verschil steken ze dan in eigen zak, geen haan die er dan naar kraait. Alleen moet Eddy nu Frank nog mee krijgen...en als die gaat mee doen zal het wel niet zo snel uitkomen daar zal die zelf wel voor zorgen :razz:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ganja schreef:Voor zo ver ik het heb begrepen kan Luc er niet achter komen. Want ze zetten gewoon de prijs van de dure kranen op de bestelbon of factuur, terwijl ze dan een goedkope kraan installeren, dat verschil steken ze dan in eigen zak, geen haan die er dan naar kraait. Alleen moet Eddy nu Frank nog mee krijgen...en als die gaat mee doen zal het wel niet zo snel uitkomen daar zal die zelf wel voor zorgen :razz:
Maar het zou toch erg dom zijn van Frank dat hij in dat plan mee stapt. Een klant die er iets van kent kan mss ook wel ontdekken dat het namaakkranen zijn en dan staat de reputatie van Sanitechniek (voor de helft van Frank) op het spel.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ganja schreef:Voor zo ver ik het heb begrepen kan Luc er niet achter komen. Want ze zetten gewoon de prijs van de dure kranen op de bestelbon of factuur
dat is nog geen oplossing toch? De klant betaalt aan Sanitechniek de prijs van de dure kraan. Hoe halen Eddy en Frank het verschil van 150 euro dan op?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat is zeker geen oplossing. De voorraad die binnenkomt komt van Eddy, dat moet dan wel. Luc zal dan toch verbaasd zijn. op de eerste plaats dat de voorraad aangevuld blijft (die brengt Eddy in en Eddy vernietigt de bestelbonnen van Luc, anders zitten ze met een dubbele voorraad) En in het andere geval krijgt Luc geen rekeningen want de door hem bestelde kranen zijn dan niet bij de leverancier aangekomen. Het is simpel een goedkope kraan te installeren en een dure te rekenen, maar daarmee ben je er niet.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Zijn er nog mensen die geen zin hebben in de zoveelste 'Eddy denkt dat hij een goudmijn gevonden heeft en het ontploft in zijn gezicht' verhaallijn? We weten allemaal dat hij niet zo slim is maar nu overdrijven de scenaristen toch. Dat hij nog altijd niet heeft bijgeleerd... Moesten er Thuis awards zijn hij jaarlijks gaan lopen met de 'personage dat de meest achterlijke beslissingen neemt' prijs :D. Laat ons hopen dat Frank slim genoeg is om toch niet mee te gaan doen. Want dat Luc het te weten gaat komen en dat het slecht gaat aflopen voor Eddy zie je al van ver aankomen.

Wat ik mij ook afvraag, gaat hij wel effectief met zijn dochter naar een logopediste? Het kan zijn dat ik mij vergist heb, maar we hebben hier toch nog geen bewijs van gezien? En ik vind het wel toevallig dat hij telkens een afspraak maakt wanneer Nancy niet mee kan gaan... het zou mij niet verbazen moest uiteindelijk blijken dat hij niet gaat en gewoon doet alsof om van het gezaag van Nancy vanaf te zijn. Waarom zou hij dit doen? Omdat hij heel het gedoe met Britney al de hele tijd ontkent en doet alsof er niets aan de hand is.
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Daar heb ik nog niet over nagedacht maar er zit iets in... maar aan de andere kant, Britney maakt wel vorderingen??
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Dat Eddy met zijn dochter naar de logopediste zou gaan intrigeert me ook. Zou het niet eerder in de "zoete inval" zijn of zoiets?
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

De logopediste zal een knap jong ding zijn. Eddy kennende zal hij zich dan wel heeeeeel graag 'opofferen' om met Britney mee te gaan.
0 x
Afbeelding
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

En dan weer een voor niks jaloerse Nancy? Bespaar het mij!
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Poolaapje schreef:De logopediste zal een knap jong ding zijn. Eddy kennende zal hij zich dan wel heeeeeel graag 'opofferen' om met Britney mee te gaan.
Dat dacht/denk ik ook... of anders is Eddy Eddy niet meer... :mrgreen:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Wat voor een compleet onrealistische verhaallijn is dit nu weer?
Hoe kan Eddy nu verdorie de winst op die kranen in zijn zak steken? Het zou mij verwonderen dat de klanten van Sanitechniek hun facturen onmiddellijk na uitvoering van de werken contant uitbetalen aan één van de arbeiders ?
En zelfs als het zo zou zijn, zou het toch direct opvallen dat Eddy minder geld geeft aan de kas van sanitechniek dan hij aan de klant aanrekent. Het zou toch onmiddellijk opvallen dat de kas niet klopt (zeker nu Simonneke de boekhouding doet )en dat de stock in kranen niet afneemt ondanks het feit dat Eddy er vershillende installeert??
De énige die kan profiteren van goedkopere kranen te installeren dan ze aan de klant aanrekenen is toch de bankrekening van Sanitechniek en dus bijgevolg Frank en Luc (aangezien zij de eigenaars zijn!)? Het enige geld van Sanitechniek dat Eddy in zijn pollekes krijgt is toch wel zijn loon en eventuele extra's (bonus,overuren,...) zeker! De enige manier waarop hij zou kunnen profiteren van een zwendel in kranen is als Luc en Frank hem vrijwillig zouden laten delen in de winst; wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt aangezien wat Eddy hun beide in het verleden gelapt heeft; of indien hij na zijn uren zou gaan bijklussen en daar duurdere kranen zou aanrekenen dan diegene die hij installeert. Niets wijst er echter op dat hij zwartwerk overweegt.

Als Eddy nu een zelfstandige loodgieter zou zijn die in onderaanneming voor sanitechniek zou werken, zou hij eventueel een duurdere kraan kunnen aanrekenen aan sanitechniek dan hij aan de klant heeft geleverd.

Maar hij is een arbeider die voor sanitechniek werkt en ontvangt toch de facturen niet?

Denken de scenaristen van Thuis nu echt dat de Vlamingen achterlijk zijn of weten ze zelf niet hoe zo een onderneming functioneert ?

Deze verhaallijn slaat echt nergens op !!!!!
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Je moet nu eenmaal Thuis nemen zoals het is. :lol:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

exsencon schreef:Je moet nu eenmaal Thuis nemen zoals het is. :lol: