Lynn Courtois (Abigail Abraham)
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Re: Lynn Courtois (Abigail Abraham)
Ik voel 200% met U mee ! kan ze niet hebben en hoop dat ze heel binnenkort echt buiten ligt !
0 x
-
- x 435
Van mij mag ze haar mond houden zoals ze wil! Ik zal dan wel zelf proberen de nodige correcties aan te brengen. 

0 x
-
- Poster rang 3
²Lacrimosa schreef:Ik kan haar echt niet af! Wat een omhooggevallen bazige jengelende geit. In een 'relatie' (als het die naam waardig is in hun geval) laat je elkaar zijn wie je bent, iets waar zij blijkbaar nog nooit van gehoord heeft. En ze houdt haar mond vervelend als ze praat heb ik vandaag gezien.
Ik vind dat ze vaak rondloopt met een gezicht alsof ze ergens een stront ruikt.
0 x

-
- x 435
Als ze Tom zo blijft uitputten gaat ze een wrak overhouden en wat kan ze daar dan nog mee doen vraag ik me zo af 

0 x
- Sasha
- Poster rang 1
Ik denk dat ons Lynneke wel eens concurrentie zou kunnen krijgen van Judith ...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
van mij mag dat, niet dat het dan interessanter of leuker zal zijn om naar te kijken maar Lynn brengt ook geen meerwaarde. Ze mag vertrekken van mij.Sasha schreef:Ik denk dat ons Lynneke wel eens concurrentie zou kunnen krijgen van Judith ...
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Tomboy
- Poster rang 1
Als ik Lynn was zou ik Tom wel op een andere manier uitputten.... ook goed voor je conditie en minder kans op blessures... 

0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Of ze nu Lynn heten of Judith, Tom laat zich maar overtroeven door de dames. Judith is verbaal toch echt Tom's meerdere... Tom & de ladies, het lijkt wel een slapstick...Sasha schreef:Ik denk dat ons Lynneke wel eens concurrentie zou kunnen krijgen van Judith ...

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh pizza!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Amiche
- Poster rang 2
Zo belachelijk onprofessioneel dat gedoe! Tom die af en toe doet alsof hij dat wil bereiken en dan vervolgens weer braaf doet of Lynn de baas is. En die truttebol die zich gedraagt als een verwend klein kind in een werksituatie, die ook nog eens van een bepaald kaliber genoemd mag worden. Weer zo'n logische (NOT!) verhaallijn.
Trouwens, waarom noemen ze haar toch Lien? Het is met y en dubbel n, dus de engelse versie; dan is het toch met een korte <i>. Lien doet me eerder denken aan Line o.i.d., meer het franse. Maar goed, what's in a name.
Trouwens, waarom noemen ze haar toch Lien? Het is met y en dubbel n, dus de engelse versie; dan is het toch met een korte <i>. Lien doet me eerder denken aan Line o.i.d., meer het franse. Maar goed, what's in a name.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Kwast
- Poster rang 5
Mein Liebe wat een verwend blaag! Haar navelstreng is nog maar net doorgeknipt en nu al zo een kansloos gedrag. Dat zij niet snapt dat Tom nu zijn aandacht wil besteden aan Ann en Marianne. Ze zei zelf dat men bij haar in de familie nooit ergens over praat en eerder zei ze al hoe moeilijk ze dat vond en nu wil mevrouw dat Tom het zelfde gaat doen? Ze zou Tom beter steunen ipv zich zo te gedragen. Beetje jammer!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
- x 435
Of dat ze daar al terugstond met haar kleren en dergelijke. Gewoon omdat ze dacht dat Peter en Peggy al terug bij elkaar zouden wonen na dat ene gesprek ...
Echt een irritant personage en ze kan vreselijk lelijke smoelen trekken
Echt een irritant personage en ze kan vreselijk lelijke smoelen trekken
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ze zei tegen Tom i.v.m. Valentijn: je gaat toch niet afkomen met een bos bloemen of een onnozel ringetje? Wat verwacht dat verwend nest dan? Een Porsche?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 1
-
- x 435
Een Porsche? Zo één wil minstens een BugattiCrackers schreef:Ze zei tegen Tom i.v.m. Valentijn: je gaat toch niet afkomen met een bos bloemen of een onnozel ringetje? Wat verwacht dat verwend nest dan? Een Porsche?

0 x