Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Taliver67
- Poster rang 1

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Die gast zag er een echte gladjanus uit, niet te vertrouwen. Zal wel iets illegaal zijn waar hij mee afkomt, en den Eddy loopt er met open ogen in, ge zag die vogelverschrikker zo glunderen. 
0 x
-
exsencon
- x 435
- Crackers
- Poster rang 5

Hij is in elk geval geen glad geschoren janus
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vraag me af wat ze van plan zijn ...
Wschl materiaal ontvreemden uit Sanitechniek en verpatsen. Maar hoe moet Frank dat verborgen houden voor Luc ?
En dat hebben we toch al gehad ?
Wschl materiaal ontvreemden uit Sanitechniek en verpatsen. Maar hoe moet Frank dat verborgen houden voor Luc ?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ja Freddy deed dat ook al en dan heeft Luc hem dood geklopt en daarvoor is Luc nog steeds niet gestraftjohan1969 schreef:Ik vraag me af wat ze van plan zijn ...
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Frank gaat daar toch niet mee akkoord gaan want hij is voor de helft eigenaar ....
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Maar als Frank zo meer winst kan maken dan Luc, dan doet de dat toch wel?
Ik ben wel benieuwd wat Eddy's plan juist is.
Ik ben wel benieuwd wat Eddy's plan juist is.
0 x

- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Dingen die van de camion vallen, verder verkopen ? Dien "Lorre" is een camionchauffeur zoals Eddy vroeger er een was. En Frank is net zoals Luc niet vies van geld , dus hij zal wel toehappen en dat zonder dat zijn suske het te weten mag komen.
Trouwens, wij nieuwsgierige Thuiskijksters zijn nog altijd niet te weet gekomen wat er juist gebeurd is met Eddy daar in de gevangenis in Wit-Rusland
Trouwens, wij nieuwsgierige Thuiskijksters zijn nog altijd niet te weet gekomen wat er juist gebeurd is met Eddy daar in de gevangenis in Wit-Rusland
0 x
-
exsencon
- x 435
- Crackers
- Poster rang 5

een verkeerde afloop en dat voor een loodgieterexsencon schreef:Namaakkranen! Typisch Eddy. Gaat verkeerd aflopen!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Wat is het nut van die namaakkranen dan voor Eddy en Frank? Kan iemand mij meer uitleg geven?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik denk dat hij de kranen die hij goedkoop inkoopt gaat verkopen voor de sanitechniekprijs en het verschil in zijn eigen zak steekt. Maar hoe hij dat gaat verantwoorden tegenover Luc begrijp ik ook niet helemaal.
Laatst gewijzigd door jessie V. op wo 30 jan 2013, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
exsencon
- x 435
Juist ja 150 euro (of zoiets) voor een echte kraan en 35 euro voor de namaak, dat is 115 euro winst min de vergoeding voor bewezen diensten per kraan.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Maar hoe verantwoordt hij dat tegenover Luc? Die zal toch wel zelf die kranen inkopen?
0 x
-
exsencon
- x 435
Bestelbonnen zijn gemakkelijk om te laten verdwijnen als de kranen er maar zijn.
0 x