Lowie Bomans (Mathias Vergels)
-
- x 435
Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
Waarom zou hij Femke omver willen rijden. Die heeft hem (tot hiertoe) toch niks misdaan?
0 x
-
- Poster rang 3
Toen Femke haar studieboeken ging halen, reed Lowie haar per ongeluk zo goed als omver met zijn plank op wieltjes.
Wat hij daarna heeft goed gemaakt door haar studieboeken op te rapen toen ze die liet vallen.
Wat hij daarna heeft goed gemaakt door haar studieboeken op te rapen toen ze die liet vallen.
0 x

-
- Poster rang 1
- Crackers
- Poster rang 5
Die directeur komt helemaal niet geloofwaardig over. Wat een gebrek aan gezag ook, hij liet Lowie gewoon weg lopen terwijl hij hem een standje gaf.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
-
- x 435
Tegenwoordig hebben leerkrachten/directeurs dan ook meer schrik voor leerlingen dan andersom. 

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind Lowie heel arrogant, niet enkel tegenover zijn vader, ook tegen de directeur.
Als t mijn zoon was, vloog hij op internaat.
Als t mijn zoon was, vloog hij op internaat.

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Lowie luistert naar niemand. Eigenwijs opvliegend ventje
Man man man, het is al lang geleden dat ik me zo erger aan een personage in een TV serie.

0 x
-
- x 435
ticket naar Mexico, wel heen, niet meer terugmartha schreef:Lowie luistert naar niemand. Eigenwijs opvliegend ventjeMan man man, het is al lang geleden dat ik me zo erger aan een personage in een TV serie.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
De enige die hem op zijn plaats zou kúnnen zetten is Luc maar die doet eerder het omgekeerde. Lowie moest al om 18 uur mee naar huis, hij mocht uiteindelijk tot 20 uur blijven en dan ging hij nog niet naar huis. Jammer dat je ze geen pak slaag meer mag gevenmartha schreef:Lowie luistert naar niemand. Eigenwijs opvliegend ventjeMan man man, het is al lang geleden dat ik me zo erger aan een personage in een TV serie.

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Nog geen rang
Kan iemand me zijn reactie vertellen toen hij hoorde dat Bram weer terug was?
0 x
-
- x 435
Hij was kwaad (vooral op Franky), ik citeer : 'Die gast moet ook alles verpesten hé.' en vroeg zich af of Bram nu wou afspreken met Jana.ElkeM__ schreef:Kan iemand me zijn reactie vertellen toen hij hoorde dat Bram weer terug was?
0 x
-
- x 435
Hij was wel Jana aan het "troosten" hé!Crackers schreef:De enige die hem op zijn plaats zou kúnnen zetten is Luc maar die doet eerder het omgekeerde. Lowie moest al om 18 uur mee naar huis, hij mocht uiteindelijk tot 20 uur blijven en dan ging hij nog niet naar huis. Jammer dat je ze geen pak slaag meer mag geven

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ik vrees dat Lowie nog heel raar gaat op kijken als hij denkt dat hij Bram de baas kan. We weten dat Bram ook opvliegend kan zijn en eerst zijn vuisten laat werken en dan zijn verstand.
0 x
-
- x 435