Frank: als jij jouw versieringen kunt houden, zal da bij die kerstboom ook wel lukken.
Frank Bomans uitspraken
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Frank Bomans uitspraken
Yvette: ja, ik hoop dat die kerstboom het gewicht van die versieringen kan houden.
Frank: als jij jouw versieringen kunt houden, zal da bij die kerstboom ook wel lukken.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
-
Lazylady
- x 435
"Ja en als't van den Bram komt... Die heeft al meer bewezen dat ij nie me losse cartouche schiet!" 
0 x
-
exsencon
- x 435
In dit geval had hij misschien beter met een losse cartouche geschoten!Lazylady schreef:"Ja en als't van den Bram komt... Die heeft al meer bewezen dat ij nie me losse cartouche schiet!"
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Zijn koosnaampjes voor Luc: die bietekwiet
die lullemattijs 
0 x
-
stefliesens
- Nog geen rang
Tegen Luc (alleen al de laatste maanden): bietekwiet, lullemattijs, foefelaar, rotzak, capitalist, scheinheiligaard, geldwolf, pretancieuze zak (hallo?!)
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Ja, Frank kan af en toe nogal iets uit zijn krollen schudden. 
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
- Crackers
- Poster rang 5

-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Uit de special: Gene cent betaal ik voor die kloefkapper(Luc), gene rotte sol! 
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
- Crackers
- Poster rang 5

Frank tegen Bram nadat die met Paulien heeft geslapen: "Jonge grieten, die dromen nog altijd van een edele ridder op een wit paard maar euh niet van euh een ridder die paart met de edele delen van andere edelen" 
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Een zin die je geen 3x snel achter elkaar gaat zeggen zonder dat je tong in de knoop ligtCrackers schreef:Frank tegen Bram nadat die met Paulien heeft geslapen: "Jonge grieten, die dromen nog altijd van een edele ridder op een wit paard maar euh niet van euh een ridder die paart met de edele delen van andere edelen"
0 x
-
ikke
- x 435
Als ik die zin herlees en nog eens herlees en nog eens, dan ben ik er al vrij zeker van dat Frank's tong meteen al in de knoop lag.Kimmeke schreef:Een zin die je geen 3x snel achter elkaar gaat zeggen zonder dat je tong in de knoop ligtCrackers schreef:Frank tegen Bram nadat die met Paulien heeft geslapen: "Jonge grieten, die dromen nog altijd van een edele ridder op een wit paard maar euh niet van euh een ridder die paart met de edele delen van andere edelen"
Ter verduidelijking: "Jonge grieten, die dromen nog altijd van een edele ridder op een wit paard, maar euh, niet van euh, een ridder die paart met andere edelvrouwen" was veel juister geweest, mijn gedacht.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

ik spreek geen dialect, dus zou ik wel eens willen weten wat er wordt bedoeld met sjokkedijzen?
0 x