Bram Schepers (Bert Verbeke)

Gesloten
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)

Bericht door Ganja »

Zo daar was Bram weer - weliswaar enkel zijn snoet op de laptop maar soit toch :clap:
En nu afwachten hoe hij gaat reageren, en of hij snel gaat afkomen, en wat hij dan gaat doen...
Ken er alvast ene die niet blij zal zijn - maar da is goe want ben zijn zeem zoet sappig gedoe al beu :lol:
K heb het dus over tibobo voor mocht da nie duidelijk zijn :mrgreen:
En oja een heavy confrontatie tussen Bram en Lowie lijkt me ook wel leuk :razz:
Ne knal op Lowie zijne tutter :lol:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Of ne knal op Bram zijne tutter! Jana heeft duidelijk gezegd dat ze hem niet meer wil zien. En waar bemoeit poepie zich eigelijk mee? Typisch Thuis hé! :mrgreen:
0 x
Hannelore123
x 435

Bericht door Hannelore123 »

Misschien omdat Bram zijnen beste vriend is en het recht heeft om te weten dat hij papa wordt. Hij was misschien niet vertrokken had hij het geweten. Als hij het later te weten komt vergeeft hij het poepie misschien nooit dat hij hem niet verwittigd heeft. Daar misschien al aan gedacht ? Het is niet omdat Jana heel egoïstisch vindt dat de papa er niks mee te maken heeft dat je daar zomaar akkoord mee moet gaan. Het is Jana haar kind maar ook van Bram. Ze gaat dat kind laten adopteren zonder dat Bram iets mag weten. Een beetje egoïstisch, niet ?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik hoop dat Bram terugkomt, hij kan veel beter akteren dan alle jongeren van Thuis samen.
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Ik vind op zich de acteur die Franky speelt toch ook niet slecht (zeker de laatste tijd) en ik vind Lowie een heerlijke rotzak en ik heb zelfs geen problemen met Jana(maar daarin sta ik echter wel alleen denk ik).

Ik walg echter wel van de naam poepie, ik begrijp niet dat de scenaristen daar aan blijven vasthouden.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

osssver, ik heb helemaal geen problemen met Jana,dan zijn we al met ziijn twee hé. Maar dat de Franky ondanks het verbod van Jana toch contact zoekt met Bram daar heb ik wel problemen mee. Hij moet verdomme zijn poten Thuis houden en er zich niet mee moeien. Maar ja, dat is nu eenmaal Thuis hé. Jana is de moeder, zij beslist,punt uit. En Brammeke is wel weggelopen hé.
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

ik had het over de acteurskwaliteiten op zich niet over wat de personages doen of laten(want daar hebben de acteurs uiteraard niks over te zeggen)
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

exsencon schreef:osssver, ik heb helemaal geen problemen met Jana,dan zijn we al met ziijn twee hé. Maar dat de Franky ondanks het verbod van Jana toch contact zoekt met Bram daar heb ik wel problemen mee. Hij moet verdomme zijn poten Thuis houden en er zich niet mee moeien. Maar ja, dat is nu eenmaal Thuis hé. Jana is de moeder, zij beslist,punt uit. En Brammeke is wel weggelopen hé.
Bram mag da toch weten dat hij vader wordt? Ik begrijp Franky wel, ik zou hetzelfde doen in zijn geval
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Maar dat hoort dan thuis in de acteurs topic.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

dirk schreef:Bram mag da toch weten dat hij vader wordt? Ik begrijp Franky wel, ik zou hetzelfde doen in zijn geval
Bram is weggelopen, punt uit.Natuurlijk gaat hij terugkomen dankzij poepie. Zoals ik zeg,Thuis hé!
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

exsencon schreef:
dirk schreef:Bram mag da toch weten dat hij vader wordt? Ik begrijp Franky wel, ik zou hetzelfde doen in zijn geval
Bram is weggelopen, punt uit.Natuurlijk gaat hij terugkomen dankzij poepie. Zoals ik zeg,Thuis hé!
Ik vrees voor de sympathie die ik nu voel voor 'poepie'...als Bram terug is krijgen we weer dat 'Bram is m'n beste maat' gezever waarna poepie grote ogen opzet en als een kwijlende puppy achter Bram aanloopt... :roll:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Dat meent ge niet! En Tibo dan? :angel:
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Die kan over vier maanden zijn aandacht en zorgbehoefte kwijt aan Bram junior... :D
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Samen met Bram senior dan?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Bram moet weten dat hij papa wordt , absoluut ! En Franky doet er goed aan het hem te laten weten . Tant pis voor de huilebak en haar kwijlende vader .
0 x
Gesloten