Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)
Waarom gaat ze niet bij de Frens werken nu Julia 14 dagen ziek is ?
0 x
-
Rieka
- x 435
Zolang ze haar eigen huishouden niet kan beredderen, kan ze ook niet van veel nut zijn in een café, denk je niet?johan1969 schreef:Waarom gaat ze niet bij de Frens werken nu Julia 14 dagen ziek is ?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Och, als je een grote pot (lekkere) spaghettisaus kan maken op een kwartier tijd, dan kan je alles aan, me dunkt... 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Hier hetzelfde gedacht : spaghettisaus in 1 kwartier tijdsatine schreef:Och, als je een grote pot (lekkere) spaghettisaus kan maken op een kwartier tijd, dan kan je alles aan, me dunkt...
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
ik wil dat receptmartha schreef:Hier hetzelfde gedacht : spaghettisaus in 1 kwartier tijdsatine schreef:Och, als je een grote pot (lekkere) spaghettisaus kan maken op een kwartier tijd, dan kan je alles aan, me dunkt...
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

Is mss saus uit bokaal, hup opwarmen en je hebt saus binnen 15 min

0 x
-
exsencon
- x 435
-
Rieka
- x 435
Men neme een bokaal spaghettisaus van de Colruyt en vult dat aan met klaarstaande verse tomaten, wat verse fijngesneden gourgetten, verse champignons en verse room.Wallanderjunior schreef:ik wil dat receptmartha schreef:Hier hetzelfde gedacht : spaghettisaus in 1 kwartier tijdsatine schreef:Och, als je een grote pot (lekkere) spaghettisaus kan maken op een kwartier tijd, dan kan je alles aan, me dunkt...
En dan is je spaghettisausl in een kwartier klaar.
Maar zelfs als Simonneke dat kan, is dat nog geen garantie dat ze goed kan functioneren in een café, na!
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Boh ik denk dat mensen die het koken ECHT in de vingers hebben veel kunnen hoor op korte tijd. Ik doe er een kwartier over om een ajuin te snipperen maar de echte pro's doen dat op een halve minuut.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Bij wijze van spreken he. Maar het zal minstens even lekker zijn als Simonne haar saus.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Door in de frens te gaan helpen zal ze wel weer te veel hooi op haar vork nemen
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
hopelijk serveert ze haar klanten geen "hooi bolognaise"Kimmeke schreef:Door in de frens te gaan helpen zal ze wel weer te veel hooi op haar vork nemen
Simonneke voelt zich weer nuttig en dat is het voornaamste
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ben heel blij dat we het oude Simonneke terug zagen gisteren : terug en fris en lachend gezicht en een bezige bij , ook al was ze misschien moe .
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ook weer typisch voor Thuis, Tim informeert of er geen half-time job vrij is voor Femke in de Frens en net op dat moment laat Simonne een bord spaghetti vallen.
Ietsje minder getelefoneerd mag ook wel. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!