Yvette Backx (Chris Boni)

Gesloten
Rieka
x 435

Re: Yvette Backx (Chris Boni)

Bericht door Rieka »

exsencon schreef:Ja, waar is lieve Andre tenandere gebleven, verdwenen met de hmm...noorderzon of door het winterlicht? :mrgreen:
Die is verhuisd naar z'n eigen topic, Yvette wil haar stek voor haar alleen. :mrgreen:
(ontopic) http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=1&t=900843
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

Ik denk niet dat we Andre nog terug gaan zien.
Moest dat toch het geval zijn dan haal ik meteen zijn topic terug vanonder het stof in het archief. :mrgreen:

Dus: back to Yvette!
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Yvette legt genoeg"gewicht" in de schaal om "haar topic" aktief te houden zonder dat we hier anderen gaan "bespreken" :lol:

ik blijf erbij dat de reactie van Yvette fors overdreven was; Ann heeft al die jaren bewezen dat ze een uitstekende dokter was en het is onfair om haar voor één fout aan de schandpaal te nagelen, ze is niet de eerste of laatste dokter die fouten maakt (niemand is perfect) en de omstandigheden waarin ze haar fout maakte waren ook wel ongewoon
Yvette is ook tegenover anderen vaak weinig diplomatisch (en dat is ook een verbloeming van de werkelijkheid :mrgreen: )
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wallanderjunior schreef:ik blijf erbij dat de reactie van Yvette fors overdreven was; Ann heeft al die jaren bewezen dat ze een uitstekende dokter was en het is onfair om haar voor één fout aan de schandpaal te nagelen, ze is niet de eerste of laatste dokter die fouten maakt (niemand is perfect) en de omstandigheden waarin ze haar fout maakte waren ook wel ongewoon
Vooral daarom vond ik haar reactie wel wat overtrokken en vreemd. Ann heeft een fout gemaakt door haar medische handeling niet op te schrijven, maar die handeling op zichzelf was niet fout. Dat weet Yvette ook.
Tel daarbij op dat Ann inderdaad altijd een goede huisarts is geweest, ook voor Yvette, en ik vind het nogal "apart" dat ze zo heftig reageerde. Als ze zich echt zo beroerd voelde, en daar zag het wel naar uit, dan heb ik toch sterk m'n twijfels of iemand op zo'n moment die hulp zou weigeren. Zeker als je bekijkt dat er in eerste instantie geen andere dokter voorhanden was...
Maarja, soaptechnisch zorgt dit natuurlijk voor beter televisie. :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik had eventjes gehoopt op exit Yvette, nee dus. :(
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Yvette's reactie op Ann vond ik normaal. Mijn moeder die 87 jaar oud wordt in maart, zou juist hetzelfde reageren. Die kan ook zwart/wit denken.
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Met wat Yvette de laatste maanden gedaan heeft (in het rusthuis tegen Femke en nu tegen dr Ann) kan ik nog maar weinig sympathie opbrengen voor haar :thumbdown:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
0 x
Wallanderjunior
x 435

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Die hard episode 4 (of 5?) :mrgreen:
0 x
Wallanderjunior
x 435

exsencon schreef:Die hard episode 4 (of 5?) :mrgreen:
toch niet, enkel een speciale aflevering van de 101 dalmatiërs maar dan met enkel Cruella in de hoofdrol :lol:

Yvette is soms echt een kreng :mrgreen:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Thuisforum schreef:Ik denk niet dat we Andre nog terug gaan zien.
Moest dat toch het geval zijn dan haal ik meteen zijn topic terug vanonder het stof in het archief. :mrgreen:

Moet dat lukken : André's topic wordt gesloten en dan begint Yvette gisterenavond wel terug over André te babbelen zeker :lol: Zij ging naar hem op bezoek. André is bij Yvette nog altijd niet uit het oog, uit het hart.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

martha schreef:
Thuisforum schreef:Ik denk niet dat we Andre nog terug gaan zien.

Moet dat lukken : André's topic wordt gesloten en dan begint Yvette gisterenavond wel terug over André te babbelen zeker :lol: Zij ging naar hem op bezoek. André is bij Yvette nog altijd niet uit het oog, uit het hart.
Is Yvette misschien aan 't kijken of André ook bij de Bomansen kan inwonen?
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Dat meent ge niet! :mrgreen:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

exsencon schreef:Dat meent ge niet! :mrgreen: