Volt!
- Crackers
- Poster rang 5

Volt!
Ik heb even zitten zoeken maar nog geen topic over het consumentenprogramma van één, met name Volt! Een combinatie van ontspanning en informatie - infotainment. Alleen: waar is Martine Tanghe naartoe? Het is al de tweede week zonder Martine. Weet iemand hoe dit komt? Ze zal toch niet zwanger zijn?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Re: Volt!
Er is borstkanker bij haar vastgesteld ... http://yelo.be/nieuws/2937-operatie-mar ... d-verlopenCrackers schreef:Ik heb even zitten zoeken maar nog geen topic over het consumentenprogramma van één, met name Volt! Een combinatie van ontspanning en informatie - infotainment. Alleen: waar is Martine Tanghe naartoe? Het is al de tweede week zonder Martine. Weet iemand hoe dit komt? Ze zal toch niet zwanger zijn?
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
Lazylady
- x 435
*Nogmaals een afstoffing*
Momenteel is Maxim De Winne in Volt die meeging met de gemeenschapsdienst en nu praat hij erover in de studio. Er werd hier een tijdje geleden door iemand gezegd dat hij een dikke nek zou gekregen hebben door in Thuis te spelen, maar het ziet er mij toch best een toffe peer uit hoor!
Momenteel is Maxim De Winne in Volt die meeging met de gemeenschapsdienst en nu praat hij erover in de studio. Er werd hier een tijdje geleden door iemand gezegd dat hij een dikke nek zou gekregen hebben door in Thuis te spelen, maar het ziet er mij toch best een toffe peer uit hoor!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

In Volt momenteel een discussie over de "laagste prijs" garantie zoals Colruyt die hanteert.
Elektroketen Vandenborre gaat daar ook prat op maar geloof daar maar niets van, ik spreek uit ondervinding. Vandenborre neemt haar 'akte van vertrouwen' wel met een paar ton zout
nog opmerkelijk in Volt: de pampers van Kruidvat komen beter uit de test dan het MERK Pampers. Ze nemen meer 'vloeistof' op en laten bij grotere druk geen 'vloeistof' los, beter voor de billetjes van uw baby. En die van Kruidvat kosten half zo veel.
Volt!
Elektroketen Vandenborre gaat daar ook prat op maar geloof daar maar niets van, ik spreek uit ondervinding. Vandenborre neemt haar 'akte van vertrouwen' wel met een paar ton zout
nog opmerkelijk in Volt: de pampers van Kruidvat komen beter uit de test dan het MERK Pampers. Ze nemen meer 'vloeistof' op en laten bij grotere druk geen 'vloeistof' los, beter voor de billetjes van uw baby. En die van Kruidvat kosten half zo veel.
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Toevallig hed ik vandaag ook gekeken. Ik verschoot wel dat dat alarm afging, ook al stond het vlak naast de deur. Meestal werken die dingen gewoon totaal niet !
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Crackers
- Poster rang 5

Vanavond in Volt!
prijsverschillen bij kattenvoeding
Alsof we nog niet genoeg keuzestress ervaren bij het winkelen voor de eigen maaltijd, is ook het assortiment kattenvoeding zo uitgebreid dat een kat er haar jongen niet in terugvindt. Net als bij grotemensenvoeding bestaat er zowel dure als goedkope kant-en-klare kattenvoeding. Tatyana Beloy zoekt uit of achter dat prijsverschil ook een kwaliteitsverschil schuilgaat.
Wat geven jullie aan je kat? Purina One, Whiskas of het witte merk?
prijsverschillen bij kattenvoeding
Alsof we nog niet genoeg keuzestress ervaren bij het winkelen voor de eigen maaltijd, is ook het assortiment kattenvoeding zo uitgebreid dat een kat er haar jongen niet in terugvindt. Net als bij grotemensenvoeding bestaat er zowel dure als goedkope kant-en-klare kattenvoeding. Tatyana Beloy zoekt uit of achter dat prijsverschil ook een kwaliteitsverschil schuilgaat.
Wat geven jullie aan je kat? Purina One, Whiskas of het witte merk?
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Ik geef mijn katten enkel droge brokken van bij Tom&Co (die je zelf moet scheppen). Ze vinden dat prima...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
- alma
- Poster rang 1

mijn (gecastreerde) kater krijgt Friskies droge brokken, de ene keer "Binnenhuiskat", de andere keer met gevogelte of vis (die met rund laat meneer staan)
of eens senior droge brokken, als ik die kan vinden
en droge brokken omdat hij minstens 2x in de week overgeeft en da's makkelijker op te kuisen dan wanneer hij natte voeding zou krijgen...
of eens senior droge brokken, als ik die kan vinden
en droge brokken omdat hij minstens 2x in de week overgeeft en da's makkelijker op te kuisen dan wanneer hij natte voeding zou krijgen...
0 x
I think this line is mostly filler
- Crackers
- Poster rang 5

en weet je hoe het komt dat hij zo vaak moet over geven?
0 x
- alma
- Poster rang 1

nee, dat doet hij al sinds hij als klein kleuterkatje bij mij was, 'k had hem nog geen uur in huis gehaald en zijn eten lag er al voor de eerste keer uit...
'k heb het eens aan de dierenarts gevraagd, maar die begon dan meteen over (héél duur) eten dat ik bij hem zou moeten kopen en dan is mijn goesting ook over ze
het beestje heeft er verder geen last van denk ik, hij loopt hier nu toch al 11 jaar rond en is voor de rest rond en gezond
'k heb het eens aan de dierenarts gevraagd, maar die begon dan meteen over (héél duur) eten dat ik bij hem zou moeten kopen en dan is mijn goesting ook over ze
het beestje heeft er verder geen last van denk ik, hij loopt hier nu toch al 11 jaar rond en is voor de rest rond en gezond
0 x
I think this line is mostly filler
- Crackers
- Poster rang 5

Misschien eet hij buiten van plantjes of gras dat hij niet kan verdragen... ?
De conclusie van Volt was overigens dat in het goedkope eten (de huismerken) even veel vlees en zo zit, dat het dezelfde kwaliteitsnormen heeft als het dure eten en dat het duurdere eten gewoon een marketingstrategie is. Bedrog van de "klassemerken" dus.
De conclusie van Volt was overigens dat in het goedkope eten (de huismerken) even veel vlees en zo zit, dat het dezelfde kwaliteitsnormen heeft als het dure eten en dat het duurdere eten gewoon een marketingstrategie is. Bedrog van de "klassemerken" dus.
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Zoals bij zoveel dingen inderdaad... maar toch goed dat het nog eens gezegd werd!
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
- Crackers
- Poster rang 5

Vanavond Lowie in Volt
Mathias Vergels leert Jiu-jitsu
Hoe moet je reageren als je geconfronteerd wordt met agressie op straat? Het is een vraag die iedereen zich wel eens stelt. Schrijnende gevallen van zinloos geweld zijn niet uit het nieuws weg te denken. Acteur Mathias Vergels (Lowie in Thuis) werd ooit zelf bedreigd met een mes en bestolen. Voor Volt leert hij omgaan met dat soort agressie op straat. Hij gebruikt daarvoor de basistechnieken van Jiu-jitsu.
Mathias Vergels leert Jiu-jitsu
Hoe moet je reageren als je geconfronteerd wordt met agressie op straat? Het is een vraag die iedereen zich wel eens stelt. Schrijnende gevallen van zinloos geweld zijn niet uit het nieuws weg te denken. Acteur Mathias Vergels (Lowie in Thuis) werd ooit zelf bedreigd met een mes en bestolen. Voor Volt leert hij omgaan met dat soort agressie op straat. Hij gebruikt daarvoor de basistechnieken van Jiu-jitsu.
0 x