Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)
Ik denk niet dat het daar ^ mee te maken heeft, eerder wat Jessie zegt: proberen mensen dingen 'aan te smeren' via telefoon.
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Ze overdrijven altijd met die lonen hoor... verdien tot 3000 extra!
Maar dan moet je er wel je slaap voor laten... Ik heb drie verschillende thuisjobs gedaan en ik heb toch nooit zoveel gekregen.
Maar dan moet je er wel je slaap voor laten... Ik heb drie verschillende thuisjobs gedaan en ik heb toch nooit zoveel gekregen.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
Rieka
- x 435
Daarvoor lijkt dat loon mij toch ook sterk overdreven.satine schreef:Ik denk niet dat het daar ^ mee te maken heeft, eerder wat Jessie zegt: proberen mensen dingen 'aan te smeren' via telefoon.
We'll see!
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Op commissie dan he - maar dan moet je natuurlijk hééééééél veel verkopen.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Ha, een kenner!Lacrimosa schreef:Tegenwoordig is dat toch geen bellijn meer maar gaat dat toch met smsjes en een internetprogramma?
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Peter Jansens schreef:Ha, een kenner!Lacrimosa schreef:Tegenwoordig is dat toch geen bellijn meer maar gaat dat toch met smsjes en een internetprogramma?
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
- Crackers
- Poster rang 5

Ik vraag mij af hoe veel mensen Simonne al heeft kunnen overtuigen om een begrafenisverzekering te nemen. Vandaag hoorde ik net in het nieuws dat begrafenisondernemers veel geld onder tafel geven om in rusthuizen de overleden mensen door hen te laten begraven 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Wie neemt er nu een verzekering per telefoon ? Er is niet veel vervelender dan van die telefoontjes krijgen voor iets aan te smeren of voor een enquête en gewoonlijk is dat op de meest onmogelijke tijdstippen . Bij ons gewoonlijk als we juist aan tafel gaan .
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik denk niet dat ze die job nog lang zal vol houden. Ze gaat er veel te emotioneel mee om.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
dirk
- Poster rang 1

Als ik zo nen lapzwanzer aan de lijn krijgt die mij iets probeert aan te smeren, ben ik ook niet geneigd om iets te kopen. En ik zou ook gewoon afleggen zonder daag te zeggen. 
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
haar houding gistern was toch wel beneden alles : iedereen kon zien dat "ons make" echt niet goed was en zij bleef maar doordrammen aan die telefoon . Ze wachtte zelfs om een dokter te halen of bellen tot Yvette letterlijk ineen stuikte ! Hoe abnormaal is dat ?
Graag het vroegere Simonneke terug want deze wordt niet zo goed vertolkt door Marleen M. vind ik .
Graag het vroegere Simonneke terug want deze wordt niet zo goed vertolkt door Marleen M. vind ik .
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Straks kan ze nog een verzekering verkopen aan haar moeder Yvette. 
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
dat Simonne aub snel terug gaat werken met Julia want zolas ze nu doet ...pffff ; ik heb meer zin in zappen als ze op scherm komt .
0 x
-
osssver
- Nog geen rang
Ik vind de "nieuwe" simonne hilarisch. Ik vond juist dat oud braaf simonneke supersaai geworden
0 x
-
exsencon
- x 435
Ja ik vind ook dat Simonne haar krukken nu wel kan weggooien en terug de oude worden. Daar hadden we tenminste nog wat aan, nu wordt het een beetje zielig.
0 x