Lowie Bomans (Mathias Vergels)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
Ik begrijp niet waarom Lowie boos was dat Jana zwanger is van Bram. Dat was toch voor ze samen waren ? t Is niet dat ze hem bedrogen heeft. Ok, het is niet leuk of gemakkelijk natuurlijk, maar nu zou hij haar moeten steunen als hij haar echt graag ziet.
Jana kan haar kindje ms aan Peggy 'geven', t is toch al te laat voor n abortus.
Miserie !
Jana kan haar kindje ms aan Peggy 'geven', t is toch al te laat voor n abortus.
Miserie !
0 x
-
- x 435
Dat is nu net waar ik bevreesd voor was. Het afstaan aan iemand die 2 straten verder woont. Typisch Thuis!johan1969 schreef:Jana kan haar kindje ms aan Peggy 'geven', t is toch al te laat voor n abortus.

0 x
-
- Poster rang 1
Jana kan daar niet alleen over beslissen hé, het is ook Bram zijn kind dus hij moet daar ook mee akkoord gaan
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Menselijkerwijs misschien wel, maar is dat eigenlijk ook officieel verplicht? Tom hoefde destijds met Peggy toch ook geen toestemming te geven toen ze Sandrine afstond aan Ann...dirk schreef:Jana kan daar niet alleen over beslissen hé, het is ook Bram zijn kind dus hij moet daar ook mee akkoord gaan

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Enkel de biologische moeder moet bij adoptie toestemming geven.Christel schreef:Menselijkerwijs misschien wel, maar is dat eigenlijk ook officieel verplicht? Tom hoefde destijds met Peggy toch ook geen toestemming te geven toen ze Sandrine afstond aan Ann...dirk schreef:Jana kan daar niet alleen over beslissen hé, het is ook Bram zijn kind dus hij moet daar ook mee akkoord gaan
0 x
-
- Poster rang 1
Echt??LeWallon schreef:Enkel de biologische moeder moet bij adoptie toestemming geven.Christel schreef: Menselijkerwijs misschien wel, maar is dat eigenlijk ook officieel verplicht? Tom hoefde destijds met Peggy toch ook geen toestemming te geven toen ze Sandrine afstond aan Ann...
Dus stel dat Jana het wil afstaan aan Peggy, maar Bram wil zelf voor zijn eigen kind zorgen, dan heeft hij daar niets over te zeggen ofzo?

0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
-
- x 435
Sorry mod, maar ik zou dit toch graag even duidelijk willen maken, dus vergeef het mij.
Bram zou eventueel naar de rechter kunnen stappen, maar het is Jana die beslist wat zij doet, Bram heeft eigenlijk geen rechten. Als ze zou beslissen om het geheim te houden tegenover Bram en het kind afstaat dan heeft Bram het recht niet om dat kind terug op te eisen.
Terug over naar Lowie : Ik denk dat hij Jana zal blijven steunen !

Bram zou eventueel naar de rechter kunnen stappen, maar het is Jana die beslist wat zij doet, Bram heeft eigenlijk geen rechten. Als ze zou beslissen om het geheim te houden tegenover Bram en het kind afstaat dan heeft Bram het recht niet om dat kind terug op te eisen.
Terug over naar Lowie : Ik denk dat hij Jana zal blijven steunen !
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2
Zozo, dit gedrag is zeker weer begrijpelijk en niet zo erg gezien zijn leeftijd en de omstandigheden? 

0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
- Poster rang 1
-
- x 435
Zou goed kunnen.Lacrimosa schreef:Zozo, dit gedrag is zeker weer begrijpelijk en niet zo erg gezien zijn leeftijd en de omstandigheden?
0 x
-
- x 435
Ik heb nog niet kunnen kijken, heb het wel opgenomen. Kan er iemand eventjes kort uitleggen wat er gebeurd is ? Ik ben veel te nieuwsgierig. 

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Lowie was vooral kwaad omdat hij dacht dat Jana wist dat ze zwanger was (wat niet zo is natuurlijk), en ze tegen hem loog en wou dat hij 'vader' van t kindje zou spelen.
0 x
- Sasha
- Poster rang 1
Dat hij ergens kwaad is snap ik wel. Maar die 'vuile slet' opmerking vond ik er zwaar over!
0 x
-
- Poster rang 1