daffy duck schreef:Het lijkt me net iets te modern, of trendy zoals ze het tegenwoordig noemen, om gezellig en warm te kunnen overkomen.
De Zus en zo is ook al zo'n koude bedoening. Alleen de cupcakes hebben de functie om het iets huiselijker te maken. Moeilijk!
Dat vind ik ook. Wat dat betreft deed Ter Smissen in mijn ogen "warmer" en "echter" aan...
Zowel de "Zus&Zo" als "Frens" vind ik overduidelijk decors.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck schreef:Het lijkt me net iets te modern, of trendy zoals ze het tegenwoordig noemen, om gezellig en warm te kunnen overkomen.
De Zus en zo is ook al zo'n koude bedoening. Alleen de cupcakes hebben de functie om het iets huiselijker te maken. Moeilijk!
Dat vind ik ook. Wat dat betreft deed Ter Smissen in mijn ogen "warmer" en "echter" aan...
Zowel de "Zus&Zo" als "Frens" vind ik overduidelijk decors.
en dan zijn ze verbaasd dat ze niet overspoeld worden met klanten
Aangezien dit geen spoiler meer is, verplaats ik het berichtje naar 'Thuis Algemeen'.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
exsencon schreef:Ja, zowel Zus&Zo als Frens kunnen niet aan de sfeer van Tersmissen tippen.
Sorry, maar ik vind eerlijk gezegd de Zus & zo veel gezelliger dan Ter Smissen,
ik vond Ter Smissen veel te bruin, maar de Zus & Zo is veel warmer, vind ik!
Kwast schreef:Ik vind die nieuwe toko echt ruk. Ziet er zo ontzettend gemaakt uit dat je weinig fantasie nodig hebt om te zien dat het allemaal karton is.
hahaha Kwast ik moet altijd enorm lachen om jouw sappige manier van dingen te verwoorden
Kwast schreef:Ik vind die nieuwe toko echt ruk. Ziet er zo ontzettend gemaakt uit dat je weinig fantasie nodig hebt om te zien dat het allemaal karton is.
hahaha Kwast ik moet altijd enorm lachen om jouw sappige manier van dingen te verwoorden
Dankje
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Ik heb de tittel van dit topic even gewijzigd in 'De Frens'.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Beetje verwarrend nu, want in Mechelen aan het station is een eetcafé Friends, al sinds jaar en dag. Weliswaar niet zo hip als de Frens... al moet ik zeggen dat ik toch liever een hapje eet zonder beat