exsencon schreef:Er zijn zoveel zaken die ik toen gezegd en gedaan heb waarover ik nu spijt heb maar niet toen. Toen vond ik ze heel normaal. Zo ook voor Lowie. Hij moet geen zo hatelijke voorbeeldfunktie hebben hé. Moet in onze maatschappij alles echt helemaal gepolijst worden, geen grassprietje hoger dan de andere?
kimpanic schreef:Ik heb eigenlijk ook geen probleem met het gedrag van Lowie. Ik kan goed begrijpen dat je lastig bent en al eens wat feller reageert. Nu, goed, eerlijkheidshalve moet ik erbij vertellen dat mijn puberteit relatief gezien nog maar 5 jaar achter me ligt en ik waarschijnlijk een totaal andere blik op de dingen heb.
Dus jullie vinden niet dat Lowie moet (of zelfs maar mag) aangesproken worden op zijn gedrag?
Dat hoeft niet bijgestuurd te worden - er hoeft niets uitgeklaard te worden?
Hij mag mensen schofferen, hij mag anderen uitsch**ten alleen maar om hun geaardheid?
En een ander mag daar niks over zeggen?
Exsenson: en jij werd nooit terecht gewezen?
Kimpanic: stel dat hij jouw zoon zou zijn, ooit - zeg je dan ook: 'laat maar waaien, ik was ook een moeilijke puber'?
Ontopic: Jana is niet alleen zwanger van 'een ander' - dat kind zal er ook altijd zijn om Lowie daar aan te herinneren.
Ik ben benieuwd wat hij gaat doen, als hij over de eerste schok heen is.