In en Uit
					Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
	Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
- Seraph
 - Poster rang 1

Re: In en Uit
wie zei eens dat lowie of tibo het volgende seizoen niet meer zou halen?

0 x

In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.

- Crackers
 - Poster rang 5

Het seizoen is nog langSpoed schreef:wie zei eens dat lowie of tibo het volgende seizoen niet meer zou halen?
	0 x

Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!

- annekeHU
 - Poster rang 4

Maxime De Winne heeft op het einde van het vorig seizoen aangegeven, dat hij zichzelf maximaal 2 seizoenen in "Thuis" zag spelen.. dus als hij niet van mening veranderd is, moet hij er ten laatste eind mei/begin juni 2013 uit... we zullen zien!Spoed schreef:wie zei eens dat lowie of tibo het volgende seizoen niet meer zou halen?
( Dit stond wel in de Dag Allemaal, dus in hoeverre het waarheidsgetrouw is, weet ik niet...)
	0 x

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

Ook ik hoop gezellig mee!Lazylady schreef:Jij niet alleen!satine schreef:Ik blijf hopen hoor!
	0 x

Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

- 
				TimVH
 - Nog geen rang

- Bomanza
 - Nog geen rang

- Kimmeke
 - Poster rang 4

- x 1

Leuke thuiskomst proficiat je gaat vader wordenBomanza schreef:Hij komt naar "zijne kweek" kijken.TimVH schreef:Bram keert op 30 januari terug
	0 x

- eddy en nancy
 - Poster rang 3

- Contacteer:

Een beetje off-topic maar dit lijkt me toch de beste plaats.  Wie er nog IN komt, is gewoon afwachten maar mijn eigen UIT-verlanglijstje wordt steeds langer : Jana, Dixie, Lowie, Peggy, Peter, Sandrine, ...  De laatste weken is Thuis voor mij een luisterspel geworden terwijl ik op de laptop tokkel, kijken doe ik haast niet meer.  In plaats van ontspanning is het een erger-halfuurtje geworden.
Eddy

Eddy
	0 x

Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap

Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- Kimmeke
 - Poster rang 4

- x 1

Ik snap jou wel want ik zit met hetzelfde gevoel heel dat verhaal rond Peggy,Peter,Rosa,Sandrine en dan nog eens heel het gedoe rond Jana en straks komt Tibo er weer bij nog meer gezaag 

Hoop dat er snel eens een speciale kronkel komt dat er teminste wat meer actie gebeurd (mischien met Bram?)

Hoop dat er snel eens een speciale kronkel komt dat er teminste wat meer actie gebeurd (mischien met Bram?)
	0 x

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

- 
				jessie V.
 - Poster rang 5

- x 694
 - x 532

Is Dixie dat ventje met dat gele jack?  Wat een onnozelaar. Die mag vandaag nog vertrekken.

0 x

- 
				Lazylady
 - x 435

Ik ben echt benieuwd wat voor een rol ze daarachter gaan steken (en wat een naam; dat moet toch wel een bijnaam zijn hoop ik). Toch niet een kerel die enkel andere homo's gaat lastigvallen?jessie V. schreef:Is Dixie dat ventje met dat gele jack? Wat een onnozelaar. Die mag vandaag nog vertrekken.
	0 x

- Mona'ke
 - Poster rang 2

Rosa hoeft voor mij niet te vertrekken, haar huidig gedrag daarentegen mag direct vertrekken en haar ander gedrag mag terugkomen.
Ik denk als je de "hoofdcast" van in het begin wegdenkt, dat het maar heel stilletjes zal zijn in Thuis ondanks alle ergernissen. (Hoofdcast: Jenny, Rosa, Simonne, Frank, Luc, Marianne en Ann)

Ik denk als je de "hoofdcast" van in het begin wegdenkt, dat het maar heel stilletjes zal zijn in Thuis ondanks alle ergernissen. (Hoofdcast: Jenny, Rosa, Simonne, Frank, Luc, Marianne en Ann)
	0 x