Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
-
- Poster rang 1
-
- Nog geen rang
- x 5
Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
Ik begon Jana juist wat toffer te vinden sinds ze single is. Ze is veel te aanhankelijk aan jongens en veel te jaloers. Ze valt ook niet echt op goede jongens :/.
Slim is het ook niet om direct met een jongen in bed te kruipen en dan nog geen condoom gebruiken. Nooit gehoord van SOA's, Jana? Franky en Tibo gaan nu wel gelijk krijgen.
En ben ik de enigste die wat geïrriteerd is hoe ze tieners tonen in de serie? Alsof ze allemaal zo naïef en dramatisch zijn en totaal geen respect of begrip hebben voor de regels die hun ouders opstellen.
Slim is het ook niet om direct met een jongen in bed te kruipen en dan nog geen condoom gebruiken. Nooit gehoord van SOA's, Jana? Franky en Tibo gaan nu wel gelijk krijgen.
En ben ik de enigste die wat geïrriteerd is hoe ze tieners tonen in de serie? Alsof ze allemaal zo naïef en dramatisch zijn en totaal geen respect of begrip hebben voor de regels die hun ouders opstellen.
0 x
-
- Poster rang 3
Bram is al meer dan twee maanden weg, logisch dat ze daar niet meteen aan denkt.
0 x

-
- Poster rang 1
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat vrees ik ook. Lowie gaat nog raar opkijken als uitkomt dat dat kind van Bram is.
0 x
-
- x 435
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Geïrriteerd niet, maar wel enigzins verbaasd... Ik kan me bijvoorbeeld nog herinneren dat wij op school alleen al bijna bedolven werden onder de "vrij veilig of vrij niet" posters, om nog maar te zwijgen over de voorlichting over SOA's en anticonceptie e.d. . Als ik dan zie hoe het er in Thuis aan toe gaat...evalia schreef:En ben ik de enigste die wat geïrriteerd is hoe ze tieners tonen in de serie?
Eerst Paulien zwanger, nu Jana weer... Jana kruipt al na een paar weekjes verkering met Lowie in bed, blijkbaar ook nog eens gewoon zonder condoom, enz..

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5
Aan de ene kant is het veel te vroeg om van Lowie te zijn maar aan de andere kant is Bram al meer dan twee maanden weg en zou het raar zijn dat ze dat nu pas ontdekt.
Ik gok dat het van Lowie zal zijn, in Thuis vinden ze 'tijd' niet zo belangrijk. Peggy is ook maar een paar maand zwanger geweest toen ze van Sandrine bevallen is.
Ik gok dat het van Lowie zal zijn, in Thuis vinden ze 'tijd' niet zo belangrijk. Peggy is ook maar een paar maand zwanger geweest toen ze van Sandrine bevallen is.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Het zou mij niks verbazen als dadelijk blijkt dat het kindje van Bram is. Jana heeft er blijkbaar nooit aan gedacht dat ze ook zwanger kan worden ondanks de pil, en dat ze het nu pas opmerkt valt wel te verklaren.
Benieuwd hoe Lowie dan gaat reageren... Verrassing!

Benieuwd hoe Lowie dan gaat reageren... Verrassing!

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
dan had ze toch haar maandstonden moeten hebben?Christel schreef:Het zou mij niks verbazen als dadelijk blijkt dat het kindje van Bram is. Jana heeft er blijkbaar nooit aan gedacht dat ze ook zwanger kan worden ondanks de pil, en dat ze het nu pas opmerkt valt wel te verklaren.
Benieuwd hoe Lowie dan gaat reageren... Verrassing!![]()
![]()
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Omdat Jana blijkbaar de pil gebruikt, kan het bijvoorbeeld zijn dat ze gewoon een doorbraakbloeding heeft gehad. Dan valt het natuurlijk niet op dat er iets niet klopt, zeker niet als je er totaal niet vanuit gaat dat je zwanger zou kunnen zijn.Crackers schreef:dan had ze toch haar maandstonden moeten hebben?Christel schreef:Het zou mij niks verbazen als dadelijk blijkt dat het kindje van Bram is. Jana heeft er blijkbaar nooit aan gedacht dat ze ook zwanger kan worden ondanks de pil, en dat ze het nu pas opmerkt valt wel te verklaren.
Benieuwd hoe Lowie dan gaat reageren... Verrassing!![]()
![]()

0 x
-
- Poster rang 1
Het kindje is normaal gezien van Bram, dat kan bijna niet anders.
Ze was al "verdikt" toen ze daar in de frens zat, dat was (bijna zeker) voor ze de eerste keer seks heeft gehad met Lowie.
Ze was al "verdikt" toen ze daar in de frens zat, dat was (bijna zeker) voor ze de eerste keer seks heeft gehad met Lowie.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik vind het opmerkelijk dat er uberhaupt mensen zijn die denken dat het van lowie is.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Als ze abortus pleegt zoals ze nu wel zullen we het misschien nooit weten van wie het is.dirk schreef:Het kindje is normaal gezien van Bram, dat kan bijna niet anders.
0 x
-
- Poster rang 1
Jana en Lowie denken dat ookosssver schreef:Ik vind het opmerkelijk dat er uberhaupt mensen zijn die denken dat het van lowie is.
0 x