satine schreef: Katrien Vandendries
die bedoel ik! satine jij hebt een olifantengeheugen. Ik zou die actrice/dat personage wel graag opnieuw in Thuis zien!satine schreef:Bedoel je Karolien, gespeeld door Katrien Vandendries?
satine schreef: Katrien Vandendries
die bedoel ik! satine jij hebt een olifantengeheugen. Ik zou die actrice/dat personage wel graag opnieuw in Thuis zien!satine schreef:Bedoel je Karolien, gespeeld door Katrien Vandendries?
Katrien Vandendries, heeft die ook in Thuis gespeeld? Ik ken haar vooral uit Zone Stad (Dani Wauters).Crackers schreef:satine schreef: Katrien Vandendriesdie bedoel ik! satine jij hebt een olifantengeheugen. Ik zou die actrice/dat personage wel graag opnieuw in Thuis zien!satine schreef:Bedoel je Karolien, gespeeld door Katrien Vandendries?
Ja ze speelde ook in Thuis: Karolien, een vriendin van Benny en Benny was eerst het lief van Peggy, dat was in het allereerste seizoen van Thuis, misschien ook in het tweede.stefliesens schreef:Katrien Vandendries, heeft die ook in Thuis gespeeld? Ik ken haar vooral uit Zone Stad (Dani Wauters).Crackers schreef:satine schreef: Katrien Vandendriesdie bedoel ik! satine jij hebt een olifantengeheugen. Ik zou die actrice/dat personage wel graag opnieuw in Thuis zien!satine schreef:Bedoel je Karolien, gespeeld door Katrien Vandendries?