Psychologe
-
- Nog geen rang
Psychologe
Kan iemand mij vertellen door wie de rol van de psychologe wordt gespeeld en vanwaar we deze actrice kennen?
dankjewel
dankjewel
0 x
-
- x 435
Re: Psychologe
^^Ik vroeg me net hetzelfde af. Ik heb ook het gevoel haar al eens gezien te hebben.
0 x
-
- Poster rang 1
Komt mij ook bekend voor om een of andere reden eigenlijkOmega schreef:^^Ik vroeg me net hetzelfde af. Ik heb ook het gevoel haar al eens gezien te hebben.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik heb al gevonden dat de actrice: Annelore Stubbe is
waar we ze van kennen, weet ik nog steeds niet?
waar we ze van kennen, weet ik nog steeds niet?
0 x
-
- Poster rang 5
-
- Nog geen rang
Kan er mij iemand zeggen wat er de eerste 5 min van de aflevering van vanavond (8 jan) is gebeurd? Ik was net te laat thuis om mijne 'thuis' te kunnen zien..
Ik zag net dat het beeld overging van Ann en de psychologe naar iets anders...
Dank u!!!!
Ik zag net dat het beeld overging van Ann en de psychologe naar iets anders...
Dank u!!!!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind dat ze wel goed akteert in tegenstelling tot andere akteurs-voor-1-aflevering.
0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Gevonden op het internet: Ze sprak de stem in van Zigby (een wink uit winxclub). Misschien kijkers hier 
Mij doet ze wel herinneren aan 'Sandrine'. Ze heeft her zelfde 'soort' gezicht en haar stem komt ook wel overeen. Voor de rest zou ik ook niet weten vanwaar we ze kennen.

Mij doet ze wel herinneren aan 'Sandrine'. Ze heeft her zelfde 'soort' gezicht en haar stem komt ook wel overeen. Voor de rest zou ik ook niet weten vanwaar we ze kennen.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik heb haar gezicht toch ook ergens anders gezien. Dat moet op Een of Canvas zijn geweest, want commerciele zenders kan ik niet zien. Ze heeft voor mij absoluut een bekend gezicht.
0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
En nu schiet mij ineens iets te binnen. In het begin toen kasper naar school moest had hij daar een hele hoop problemen. Volgens mij hebben we toen verschillende sessies gezien van gesprekken met Rosa & Waldek met die directrice of begeleidster ofzoiets.
Op een of andere manier denk ik dat zij het is, maar ben helemaal niet zeker.
Heb het fragment ook lopen zoeken maar heb het niet kunnen vinden. Moet ergens seizoen 12 zijn geweest.
Op een of andere manier denk ik dat zij het is, maar ben helemaal niet zeker.
Heb het fragment ook lopen zoeken maar heb het niet kunnen vinden. Moet ergens seizoen 12 zijn geweest.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Wisten we de naam van de actrice al? Dacht het wel, toch? Dan kunnen we haar via google opzoeken en zien wat ze allemaal gedaan heeft. Matthi wat jij zei heb ik ook gedacht, maar twijfel daar toch erg aan. ik zie net dat Kwast het opgezocht heeft :Annelore Stubbe.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Over TV-klussen is er niet veel te vinden:
Ervaring – Film:
- ‘Amort’, Filmproject van Annelore Stubbe en Rob Lauwers, in het kader van de Toneelopleiding van het Herman
Teirlinck Instituut, in samenwerking met Sint-Lucas Brussel - Regie, olv Guido Hendrickx;
- Verscheidene studentenfilmpjes bij het Rits en Sint- Lucas.
- Reclamefilmpje voor Interpolis Verzekeringen Nederland.
- Kleine sprekende rol in “Liebe Edelbitter”, een film voor ZDF. Regie: Oliver Dommenget, Summerset
Produktionsfirma.
De nederlanders kennen haar dus misschien door het Interpolis reclamefilmpje?
In Thuis heeft ze bij mijn weten nog niet eerder meegespeeld...
Ervaring – Film:
- ‘Amort’, Filmproject van Annelore Stubbe en Rob Lauwers, in het kader van de Toneelopleiding van het Herman
Teirlinck Instituut, in samenwerking met Sint-Lucas Brussel - Regie, olv Guido Hendrickx;
- Verscheidene studentenfilmpjes bij het Rits en Sint- Lucas.
- Reclamefilmpje voor Interpolis Verzekeringen Nederland.
- Kleine sprekende rol in “Liebe Edelbitter”, een film voor ZDF. Regie: Oliver Dommenget, Summerset
Produktionsfirma.
De nederlanders kennen haar dus misschien door het Interpolis reclamefilmpje?

In Thuis heeft ze bij mijn weten nog niet eerder meegespeeld...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5
Vroeger had je in Thuis een meisje, maar ik weet haar naam niet meer en ook niet de naam van de actrice die het personage vertolkte. Ze kwam vaak in de keuken van Ter Smissen en ze was het nieuwe lief van Benny of een vriendin van Peggy of zo en heeft nog opgediend in Ter Smissen, ze kwam goed overeen met Rosa. En ze lijkt op de psychologe maar ik denk niet dat het dezelfde is. Ze was blond, weet iemand over wie ik het heb?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567