Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door Lacrimosa »

Eigenlijk maakt het allemaal toch niks uit? Marianne heeft dat gedaan omdat ze denkt en hoopt dat ze dan Sandrine met rust zullen laten, maar ze heeft niet gezegd dat ze ze dan ook daadwerkelijk van Peggy zullen afpakken he. Het is hoogstens een smerig idee van Marianne maar als Peggy en co gewoon Sandrine blijven behandelen zoals nu komt er van snode plannen niks in huis.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad... Sterker nog, het is Jenny die Marianne op het idee gebracht heeft dat de focus van Peggy&Co dan minder op Sandrine zal liggen. Iets wat Ann blijkbaar zelf ook al bedacht had, en wat ik ergens ook wel kan begrijpen, want wat is dat nu ook voor situatie momenteel? Over afpakken heb ik hen helemaal niet gehoord, daar begonnen de Verbeeckjes zelf over.
Al bij al vind ik hun reactie weer gruwelijk overtrokken. Wat hadden ze dan verwacht? Ze kunnen elkaar wederzijds totaal niet uitstaan, maar zijn verbolgen over het feit dat Marianne en Ann hen niet gewoon vriendelijk en belangeloos tegemoet komen? :-? Alsof ze dat zelf wel zouden doen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Het zieke aan heel die situatie is dat Ann de toelating heeft gegeven voor dat "bezoeksrecht" Nu wordt er gesproken over 2 mama's en een papa ...hoe moeilijk is dat uiteindelijk voor zo'n kind ! Brgrijpelijk dat Sandrine niet kan lachen als die 2 "mama's" samen zijn . :razz:
Volgens mij had Ann NOOIT die omgang met Peggy &co mogen toelaten . Maar ja, 't is een soap hé!
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Stel je dan maar eens voor als je geadopteerd bent, je ouders scheiden en een nieuw samengesteld gezin vormen (maal twee, zowel vader als moeder), je dan je biologische moeder leert kennen die een nieuwe relatie heeft en je biologische vaders nieuwe relatie, elk met kinderen. Dat zal toch wel bestaan tegenwoordig, nee?
Dan valt dit allemaal nog mee ;)
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1069
x 595

Bericht door martha »

Marianne had blijkbaar nood aan een twee glas porto toen Jenny bij haar was.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

En geef haar eens ongelijk, met al die beslommeringen! :razz:
Marianne en haar Porto hè... :violin: :lol:
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Vandaag las ik VOOR ik naar Thuis keek dat Marianne een zoveelste poging zou doen om Geert terug te winnen. Toen ik haar dan vandaag bezig zag dacht ik, wel een vreemde manier om iemand proberen terug te krijgen :crazy: Ze wil hem jaloers maken denk ik maar dat werkt duidelijk alleen averechts.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 720
x 537

Bericht door jessie V. »

Wat een aanstelster :mrgreen: Hoe "gezellig" ze toch doet met Lyn. En dat gedoe tegen Geert. Als ze denkt hem zo terug te krijgen, valt me dat van haar tegen.
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Marianne is een drankorgel ;)
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik denk dat er tussen Marianne en Lynn ook wel onweer zal komen. Het zou al te mooi zijn en zo on-Thuis! :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Marianne is echt serieus aan het afglijden... Haar waardigheid of "trots" is volgens mij samen met David naar Kaapverdië vertrokken of zo. :thumbdown:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1069
x 595

Bericht door martha »

Ik weet het niet : ik vond het optreden van Marianne gisteren aan de ontbijttafel :lol: Een verademing tussen al dat gekonkelfons en geruzie tussen de andere personages. Marianne zat daar echt als een zonneke in huis. En Marianne die probeert Geert jaloers te maken ? Natuurlijk dat; en het lukt blijkbaar ook. Ze is van strategie verandert om Geert terug te krijgen. Dus Marianne van mij een grote :thumbup:
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

martha schreef: En Marianne die probeert Geert jaloers te maken ? Natuurlijk dat; en het lukt blijkbaar ook. Ze is van strategie verandert om Geert terug te krijgen. Dus Marianne van mij een grote :thumbup:
Hoe zag of zie jij dat? (maar wél leuk dat we niet allemaal hetzelfde zien :D )
Ik had meer de indruk dat het absoluut niet lukte om Geert jaloers te krijgen haar gedoe / gedrag.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ganja schreef:
martha schreef: En Marianne die probeert Geert jaloers te maken ? Natuurlijk dat; en het lukt blijkbaar ook. Ze is van strategie verandert om Geert terug te krijgen. Dus Marianne van mij een grote :thumbup:
Hoe zag of zie jij dat? (maar wél leuk dat we niet allemaal hetzelfde zien :D )
Ik had meer de indruk dat het absoluut niet lukte om Geert jaloers te krijgen haar gedoe / gedrag.
Die indruk had ik ook meer. :razz: Maar inderdaad wel leuk dat we niet allemaal dezelfde conclusies trekken. :D
En het is ook zeker wel een verademing om haar niet over adopties en toestanden bezig te horen, vind ik ook... ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 720
x 537

Bericht door jessie V. »

Die "vrolijkheid" was ook niet erg spontaan. Ik denk dat ze dat in de slaapkamer nog even ingestudeerd had. :lol:
0 x
Plaats reactie