Het GROTE speculatie topic

Gesloten
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Het GROTE speculatie topic

Bericht door dirk »

Crackers schreef:Dit is de rechtstreekse link

http://www.een.be/mediatheek/665430
Thanks!

Tibo wordt opa. :razz:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

En Frank overgrootvader :razz:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

dirk schreef:Jana is zwanger van Bram, denk ik.
Dat voorspel ik ook!
0 x
eva verbist
Nog geen rang

Bericht door eva verbist »

ik denk eerder van lowie bram is al te lang weg....
maar alles kan in thuis!!
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Lowie zou wel heeel snel zijn om er dan al van te verdikken. Al hebben franky en lowie de neiging om zeer snel te groeien,dus op zich zou dat genetisch gezien nog wel kunnen. Ik voorspel dat de baby volgens seizoen bij sanitechniek gaat werken.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

osssver schreef:..... Ik voorspel dat de baby volgens seizoen bij sanitechniek gaat werken.
Tja, die baby moet eerst nog geboren worden , bij voorkeur in de seizoensfinale... en dan waarschijnlijk op een nogal dramatische manier, zodat we met zijn allen weer 3 maanden mogen wachten of baby en moeder de bevalling wel overleefd hebben ?
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ze was al op haar lijn aan het letten toen ze nachos aangeboden kreeg van Franky, da's voor dat ze met Lowie in het hooi heeft gerollebold, conclusie => Zwanger van Bram

En ik ga mezelf een schouderklopje geven omdat ik al eind december als één van de eersten op dit forum uit de spoilers heb afgeleid dat ze zwanger is. :mrgreen:
0 x
Afbeelding
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Maar als ze zwanger was van Bram, zou ze dat toch al gemerkt hebben dat ze haar maandstonden niet kreeg? Ik begin nu te twijfelen, maar ik hoop dat het kindje van Bram is
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Er staat hier ergens een uitleg dat het kan maar weet niet juist meer welk topic, dat van Jana of één van de topics met de spoilers.
0 x
Afbeelding
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Als iemand zwanger is, kan diegene toch last krijgen van (lichte) bloedingen. Dit gebeurt bijvoorbeeld ook als iemand de pil slikt. Diegene krijgt dan toch gewoon "doorbraakbloedingen", waardoor het pas veel later opvalt dat ze zwanger is. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

martha schreef:Ann die van plan is om drie maanden als een triestige plant rond te lopen moet dat plan laten varen als ze plots een dringende medische ingreep moet uitvoeren bij iemand die in levensgevaar is. Wie die iemand is, daar kunnen jullie over speculeren. :mrgreen:
voila, gisterenavond was het bijna zo ver :mrgreen:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

martha schreef:
martha schreef:Ann die van plan is om drie maanden als een triestige plant rond te lopen moet dat plan laten varen als ze plots een dringende medische ingreep moet uitvoeren bij iemand die in levensgevaar is. Wie die iemand is, daar kunnen jullie over speculeren. :mrgreen:
voila, gisterenavond was het bijna zo ver :mrgreen:
goed gezien :thumbup: heb jij een glazen bol? :angel:

Ann had gisteren toen ze buiten kwam van bij Yvette bijna zelf een dokter nodig :whistle:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik lees net bij Wiki dat Jana zwanger is en dat Bram (halsoverkop?) terugkeert op 30/1. Dat zwangere was hierboven al genoemd, maar ik had nog niets over Bram gevonden. Meende werkelijk dat ie was uitgeschreven. Mij lijkt Bram overigens ook eerder de vader, maar dat is dan wel weer recycling van een verhaallijn rond dezelfde persoon. Beetje saai.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Jolanda_tje
x 435

Bericht door Jolanda_tje »

Volgens mij komt er kortelings nog een vrouw bij. Bram en Lowie kunnen moeilijk samen voor jana gaan :lol:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ik ga effe een paar speculaties uit mijn mouw schudden. Het is niet dat ik wil dat Thuis die richting op gaat, maar gewoon een hersenkronkel die wat gegroeid is.

Dus:
- Tom is eindelijk het gepush van Lynn beu en immuun geworden voor haar krokodillentranen. Ze verbreken hun "relatie".

- Tom voelt zich meer en meer aangetrokken tot Judith, en begint er na verloop van tijd een relatie mee.
- Dit gebeurt allemaal als Ann haar schorsing op zijn einde loopt, dus Geert, die zijn gevoelens voor Judith steeds moeilijker kan verbergen, vertrekt naar zijn nieuwe praktijk.
- Marianne die ondertussen wat met Ivo heeft aangepapt, dumpt hem en vangt Geert op in de hoop hem terug te kunnen winnen nu hij emotioneel wat zwakker staat. Dit loopt echter verkeerd af omdat Geert zich nog altijd gekwetst voelt door Marianne. Zij grijpt, na een goede periode van amper 1 glas porto per dag, weer naar de fles.

- Lynn mikt weer wat meer op haar eigen generatie, na een rondje rebounden met Bram versiert ze Jens. Als uitbater van een goeddraaiende zaak kan die haar dure smaak onderhouden en heeft ze onderdak op loopafstand van haar werk, want ze werkt nog steeds op het advocatenkantoor. Ze probeert Tom ook jaloers te maken met haar nieuwe relatie.
- Bram raakt stilletjesaan gewend aan het feit dat hij vader wordt en dat Jana wil verdergaan met Lowie. Hij wil zeker zijn verantwoordelijkheden als vader opnemen.
- Bij Franky en Tibo gaat alles zijn gewone gangetje, met de gebruikelijke tweewekelijkse drama-aanval van het Poepiemonster over de zwangerschap van Jana en het feit dat Bram nu voor eeuwig verbonden is aan de familie. Het enige dat Franky stoort, is dat Lynn zo vaak in de Frens rondhangt en Jens en hem stijl- en eetadvies opdringt.
- Nu Femke halftijds in de Frens leert ze Bram beter kennen. Ze raken aan de praat over hun moeilijke jeugd door alcoholverslaafde ouders en vormen een hechte band. Haar relatie met Tim had al een flinke knauw gekregen toen zij hem opbiechtte dat ze niet enkel met haar half-broer geslapen had, maar ook met haar eigen vader. Omdat Tim het gevoel heeft dat hij Femke niet meer voor de volle 100% kan vertrouwen en haar groeiende band en overduidelijke chemie met Bram, maakt hij een einde aan hun relatie. (En hier mis ik dus een jonge twenty-something vrouw om Tim aan te koppelen)

- Peter, die blij is dat hij niet meer op het gekus tussen Tom en Lynn op kantoor moet kijken, verwerkt traag maar gestaag de miskraam, de breuk met Femke en alles dat er rond hangt. Hij verzekert Peggy er ook van dat hij haar niet heeft gebruikt om Femke te vergeten en heeft veel steun van haar in zijn verwerkingsproces. Na verloop van tijd verhuizen ze dan ook naar hun eigen stek omdat de Zus&Zo wat te veel pottekijkers heeft.
- Compleet overstuur door deze verhuis, wordt Rosa gedwongen om de Zus&Zo twee maanden te sluiten. Samen met Waldek, Jenny en Leo maakt ze een verre reis om Bianca, Mo en Robin een bezoek te brengen.
- Taxi Leo wordt overeind gehouden door Simonne die tijdens de afwezigheid van Leo de dispatch doet en de chauffeurs Myra, Peggy en Bram (die wil ik gewoon eens in een blazer en een hemd zien, kan niet slecht zijn :mrgreen: ).

EDIT: Ik besef net dat ik niets over Frank en Simonne, Luc en Julia of Nancy en Eddy geschreven heb.

- Bij Julia en Luc gaat het zijn gewone gangetje, in het begin waren er wat spanningen over het gedrag van Lowie, maar zodra deze wat kalmeerde en zich meer op zijn plooi voelde in het Thuisdorp verdwenen deze spanningen ook.
- Nancy en Eddy maken niet veel mee. Nancy roddelt nog steeds de dingen die ze bij de De Deckers ziet door naar de zussen Verbeeck en visa versa. Nu dat Britney naar de logopediste gaat, krijgt ze meer vertrouwen in haar eigen vaardigheden en begint ze boeken te verslinden.
- Ook bij Frank en Simonne is het rustig. Simonne werkt nog steeds hard aan haar revalidatie en het gaat steeds beter en beter maar ze is nog niet volledig hersteld. Ze is dan ook blij dat ze bij het vertrek van Leo achter de dispatch mag gaan zitten.
0 x
Afbeelding
Gesloten