Kaat Bomans (Leen Dendievel)

Gesloten
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)

Bericht door Kwast »

Heeft Albert Heijn dan een vestiging in Antwerpen? Overigens is Albert Heijn in Nederland een goede winkel hoor, is zelfs marktleider en biedt inderdaad veel producten aan de voedselbank. Daar komen alleen mensen die leven van 115% van het minimum loon of minder maar dat terzijde. Beetje jammer zo een opmerking of je hebt gewoon totaal geen idee waar je het over hebt.

In elk geval heeft Franky meer door dan Tibo alleen vroeg hij net even te lang door.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Kwast schreef:Ze zitten natuurlijk erg met sluikreclame. In elk geval vind ik dat Franky de laatste tijd wat beter te hebben is dan een periode daarvoor.
Dat heb ik ook met Franky, ik vind hem nu een stuk beter te pruimen. Dat komt denk ik door de afwezigheid van Bram.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Kwast schreef:Heeft Albert Heijn dan een vestiging in Antwerpen? Overigens is Albert Heijn in Nederland een goede winkel hoor, is zelfs marktleider en biedt inderdaad veel producten aan de voedselbank. Daar komen alleen mensen die leven van 115% van het minimum loon of minder maar dat terzijde. Beetje jammer zo een opmerking of je hebt gewoon totaal geen idee waar je het over hebt.
Albert Heijn heeft zelfs al meerdere vestigingen in België. Onlangs is er hier in de buurt een open gegaan, maar ben nog niet geweest.

Om terug on-topic te zijn: Franky zal ogen op zijn rug nodig hebben, vrees ik. Arme Franky, als Jana dan iets voor heeft, zal het in Tibo's ogen zo hard zijn fout zijn ipv Jana die haar verstand niet gebruikt...
0 x
Afbeelding
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Poolaapje schreef:
Kwast schreef:Heeft Albert Heijn dan een vestiging in Antwerpen? Overigens is Albert Heijn in Nederland een goede winkel hoor, is zelfs marktleider en biedt inderdaad veel producten aan de voedselbank. Daar komen alleen mensen die leven van 115% van het minimum loon of minder maar dat terzijde. Beetje jammer zo een opmerking of je hebt gewoon totaal geen idee waar je het over hebt.
Albert Heijn heeft zelfs al meerdere vestigingen in België. Onlangs is er hier in de buurt een open gegaan, maar ben nog niet geweest.

Om terug on-topic te zijn: Franky zal ogen op zijn rug nodig hebben, vrees ik. Arme Franky, als Jana dan iets voor heeft, zal het in Tibo's ogen zo hard zijn fout zijn ipv Jana die haar verstand niet gebruikt...
²

Onterecht, op 16 jaar ben je toch al zelf verantwoordelijk voor uw daden imo
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Franky zal ogen op zijn rug nodig hebben, vrees ik. Arme Franky, als Jana dan iets voor heeft, zal het in Tibo's ogen zo hard zijn fout zijn ipv Jana die haar verstand niet gebruikt...

Maar alle, dit is toch te zot voor woorden ! Hij is 19 en zij 15 ! Hoe kunt ge nu verwachten dat die verantwoordelijkheid kan dragen voor zo'n meisje ?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Nickos schreef:Cara pils is van de Colruyt hé. :P.

Komt mijn kennis in goedkoop en marginaal bier even van pas! Tot zover dit off-topic bericht.
wat is het dan in de Aldi?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Afbeelding

;)

Dus het merk heet niet 'Franky', maar dit is wel zijn topic. :angel:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Dank u satine! Nu weet ik wat ik moet mee nemen als aperitief voor die mensen waar ik o zo graag (NOT!) naar toe ga om nieuwjaar te vieren want ik weet anders niet wat voor andere bocht ik daar ga krijgen :think:

on topic ik denk dat Jana met de voeten van Franky gaat spelen als hij op haar moet babysitten en ze zal toch meer bij Lowie zitten dan thuis bij de gezellige Franky.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ai ai Franky, ik heb al met hem te doen...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik heb het vandaag vergeten te kijken omdat ik mijn wasgoed aan het ophangen was en naar het journaal keek. Is er nog iets vreselijks gebeurd of mist Franky zijn rosse god nu al?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

... en dat doet hij allemaal omdat zijn lieve echtgenoot nog ambetanter gaat reageren en vooral tegen Franky zelf.
Ik ben zeker dat Franky zonder Tibo daar helemaal geen problemen mee zou hebben (behalve dat waarschijnlijk onveilig vrijen natuurlijk).
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat denk ik ook...
Ik vond hem in elk geval uiteindelijk heel aandoenlijk tegen Jana. Het is ook niet makkelijk om haar babysit te moeten spelen terwijl zijn partner zo'n controlfreak is. Franky blijkt dat laatste toch ook maar al te goed in de gaten te hebben...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Ik begrijp hem wel, ik zou ook denk ik strenger optreden dan 'normaal'.
Ik vind wel dat hij zich makkelijk laat doen door een huilend tienermeisje...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Op zich wel inderdaad... Maar ook dat begrijp ik wel. Het was naar aanleiding van zijn (toch voor zijn doen uitzonderlijke) uitbarsting dat Jana zo overstuur was. Lijkt me lastig als ze dan ook nog niet wil zeggen wat het probleem precies is. Franky is uiteindelijk niet eens zoveel ouder dan Jana...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Kwast schreef:Ik heb het vandaag vergeten te kijken omdat ik mijn wasgoed aan het ophangen was en naar het journaal keek. Is er nog iets vreselijks gebeurd of mist Franky zijn rosse god nu al?
Franky miste zijn rosse god niet maar wel zijn "schat patat"

:lol:

Maar wel een hele :thumbup: voor Franky dat hij Lowie buitengeborsteld heeft en tja die tranen van Jana : toen ik die leeftijd had (en dat is van in de tijd dat dieren nog konden praten) zei mijn vader altijd : "krokodillentranen". Wat mij nog meer deed wenen natuurlijk. Maar het kordate optreden van Franky : dat was :clap:
0 x
Gesloten