Het GROTE speculatie topic
-
exsencon
- x 435
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Het GROTE speculatie topic
In de krant stond gisteren dat Eddy zijn voet heeft verstuikt op zijn vrijgezellenfeest. Een foutje van de krant want dat is nog niet gebeurd denk ik. Het moet nog gebeuren.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Crackers
- Poster rang 5

Dat staat blijkbaar ook al op EEN?Crackers schreef:In de krant stond gisteren dat Eddy zijn voet heeft verstuikt op zijn vrijgezellenfeest. Een foutje van de krant want dat is nog niet gebeurd denk ik. Het moet nog gebeuren.
Krijgt EEN nu een boete van 3000 euro voor spoilers?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Ann die van plan is om drie maanden als een triestige plant rond te lopen moet dat plan laten varen als ze plots een dringende medische ingreep moet uitvoeren bij iemand die in levensgevaar is. Wie die iemand is, daar kunnen jullie over speculeren. 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat zou misschien Marianne kunnen zijn? Toen ik Marianne en Geert (die met zijn stethoscoop in de weer was) tijdens de aftiteling zag, dacht ik eigenlijk dat Marianne misschien een allerlaatste veroveringstactiek aanboorde om Geert terug te krijgen. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze echt iets gaat mankeren?martha schreef:Ann die van plan is om drie maanden als een triestige plant rond te lopen moet dat plan laten varen als ze plots een dringende medische ingreep moet uitvoeren bij iemand die in levensgevaar is. Wie die iemand is, daar kunnen jullie over speculeren.
Ann to the rescue!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
dirk
- Poster rang 1

-
Wallanderjunior
- x 435
hopelijk heeft ze alleen te veel gegetendirk schreef:Jana is zwanger van Bram, denk ik.
"ze is wat verdikt"
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik hoop met je mee!Wallanderjunior schreef:hopelijk heeft ze alleen te veel gegetendirk schreef:Jana is zwanger van Bram, denk ik.
"ze is wat verdikt"
Maar aangezien Jana ons de laatste paar weken bijna in lijkt te willen peperen dat ze "wat verdikt is", vrees ik er een beetje voor...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
dirk
- Poster rang 1

Idd... eerste keer kon het nog toeval zijn maar nu is het toch al de 2de keer op korte tijd, zal geen toeval meer zijn denk ik
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

In de exclusieve preview van morgen op Eén is te zien dat Jana een zwangerschapstest heeft gehaald, en de bijsluiter aan het lezen is... vervolgens stapt ze in de richting van de badkamer?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

en ze laat de verpakking op de keukentafel liggen. En toevallig zal Franky dat zien ofwel Lowie. Of Luc?annekeHU schreef:In de exclusieve preview van morgen op Eén is te zien dat Jana een zwangerschapstest heeft gehaald, en de bijsluiter aan het lezen is... vervolgens stapt ze in de richting van de badkamer?
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

Waar kan je dat zien?annekeHU schreef:In de exclusieve preview van morgen op Eén is te zien dat Jana een zwangerschapstest heeft gehaald, en de bijsluiter aan het lezen is... vervolgens stapt ze in de richting van de badkamer?
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

- Crackers
- Poster rang 5

http://www.een.be/files/een.be/imagecac ... 8/previewsdirk schreef:Waar kan je dat zien?annekeHU schreef:In de exclusieve preview van morgen op Eén is te zien dat Jana een zwangerschapstest heeft gehaald, en de bijsluiter aan het lezen is... vervolgens stapt ze in de richting van de badkamer?
en dan klik je op MEER, dan kom je op EEN/THUIS en daar klik je op video, het is de eerste video links boven. De rechtstreekse link kan ik niet plaatsen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5