Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Van de zoetigheid of van contentement? 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Van de gemaakte, suikerzoete zoetigheid, Kwast...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Ik kon geen frieten BLIJVEN eten heexsencon schreef:Peter is toch zo een lieverd hé!Hmm persoonlijke noot Lacrimosa: ik vond je Mona Lisa veel mooier!
Ze zaten er echt veel te onzeker bij en helemaal niet overtuigd van hun eigen kwaliteiten.
En als je hen dan bezig hoort over de zus van de vader van de dochter van de oom die samenwerkt met blabla... dan was het echt te belachelijk voor woorden.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
Lazylady
- x 435
- Kwast
- Poster rang 5

Wanneer Pasen en Pinksteren op één dag gaat vallen. Een treurwilg is er niets bij. Pfff. Wat een gedoe zeg. Waarom doet hij zo ontzettend lullig tegen Peggy? Is het dan zo erg dat ze met een ander praat? Ja, Peter heeft het moeilijk met Femke maar moet Peggy dan Femke ook negeren. Wat een toestand zeg! Precies een dramaqueen!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- Sasha
- Poster rang 1

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Peter is nog totaal niet over Femke en alles wat er gebeurd is heen, zoveel is duidelijk. Als ik Peggy was, dan zou ik toch nog eens even heel goed nadenken voordat ik samen met zo iemand aan kinderen begon. Hij wil koste wat kost kinderen en het maakt blijkbaar niet uit op wat voor manier, en zij wil vooral adopteren om Peter bij zich te houden.
Tsja...
Tsja...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tomboy
- Poster rang 1

Èindelijk Peter eens op een zinnig punt betrapt! Toen hij tegen Ann zei dat zij wel moeder was dankzij Peggy. Iedereen die die zeiktroel op haar nummer zet krijgt van mij een pluim. Zelfs Peter! 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik hoop dat Peggy genoeg van Peter krijgt. Ze mag niet met Femke praten en die adoptie is haar ook maar opgedrongen.
Ik vind hem behoorlijk vervelend geworden de laatste tijd en het wordt steeds erger. De manier waarop hij zich met Tom zijn doen en laten bemoeit is ook niet gezond.
Ik vind hem behoorlijk vervelend geworden de laatste tijd en het wordt steeds erger. De manier waarop hij zich met Tom zijn doen en laten bemoeit is ook niet gezond.
0 x
-
Lazylady
- x 435
En het feit dat Tom het zo licht opneemt!jessie V. schreef:Ik hoop dat Peggy genoeg van Peter krijgt. Ze mag niet met Femke praten en die adoptie is haar ook maar opgedrongen.
Ik ben benieuwd hoe lang het nog zal duren eer er wat haren tussen de boter gaan zitten tussen P&P en wat er vervolgens nog zal overblijven van die adoptie.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Je kan dat ook meteen omdraaien, Peggy is OOK moeder dankzij Ann, want Madam wou een abortus, vermits het kind niet in haar leven paste en ze wou niet de rest van haar leven met het kind geconfronteerd worden. Daarom dat Rosa Sandrine niet mocht opvoeden.Tomboy schreef:Toen hij tegen Ann zei dat zij wel moeder was dankzij Peggy
Dus dat ze nu nog een 'prutsemieke' heeft rondlopen, heeft ze aan Ann te danken, grotendeels.
Dus nee, dat was niet een zinnig punt van Peter, het was een verdraaiing van de feiten.
En een zeiktroel??? Misschien kunnen we het netjes houden op ons alle-leeftijden-forum?
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Oeps sorry, zeurpietje bedoelde ik...satine schreef:Je kan dat ook meteen omdraaien, Peggy is OOK moeder dankzij Ann, want Madam wou een abortus, vermits het kind niet in haar leven paste en ze wou niet de rest van haar leven met het kind geconfronteerd worden. Daarom dat Rosa Sandrine niet mocht opvoeden.Tomboy schreef:Toen hij tegen Ann zei dat zij wel moeder was dankzij Peggy
Dus dat ze nu nog een 'prutsemieke' heeft rondlopen, heeft ze aan Ann te danken, grotendeels.
Dus nee, dat was niet een zinnig punt van Peter, het was een verdraaiing van de feiten.
En een zeiktroel??? Misschien kunnen we het netjes houden op ons alle-leeftijden-forum?
Dat Peggy haar prutsemieke nog heeft, is inderdaad dankzij het 'gepush' van Ann...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Vind ik ook. En dat hij Ann om 'een gunst' vroeg, vond ik ook niet kunnen, zeker niet als notaris zijnde. Een beetje de rechtsgang beinvloeden ...jessie V. schreef:Ik hoop dat Peggy genoeg van Peter krijgt. Ze mag niet met Femke praten en die adoptie is haar ook maar opgedrongen.
t Is ook duidelijk dat Peggy enkel een kindje wil omdat ze schrik heeft dat Peter haar gaat verlaten. Niet echt de juiste motivatie me dunkt !
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Hij "vroeg" An nou niet direct om een gunst, het was ook weer een soort dreigement.
0 x
-
exsencon
- x 435
Misschien een voorstel voor een nieuwe poll: Het meest triestige personage van Thuis:
1 Peter
2 Rosa
3 Ann

1 Peter
2 Rosa
3 Ann
0 x