En zijn er nog die vanavond de eerste aflevering van American Horror Story gezien hebben op 2BE?
Ik keek er ook wel naar uit, zeker na al het goeds dat al geschreven werd over de DVD-box. En vond het alleszins een enorm geslaagde eerste aflevering. Het zit alleszins vol van griezelige nevenpersonages en dat alles met een spookhuis als centrale locatie. Wel grappig dat het koppel hun kuisvrouw op een andere manier kan zien.
Ik heb de eerste reeks ook volledig op mijn laptop staan (standaard geïnstalleerd bij aankoop ) en de tweede reeks zit nu aan aflevering 9. Ik heb nog geen tijd gehad om te kijken, er zijn zo veel goede Vlaamse en Nederlandse series geweest dat mijn avonden te kort zijn om alles te kunnen volgen. De Amerikaanse series worden dan gemakkelijk "voor een andere keer" bijgehouden. Enkel Sons of Anarchy, Californicatioin en Dexter probeer ik altijd zo snel mogelijk te bekijken.
lol, bij mij is het eerder omgekeerd, dat er zoveel goeie Amerikaanse series zijn dat ik de Vlaamse sneller oversla.
Maar echt goeie Vlaamse series waren afgelopen jaar ook enkel Quiz me Quick en Clan (dat ik dan zelfs gemist heb door op reis te zijn).
Enfin, we hadden het hier over American Horror Story dus, waar ook Jessica Lange meespeelt als bemoeizieke (/griezelige) buurvrouw.
Ik haat horror, vind het absoluut flauw en goor, maar deze serie is zo fantastisch. De plot zit zo goed in elkaar! Het is vooral de krankzinnigheid dat het hem doet. Ik lig altijd strijk als de huishoudster van gedaante veranderd. Jessica Lange is ook zo geweldig als bemoeizieke buurvrouw en spoiler ? de capsones van haar zoon Tate, amai! Levert altijd onverwachte situaties op.
Die spoiler zou ik eruit zwieren eigenlijk als ik van jou was, degenen die nu met 2BE mee volgen krijgen nu een essentieel deel van het verhaal. Het leuke aan de serie is net dat je zo weinig weet van de achtergrond van de personages zoals Tate, Moira en Constance en dat de informatie beetje bij beetje vrijkomt.
Was vergeten dat die man in het begin zo vaak zonder kleren rondloopt.
Ik heb gisteren de eerste aflevering bekeken en het ziet er niet slecht uit. Het zal waarschijnlijk nog wel een tijdje duren voor alles duidelijker wordt (voor zover dat kan in dit soort series) maar ik blijf in ieder geval kijken. Ik zal ook proberen de uitzenddata in België te respecteren en niet alles in één keer te zien, maar dat zal moeilijk zijn.
Poolaapje schreef:Die spoiler zou ik eruit zwieren eigenlijk als ik van jou was, degenen die nu met 2BE mee volgen krijgen nu een essentieel deel van het verhaal. Het leuke aan de serie is net dat je zo weinig weet van de achtergrond van de personages zoals Tate, Moira en Constance en dat de informatie beetje bij beetje vrijkomt.
Ik was even aan het twijfelen, maar op de site van Humo (recensie) staat het ook, en nog meer informatie.