Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Crackers »

Heeft Ann tijdens die drie maanden een soort vervangingsinkomen of helemaal niets?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Ann heeft zich door haar ma laten doen maar ik denk echt wel dat ze er spijt van heeft. Zelfs zonder straf. Ze heeft er heel de tijd al mee gezeten maar heeft zich laten meeslepen door haar moeder. Ik vraag mij echt af of jullie in het echte leven mensen ook geen tweede kans geven. Ik hoop dat jullie kinderen nooit iets verkeerds doen want als jullie daar ook zo op reageren. Dat is niet alleen in dit geval maar ik zie dat in elke topic. Iemand doet iets verkeerd en wordt aan de schandpaal genageld. Ok, het is erg wat ze gedaan heeft, ik ontken het niet. Maar ze heeft oprecht spijt, daar ben ik van overtuigd.
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

johan1969 schreef:Ann verveelt zich wel duidelijk !!!! Ik zou blij zijn moest ik 3 maand verlof hebben !
²

3 maand vakantie. :whistle:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Wat een vervangingsinkomen betreft, denk ik niet dat dit bij mama Marianne een groot probleem is.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ze zou zich een beetje met Sandrine kunnen bezighouden maar dat kind schijnt van de aardbodem verdwenen de laatste weken ....
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Misschien kan Ann er echt niet aan doen, alhoewel als dokter zou ze toch beter moeten weten, maar ze wil toch wel graag de aandacht naar haar miserabele persoontje trekken. Vragen aan Mayra om haar met juwelencreaties te helpen is alsof Mayra aan Ann zou vragen of ze ook even een diagnose mag stellen.

Aan Nounake: waarschijnlijk is Sandrine vertrokken samen met Yvette en André, op vakantie naar Benidorm of zoiets... :mrgreen:
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Kinderen in een hoofdrol zetten in een soap is niet evident (de rechten en plichten van de jonge acteurs zijn terecht strikt geregeld), ik vind het dan ook maar normaal dat we Sandrine niet de hele tijd op het scherm zien

wat Ann betreft, ik vind dat ze door sommigen hier te streng beoordeeld wordt
er zitten hier in thuis andere personnages die wel bewust anderen schade berokkenen en er daarna nooit spijt van hebben :crazy:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Peter Jansens schreef:Vragen aan Mayra om haar met juwelencreaties te helpen is alsof Mayra aan Ann zou vragen of ze ook even een diagnose mag stellen.
Ik denk niet dat Mayra na haar secundair nog 7 jaar universiteit en diverse stages heeft doorlopen voor ze zelfstandig een juweeltje mocht maken.
Ik vind het dus ook totaal niet te vergelijken. :whistle:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

satine schreef:
Peter Jansens schreef:Vragen aan Mayra om haar met juwelencreaties te helpen is alsof Mayra aan Ann zou vragen of ze ook even een diagnose mag stellen.
Ik denk niet dat Mayra na haar secundair nog 7 jaar universiteit en diverse stages heeft doorlopen voor ze zelfstandig een juweeltje mocht maken.
Ik vind het dus ook totaal niet te vergelijken. :whistle:
dat is helemaal niet te vergelijken :lol:
stel je voor dat Ann aan de juwelen begint te foefelen, dan kan Mayra beter de fles porto gereed houden om daarna haar verdriet te verdrinken omwille van het verprutste materiaal :mrgreen:
je moet geen electrocardiogram kunnen interpreteren om juwelen te ontwerpen, dat vereist andere talenten en vaardigheden :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Mijn buurvrouw maakt al jaren juweeltjes en is daar goed in.
Ze staat op beurzen en heeft een eigen website.
Zij is jaren geleden begonnen zonder opleiding, heeft nog nooit wat dan ook voor cursus gevolgd.
Ik vind dat prachtig, maar toch zou ik haar nooit om een diagnose vragen als ik ziek ben. :mrgreen:

Dus: ik vind het werk dat een dokter doet nog iets heel anders dan 'dingen klaarleggen en opruimen', want dat is wat Ann aan Mayra voorstelde.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Het is echt niet zo verschillend hoor. Het verschil zit hem in het wettelijk diploma dat je moet hebben om dokter te zijn en niet om juwelen te maken. Denk je echt dat een diploma je ook maar "beter" maakt in je vak dan iemand die juwelen maakt zonder diploma? Niet dat ik je een illusie armer wil maken, maar toch... :denk:
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Voor alle duidelijkheid, daar ging het in mijn commentaar niet over. Wel over de 'bemoeizucht' die Anne plots toonde uit 'verveling', hoewel zij het aan Mayra uitlegde als 'helpen'. Ann zou moeten weten dat het creatief proces niet mag gestoord worden, net zoals Mayra niet bij dokter Ann hoeft binnen te lopen als ze een patiënt behandelt. (Iets wat Marianne blijkbaar, na al die jaren, ook nog niet weet.)

Hebben ze dit in het echtelijke bed nooit besproken? :lol:
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

In het echtelijke bed hadden ze wat anders te doen en daarna waren ze te moe. :angel:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Al bij al vind ik de relatie tussen die 2 sowieso niet spetteren van de gezelligheid...

Mayra moet genoegen nemen met het inwonen bij haar schoonmoeder, terwijl ze dat eigenlijk niet wil.
Ann moet daardoor constant schipperen tussen haar vriendin en haar moeder, want beiden weten niet van ophouden als het gaat om ruzieën en op elkaars tenen trappen.
Mayra heeft blijkbaar geen zin om zich een beetje te verdiepen in de sores van Ann, terwijl Ann het werk van Mayra volgens mij nog steeds ziet als een soort bezigheidstherapie, wat natuurlijk ook niet het geval is.
Zoveel gezaag en gezeur, en de momenten waarop ze wél gelukkig waren met elkaar zijn bijna op 1 hand te tellen... :roll:

Ik hoop dat de schrijvers hen binnenkort een keer van een positieve boost voorzien, want dit wordt een beetje flauw zo... :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

:lol: Christel, ik denk er net zo over.
Die twee wil je niet als bevriend koppel mee op reis nemen.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
Gesloten