Lowie Bomans (Mathias Vergels)
-
- Nog geen rang
Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
ik denk dat de makers weer een goeie keus gemaakt hebben qua personage om wat leven in de brouwerij te brengen
volgens mij gaat het personage Lowie nog veel stof doen opwaaien, ook bij de kijkers
volgens mij gaat het personage Lowie nog veel stof doen opwaaien, ook bij de kijkers
0 x
-
- x 435
Nu hebben we toch al wat meer een andere kant van hem gezien. 

0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Vond het wel schattig, zoals hij zijn liefde verklaarde aan Jana... 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik,krijg de indruk dat het een gevoelig manneke is die zijn moeder echt mist ! Dat hij maar troost zoekt bij Simonne, die is tenminste eerlijk begaan met hem !
0 x
-
- Poster rang 1
Ja zij is ook de enige
Pa en oom Frank hebben hun eigen manieren om voordeel tye slaan over toekomst van Lowie
Pa en oom Frank hebben hun eigen manieren om voordeel tye slaan over toekomst van Lowie
0 x
-
- x 435
-
- Poster rang 3
Te snel geweest, hij was Jana maar voor't zot aan het houden.Lazylady schreef:Een jeugdbende... Is hij er trots op of zo?

0 x

-
- x 435
Waar heeft hij dat dan gezegd? Moet ik gemist hebben...Poolaapje schreef: Te snel geweest, hij was Jana maar voor't zot aan het houden.
0 x
-
- Poster rang 3
Vlak erna, zelfde scène.Lazylady schreef:Waar heeft hij dat dan gezegd? Moet ik gemist hebben...Poolaapje schreef: Te snel geweest, hij was Jana maar voor't zot aan het houden.
0 x

-
- x 435
Ik denk wel dat hij Jana echt graag ziet. Het is natuurlijk wel een Bomans hé. 

0 x
-
- x 435
Ah, dan zal ik eens opnieuw moeten kijken.Poolaapje schreef:Vlak erna, zelfde scène.
0 x
-
- Poster rang 3
Een mengeling Bomans - Vercammen, da's nog erger.exsencon schreef:Ik denk wel dat hij Jana echt graag ziet. Het is natuurlijk wel een Bomans hé.
Franky heeft precies niet het valse Bomans-karakter geërfd, ofwel schiet dat gen pas op latere leeftijd in actie natuurlijk.

0 x

-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik heb de indruk dat hij eerlijk is met jana, zo eerlijk als kan op die jeugdige leeftijd natuurlijk ...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ik heb de indruk dat hij veel te opdringerig is en maar één ding wil: met Jana in de koffer duiken.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 3
Jana geeft toch geen signaal dat het te snel gaat, want je moet met twee zijn om in de koffer te kunnen duiken.Crackers schreef:Ik heb de indruk dat hij veel te opdringerig is en maar één ding wil: met Jana in de koffer duiken.
0 x