Lotte Vannieuwenborg (Katrien) verlaat thuis.

phhome
Nog geen rang

Re: Lotte Vannieuwenborg (Katrien) verlaat thuis.

Bericht door phhome »

Gisteren bleek voor de eerste keer dat Katrien het moeilijk heeft met het werk dat ze doet, en meerbepaald met het feit dat er mensen sterven in Winterlicht.
0 x
ronyd
Nog geen rang

Bericht door ronyd »

Ik ga ze niet echt missen, op die vijf jaar dat Katrien in Thuis speelde had ze niet echt een speciale verhaallijn
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Moeten Lowie en die twee kleuters van de nieuwe dokter Judith het vertrek van Paulien, Katrien en Bram op vangen? Ik hoop maar dat er gauw wat waardige vervangers opduiken. :-?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Bram komt in elk geval terug (gelukkig!), en dan hebben we Jana en Lowie ook nog natuurlijk.
Die laatste 2 vind ik echter tot nu toe niet veel beter dan de kinderen van Judith... :problem:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ergens heb ik gelezen dat Katrien bij artsen zonder grenzen gaat werken. Maar is dat wel een goede job voor haar. Ze is al steeds zo ontdaan als er iemand uit het tehuis overlijdt. :denk:
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Christel schreef:Die laatste 2 vind ik echter tot nu toe niet veel beter dan de kinderen van Judith...
De kinderen van Judith zeggen niet veel, maar ik vind ze toch niet slecht acteren.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Matthi schreef:
Christel schreef:Die laatste 2 vind ik echter tot nu toe niet veel beter dan de kinderen van Judith...
De kinderen van Judith zeggen niet veel, maar ik vind ze toch niet slecht acteren.
Dat vind ik ook niet. Ze hebben inderdaad nog niet veel gezegd en het zijn nog jonge acteurs. Ik las hier op het forum zelfs een reactie van iemand die zei dat die kleinste (Stan) een akelige stem heeft, dat is mij nog niet op gevallen.

Back to topic: ik vind het ook wel vreemd dat ze nu er mensen overlijden in het rusthuis en ze daar niet goed mee om kan nu bij verplegers zonder grenzen naar Afrika trekt. Ik begrijp natuurlijk wel dat een overlijden niemand onberoerd laat, ook dokters en verplegers niet.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Matthi schreef:
Dat vind ik ook absoluut niet hoor! Wat ik maar wilde zeggen is dat Jana en Lowie in mijn ogen eigenlijk zowat net zo boeiend zijn om te volgen als de kinderen van Judith momenteel. De kinderen van Judith zijn echter bij-personages, terwijl Jana en Lowie volgens mij als een soort vervanging van Paulien en Katrien moeten gaan dienen en dus hoofdpersonages zijn/worden. Ik vind dat er echt totaal niet aan af te zien, eerlijk gezegd.. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten