Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)
Ik ben al Thuis kijkster van in het prille begin. En als er één ding is dat Simonne niet is dat is het feit dat ze haatdragend is dit in tegenstelling tot Rosa, Jenny en Marianne. Zelfs Frank is fanatier in het rancuneus zijn tov iemand (in zijn geval zijn broer). Dus dat ze vriendelijk was tegen Femke kwam door o.a. dat ze Femke niet had verwacht dat die ging binnenkomen en ook omdat dat eenvoudigweg de aard is van Simonne plus Frank en Yvette waren er ook niet bij.
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Zelfs als Frank of Yvette erbij zijn, zie je Simonne stil toekijken. Ze maant zelfs aan tot kalmte.
De scène dat ze zo tekeer ging tegen Femke in het revalidatiecentrum, was volgens mij het feit dat het nog te vers in haar geheugen lag. Ze was nog heel kwaad op Femke.
Ooit zal ze Femke vergeven, want diep in haar weet ze dat Femke dit ook niet gewild heeft.
De scène dat ze zo tekeer ging tegen Femke in het revalidatiecentrum, was volgens mij het feit dat het nog te vers in haar geheugen lag. Ze was nog heel kwaad op Femke.
Ooit zal ze Femke vergeven, want diep in haar weet ze dat Femke dit ook niet gewild heeft.
0 x
-
Lazylady
- x 435
"Heeft Franky een bullex op zijn kop gekregen?"
...
"Eet u ei op."

...
"Eet u ei op."
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Ik kan Simonne heel goed begrijpen : ik zou net als haar reageren als mijn dochter zou thuiskomen met het nieuws dat zij haar baan opzegt in het onderwijs om ergens een café te gaan beginnen 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik heb altijd gedacht dat Simonne en Julia heel dikke vriendinnen waren, maar als ik nu zie dat ze zoveel voor Julia verzwijgt begin ik daar toch aan te twijfelen.
Ik zou er niet mee kunnen lachen, moest ik onwetend in dit soort relatie stappen en mijn "BFF" zou mij niks vertellen.
Ik zou er niet mee kunnen lachen, moest ik onwetend in dit soort relatie stappen en mijn "BFF" zou mij niks vertellen.
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
misschien durft ze niets zeggen omdat ze weet dat Julia dan wel eens te explosief zou kunnen reagerensatine schreef:Ik heb altijd gedacht dat Simonne en Julia heel dikke vriendinnen waren, maar als ik nu zie dat ze zoveel voor Julia verzwijgt begin ik daar toch aan te twijfelen.
ik ben alleen benieuwd of Simonne op lange termijn zal blijven zwijgen
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Het is ook, als je ziet en hoort hoe weg Julia is van Luc, zou ze Simonne wel geloven...Wallanderjunior schreef:misschien durft ze niets zeggen omdat ze weet dat Julia dan wel eens te explosief zou kunnen reagerensatine schreef:Ik heb altijd gedacht dat Simonne en Julia heel dikke vriendinnen waren, maar als ik nu zie dat ze zoveel voor Julia verzwijgt begin ik daar toch aan te twijfelen.
Ik zou er niet mee kunnen lachen, moest ik onwetend in dit soort relatie stappen en mijn "BFF" zou mij niks vertellen.![]()
ik ben alleen benieuwd of Simonne op lange termijn zal blijven zwijgen
0 x

- Lacrimosa
- Poster rang 2

Simonne kan dat zomaar allemaal niet zeggen. Julia zou haar nu verwijten dat ze daar niet eerder over begonnen is...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Blijven volhouden Simonneke !
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- Mona'ke
- Poster rang 2

-
Lazylady
- x 435
Natuurlijk; in die interims hebben ze tegenwoordig nooit meer iets.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

te oud is een drogreden, de bedrijven krijgen enorme bijdrages voor oudere werknemers (en dan janken dat de jeugdwerkloosheid toeneemt en de jongeren niet meer willen werkenLazylady schreef:Natuurlijk; in die interims hebben ze tegenwoordig nooit meer iets.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Bij de jongeren is het net van hetzelfde; die hebben dan weer geen ervaring.Crackers schreef:te oud is een drogreden, de bedrijven krijgen enorme bijdrages voor oudere werknemers (en dan janken dat de jeugdwerkloosheid toeneemt en de jongeren niet meer willen werkenLazylady schreef:Natuurlijk; in die interims hebben ze tegenwoordig nooit meer iets.)
Maar goed, ik vind het wel lelijk van Frank weer en dan nog tegen zijn eigen vrouw; hij denkt alleen aan zichzelf!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ze heeft haar leeftijd niet mee, want zo is het toch in deze maatschappij. Misschien kan ze beter pas gaan solliciteren als ze zonder die kruk kan lopen. Het moest niet mogen, maar dat kan ook nog een reden zijn waarom ze niet aangenomen wordt.
0 x