Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Kwast »

Ik zie geen causaal verband tussen het voorbeeld dat hierboven wordt genoemd ten op zichte van wat Ann heeft gedaan. Ann had moeten melden dat zij Madeleine die insuline reeds had toegediend. Dat heeft ze niet gedaan. Er is dan geen sprake van een noodlottig ongeval maar van een "beroepsfout" toch? :denk:

Het lag wel voor de hand dat Ann niet langer kon zwijgen. Ik vind het ook raar dat niemand alert werd van het gedrag van Ann... en dat niemand zich leek te beseffen dat Ann wel eens insuline had kunnen hebben gespoten... mja...

In Thuis gebeuren zoveel wonderlijke dingen dat het bijna de Efteling is. :mrgreen:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

In Thuis gebeuren zoveel wonderlijke dingen dat het bijna de Efteling is. :mrgreen:

:clap: :clap:
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

vraag me af of ann ook aangehouden is :eh:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Gelukkig maar dat Ann heeft ingezien dat ze zichzelf beter kon gaan aangeven. Ik denk trouwens dat het nog Marianne haar "schuld" is, aangezien ze haar dochter maar onder druk bleef zetten.
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

En ook de schuld van broerlief niet vergeten
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

fresia schreef:En ook de schuld van broerlief niet vergeten
Dat is waar. Is zoiets eigenlijk wel wettig, als advocaat?
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

In dit dossier zijn al zoveel fouten gemaakt dat een "echte advocaat" hier zijn duimen en vingers van gaat aflikken.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

exsencon schreef:In dit dossier zijn al zoveel fouten gemaakt dat een "echte advocaat" hier zijn duimen en vingers van gaat aflikken.
en dan vergeten we nog de directeur van het rusthuis die goed zijn best gedaan heeft om het hele zaakje in de doofpot te stoppen en Ann daardoor ook de indruk gegeven heeft dat er niemand zou opdraaien voor de vergissing
Ann is hier zeker niet de enige die fouten gemaakt heeft :!:
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Is het niet zo dat bij een echt verdacht overlijden steeds de politie wordt ingeschakeld? Zo ja, dan heeft ook het hospitaal waar Madeleine overleed een blunder gemaakt door dit niet aan de politie mee te delen...

Subiet ga ik toch geloven dat Thuis slechts fictie is... (hoewel, de laatste tijd meer... frictie) :lol:
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Bij een verdacht overlijden wordt altijd politie ingeschakeld. Echter, men spreekt hier over de doelgroep bejaarden en de kans dat deze mensen in hun slaap overlijden is niet gering. Daarbij kampte Madeleine met gezondheidsproblemen. Ik denk niet dat het tehuis dit overlijden als fabelachtig beschouwde en daarom de politie niet heeft ingeschakeld opdat er ook geen aanwijzingen waren dat er iets raars was gebeurd.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 111
x 27

Bericht door Trouwe kijker »

Peter Jansens schreef:Is het niet zo dat bij een echt verdacht overlijden steeds de politie wordt ingeschakeld? Zo ja, dan heeft ook het hospitaal waar Madeleine overleed een blunder gemaakt door dit niet aan de politie mee te delen...

Subiet ga ik toch geloven dat Thuis slechts fictie is... (hoewel, de laatste tijd meer... frictie) :lol:
Mijn nonkel is ook overleden in een RVT, daags na een val.
Zijn gezicht zag door die val helemaal blauw en hij had een gebroken neus opgelopen. Dit was vastgesteld in het ziekenhuis op de dag van de val.
Drie dagen later is hij overleden en de bijgeroepen dokter wilde niet tekenen voor het overlijden omdat ze het verdacht vond. Niemand begreep die beslissing! De mens had kanker en een hartkwaal. De neusbreuk was vastgesteld in het ziekehuis.
Resultaat? Autopsie en een begrafenis die slechts op de valreep kon doorgaan!
:roll:
Als dat omhooggevallen doktertje contant had opgenomen met de kliniek dan was er ons veel stress bespaard geweest!
0 x
Pippa
Nog geen rang

Bericht door Pippa »

Héhé, ik ben blij dat ze ervoor uitgekomen is. 't is wel zalig hoe boos Marian nu wel niet is. Marian is op haar best als ze 'nog maar eens' boos is. :lol:
Langs ene kant gun ik Mayra wel een eigen plekje met Ann. Dan kan Marian haar daar nog wat boos om maken :bye:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Pippa schreef:Héhé, ik ben blij dat ze ervoor uitgekomen is. 't is wel zalig hoe boos Marian nu wel niet is. Marian is op haar best als ze 'nog maar eens' boos is. :lol:
Langs ene kant gun ik Mayra wel een eigen plekje met Ann. Dan kan Marian haar daar nog wat boos om maken :bye:
inderdaad ... wil ik ook wel eens zien :dance:
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

3 maanden geleden zei ze zelf nog tegen Femke dat 'ze het moest laten rusten' toen Femke zich wou gaan excuseren bij Simonne. Nu doet ze krak hetzelfde.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Het is ook grappig dat ze dacht dat ze er goed aan zou doen. Ze had evengoed kunnen zeggen 'Ja, ik heb je ervoor laten opdraaien en je had voor jaren de gevangenis kunnen invliegen, maar sorry hé.'

'Sorry' is soms niet echt genoeg ^^.
0 x
Gesloten