Dit personage krijgt van mij een pluim

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Dit personage krijgt van mij een pluim

Bericht door jessie V. »

Oke, pluim voor Mayra. Ook van mij.
0 x
doken18
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door doken18 »

Nickos schreef:die niet onuitstaanbaar is geworden in dat huis ^^. Tenminste iemand daar die zijn gezond verstand gebruikt en beseft dat een medische fout verzwijgen dom is omdat het uiteindelijk toch uitkomt.
Van mij krijgt Mayra ook een pluim, samen met Katrien omdat die zich niet laten doen en manipuleren door Marianne en Ann
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Mayra krijgt ook van mij een pluim omdat ze zich niet laat platwalsen door Marianne en Ann
tenminste nog één die haar gezond verstand gebruikt, hopelijk ziet Ann dat ook in, de bal ligt in haar kamp :whistle:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wallanderjunior schreef:Mayra krijgt ook van mij een pluim omdat ze zich niet laat platwalsen door Marianne en Ann
tenminste nog één die haar gezond verstand gebruikt, hopelijk ziet Ann dat ook in, de bal ligt in haar kamp :whistle:
Inderdaad! Ook van mij een pluim voor Mayra dus. :thumbup:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Van mij krijgt Tim een pluim. Hoewel hij via Katrien en Femke betrokken persoon is in het onderzoek rond Madeleine, probeert hij het onderzoek zo objectief mogelijk te voeren.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Simonneke omdat ze vergevings gezind is, omdat ze Frank probeert in toom te houden, omdat ze Lowie goede raad geeft, omdat ze Luc een zoveelste kans geeft, en al wat ik nog vergeet...
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ganja schreef:Simonneke omdat ze vergevings gezind is, omdat ze Frank probeert in toom te houden, omdat ze Lowie goede raad geeft, omdat ze Luc een zoveelste kans geeft, en al wat ik nog vergeet...
Helemaal waar!
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Geert uiteraard, omdat hij de praktijk niet in de steek laat. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

En ook Femke en Tim die het feest van Nancy en Eddy organiseren. :thumbup: :thumbup:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

dirk schreef:Geert uiteraard, omdat hij de praktijk niet in de steek laat. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

En ook Femke en Tim die het feest van Nancy en Eddy organiseren. :thumbup: :thumbup:
dan moet Geert toch gelogen hebben want hij moest toch al aan de slag in zijn nieuwe praktijk? Ik kan mij niet voor stellen dat hij dat plots heeft kunnen veranderen. en is liegen niet tegen de principes van de kolonel?
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Crackers schreef:
dirk schreef:Geert uiteraard, omdat hij de praktijk niet in de steek laat. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

dan moet Geert toch gelogen hebben want hij moest toch al aan de slag in zijn nieuwe praktijk? Ik kan mij niet voor stellen dat hij dat plots heeft kunnen veranderen. en is liegen niet tegen de principes van de kolonel?
Hij heeft gezegd dat hij het had kunnen regelen, ze waren er niet blij mee maar ze begrepen het wel. Dat hij na die drie maanden toch gaat blijven zie ik nu ook al aankomen, dan kunnen ze er terug met drie dokters aan de slag. En misschien komt het dan ook wel goed met Marianne, wie weet!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Nickos schreef: dan moet Geert toch gelogen hebben want hij moest toch al aan de slag in zijn nieuwe praktijk? Ik kan mij niet voor stellen dat hij dat plots heeft kunnen veranderen. en is liegen niet tegen de principes van de kolonel?
Hij heeft gezegd dat hij het had kunnen regelen, ze waren er niet blij mee maar ze begrepen het wel. Dat hij na die drie maanden toch gaat blijven zie ik nu ook al aankomen, dan kunnen ze er terug met drie dokters aan de slag. En misschien komt het dan ook wel goed met Marianne, wie weet![/quote]
Misschien begint Ann aan een nieuwe carrière als taxi-chauffeur. Ze moet immers iets voor handen hebben en iedereen die werkloos valt wordt vroeg of laat wel taxi-chauffeur. 8)
En een reden ook om meer in contact met Peggy te komen. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

lord F. schreef:
Nickos schreef: dan moet Geert toch gelogen hebben want hij moest toch al aan de slag in zijn nieuwe praktijk? Ik kan mij niet voor stellen dat hij dat plots heeft kunnen veranderen. en is liegen niet tegen de principes van de kolonel?
Hij heeft gezegd dat hij het had kunnen regelen, ze waren er niet blij mee maar ze begrepen het wel. Dat hij na die drie maanden toch gaat blijven zie ik nu ook al aankomen, dan kunnen ze er terug met drie dokters aan de slag. En misschien komt het dan ook wel goed met Marianne, wie weet!
Misschien begint Ann aan een nieuwe carrière als taxi-chauffeur. Ze moet immers iets voor handen hebben en iedereen die werkloos valt wordt vroeg of laat wel taxi-chauffeur. 8)
En een reden ook om meer in contact met Peggy te komen. :)[/quote]

Ze kan ook loodgieter worden natuurlijk. :P
0 x
LeWallon
x 435

Bericht door LeWallon »

Geert en Judith. Ik vind het twee leuke personages die me tot nu toe nog nooit hebben geërgerd en de acteurs doen het fantastisch ! :razz:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Van mij krijgt Rosa een pluim, ik vind dat personage zo leuk :angel:
0 x
Plaats reactie