Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Thuisforum »

Iets raar vinden is niet hetzelfde als iets wat niet klopt.
De personages hebben elk hun eigen topic, gelieve DIT topic alleen te gebruiken waarvoor het bedoeld is
:!:

(ontopic) (ontopic) (ontopic)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Thuisforum schreef:
nounake schreef:hetgeen mij wel heel onwerkelijk scheen was het feit dat die nieuwe dokter zomaar in 1 2 3 beslist om de loft te kopen , zonder eerst met haar bank te praten ...of ze moest toevallig 275.000@ op zak habben gehad .
Maar ja, 't is natuurljjk een soap .
Je kan dat misschien vreemd vinden, of je afvragen of zij er echt zo warmpjes bij zit - maar is dit is toch niet iets dat niet klopt? :naughty:

(ontopic) (ontopic) (ontopic)
Het enige wat hierin MISSCHIEN niet klopt is dat ze eist om er al volgende week te kunnen intrekken.
Zo rap kan het nooit gaan, denk ik. Ik heb in ieder geval nog nooit zo rap een huis gekocht maar dat betekent niet dat het niet kan...
:mrgreen:
Wat hier niet klopt is dat mensen hardnekkig op zoek gaan om hier toch maar iets te melden.
:sleeping-boring: :sleeping-boring: :sleeping-boring:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

GE hebt gelijk !!! :lol: :lol: :lol:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

In vergelijking met het werkelijke leven is er zoveel dat niet klopt in Thuis dat ik gewoon niet zou weten waar te beginnen!!!
0 x
azerty1984
Nog geen rang

Bericht door azerty1984 »

bijna iedereen heeft op iedereen "gezeten" om beleefd te blijven :mrgreen: :angel: en bijna iedereen heeft bij iedereen gewerkt en bijna iedereen heeft blijkbaar een taxi licentie :denk:

die aandelen zijn bijna een ping pong bal ! en iedereen buiten eddy en nancy :lol: zwieren zedaar allemaal met 50.000€ voor een bierbrouwsel dat daar uit de lucht valt !!

maar ja...alles is mogelijk maar toch teveel ven het goede toeval.... :angel: :angel:

En dat nieuw dokters gedoe gaat ook wat te snel en per toeval gebeurt er een ongeluk

wat voor mij ook niet klopt is dat als ik mij niet vergis is dat die nieuwe dokter s'avonds kletsnat binnen komt met haar kinderen. de volgende scene is franky met boodschappen voor simon die duidelijk zegt

"goed dat je van de middag spéciaal ben langsgekomen"

en de scene daarna zitten we terug s'avonds aan tafel met marjan en die twee kinderen terwijl ann met haar nieuwe collega aan het spreken is... :think:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

azerty1984 schreef:en de scene daarna zitten we terug s'avonds aan tafel met marjan en die twee kinderen terwijl ann met haar nieuwe collega aan het spreken is... :think:
wat er niet klopt n je bericht is dat Marianne op z'n Hollands geschreven is. :)
Laatst gewijzigd door lord F. op di 04 dec 2012, 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:
azerty1984 schreef:en de scene daarna zitten we terug s'avonds aan tafel met marjan en die twee kinderen terwijl ann met haar nieuwe collega aan het spreken is... :think:
wat er niet klopt n je bericht is dat Marianne op z'n Hollands geschreven is.
Ik.stel.voor.om.de.naam.van.dit.topic.te.veranderen.in.:"chikaneer.er.maar.op.los." :crazy:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Rieka schreef:
lord F. schreef:
wat er niet klopt n je bericht is dat Marianne op z'n Hollands geschreven is.
Ik.stel.voor.om.de.naam.van.dit.topic.te.veranderen.in.:"chikaneer.er.maar.op.los." :crazy:
ik was de smiley vergeten :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Valda
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Valda »

@ azerty: de scenes waren niet 's avonds maar 's morgens. Het was gewoon nog donker...
0 x
tomorrow is another day...
Catwoman
Nog geen rang

Bericht door Catwoman »

johan1969 schreef:Ook raar dat Peggy inspringt als taxichauffeur. We hebben haar nog nooit (prive) met een auto zien rijden.

Heeft ze wel n rijbewijs ? :lol: En moet je als taxichauffeur geen medische of psychologische testen afleggen ?
ja hoor want : Seizoen 14 - Een telefoontje.
Rosa is helemaal over haar toeren wanneer zij Waldek op straat zet. Ze wil hem nooit meer zien, in de nasleep van zijn slippertje met Kris. Laat die avond krijgt Ter Smissen echter nog een telefoontje. Rosa krijgt al snel een tweede klap te verwerken als ze hoort dat de Duitse politie haar inlicht over haar dochter Peggy, die een zwaar verkeersongeval gehad heeft in Zuid-Duitsland.

Ik meen me te herinneren dat ze met haar auto tegen een boom is aangereden ofzo...
0 x
Leef elke dag alsof het je laatste is!
Valda
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Valda »

juist!
0 x
tomorrow is another day...
flupke
Nog geen rang

Bericht door flupke »

Rieka schreef:
Thuisforum schreef:
nounake schreef:hetgeen mij wel heel onwerkelijk scheen was het feit dat die nieuwe dokter zomaar in 1 2 3 beslist om de loft te kopen , zonder eerst met haar bank te praten ...of ze moest toevallig 275.000@ op zak habben gehad .
Maar ja, 't is natuurljjk een soap .
Die hele "loftverkoop" raakt kant noch wal. Moet er niet eerst een verkoopcompromis opgesteld worden? Moet er geen notaris (zowel voor koper als verkoper) gecontacteerd worden? Moet de notaris niet eerst een onderzoek doen of er op het te verkopen pand geen schulden meer betaald dienen te worden? Moet er geen verkoopakte opgesteld worden zodat ook Vadertje Staat zijn deel van de verkoop kan binnenrijven????

DIE GANSE VERKOOP LIJKT MIJ EEN GROTE FARCE!!!!!
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

... en het geld staat inmiddels al op Femke haar rekening ook.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

He zeg bespaar ons de verkoopcompromis, de notaris (Tom en/of Peter) de wettelijke 3 maand tussen het compromis en de definitieve akte etc. Dan zijn we verdorie nog een half seizoen bezig!!!! Ik weet,het raakt kant noch wal,maar dat is nu eenmaal Thuis.
0 x
Bieketje
Nog geen rang

Bericht door Bieketje »

Dingen in soaps kunnen eenmaal niet kloppen... In werkelijkheid gaat het allemaal veel trager... (zoals de loftverkoop, nieuwe dokter...) Maar ja, tegen wanneer wij het spannende deel te weten krijgen, moeten we 2 jaar wachten, dusja... het moet vooruit gaan é...
Tim ging trouwens eens bij Ann gaan praten, hij heeft dit nog niet gedaan....
0 x
Plaats reactie