Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
willem criel schreef:Ik vind mariannen helemaal geen pluim verdient heeft. Wat een feeks zeg. typisch, zij is voortdurend stout en als ze dan es iets doet dat maar normaal is, dan zou ze een pluim moeten krijgen. Bizar hoor maar als opvoedkundige regel zeker bruikbaar. De heropvoeding van marianne kan best goed gaan als je maar genoeg pluimen in haar gat steekt
willem criel schreef:Ik vind mariannen helemaal geen pluim verdient heeft. Wat een feeks zeg. typisch, zij is voortdurend stout en als ze dan es iets doet dat maar normaal is, dan zou ze een pluim moeten krijgen. Bizar hoor maar als opvoedkundige regel zeker bruikbaar. De heropvoeding van marianne kan best goed gaan als je maar genoeg pluimen in haar gat steekt
Misschien omdat ze anders altijd zo gemeen is en nu haar goed hart eens toonde? Volgens mij was het toch oprecht hoor.
Dit is niet alleen offtopic, maar getuigt ook van weinig respect.
Als grote fan van Marianne ben ik hiermee niet akkoord
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
linsey schreef:Femke verdient een pluim!
Dat meiske heeft al zoveel meegemaakt en verdient eindelijk eens wat geluk!
Vanya speelt de rol trouwens mega goed!
Mayra, omdat zij de enige is die niet onuitstaanbaar is geworden in dat huis ^^. Tenminste iemand daar die zijn gezond verstand gebruikt en beseft dat een medische fout verzwijgen dom is omdat het uiteindelijk toch uitkomt.