Het is idd voorspelbaar, maar zo is Thuis. En ms wordt het wel wat tussen Rosa en Geert !eddy en nancy schreef:Waldek en Tina, dat lijkt me iets te voorspelbaar maar ik hoop wel dat hij een keer "iets" bij haar probeert en dan meteen de deur tegen zijn neus krijgt.
Eddy
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Dat ze het maar maar uitlaten om Waldek weeral vreemd te laten gaan. Hoeveel keer is dat koppel nu al niet uit elkaar gegaan en terug samen gekomen
dat is niet meer te tellen
Verder heb ik de laatste tijd veel een grr gevoel bij Waldek zijn gedrag, zeker recent nog toen hij tegen Rosa zei dat alles goed ging tot de groep werd gestoord (lees door Rosa)
toen had ik écht zo iets van bah jongen wat een gedrag
Nee ik zit écht niet te wachten op een zoveelste tijdelijke scheiding tussen hem en Rosa -serieus hoeveel keer is dat al gebeurd, ik kom alvast aan een keer of vier maar denk dat het nog veel meer keer is
en dat mag nu wel eens gaan stoppen !!!
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

Waldek mag terug in de de keiharde wereld terecht komen
Hij is egoist ten top nu
Ikke ikke en de rest kan stikken

Hij is egoist ten top nu
Ikke ikke en de rest kan stikken
0 x
-
Trouwe kijker
- Nog geen rang
- x 111
- x 27
Helemaal waar!fresia schreef:Waldek mag terug in de de keiharde wereld terecht komen
Hij is egoist ten top nu
Ikke ikke en de rest kan stikken![]()
![]()
Hij gedraagt zich als een bokkende kleuter en is in overtreffende trap onredelijk!
0 x
-
Lazylady
- x 435
fresia schreef:Waldek mag terug in de de keiharde wereld terecht komen
Hij is egoist ten top nu
![]()
Inderdaad, nu begint hij wel te overdrijven. Rosa bedoelde het alleen maar goed met die hapjes, maar ze kon misschien wel wachten tot iedereen uit de privé was om zeker te zijn dat de sessie afgelopen was...? Hoe dan ook praat dat Waldek z'n gedrag niet goed natuurlijk.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
t Ligt er wel dik op dat er iets bloeit tussen hem en Tina.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ja zeg , met zo'n mussenschrik !!! Hij valt in alle geval niet voor haar schoonheid ! dan liever terug die vrouwelijke loodgieter , hoe noemde die ook weer ?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

goh ja, er is wat Waldek betreft iets gebroken zeker tss hem en Rosa. En hoezeer Rosa haar best doet om het weer in orde te krijgen hoe erger ze het maakt voor zichzelf. Ben benieuwd hoe het daar zal aflopen.Lazylady schreef:fresia schreef:Waldek mag terug in de de keiharde wereld terecht komen
Hij is egoist ten top nu
![]()
is precies jouw favoriete smiley.
Inderdaad, nu begint hij wel te overdrijven. Rosa bedoelde het alleen maar goed met die hapjes, maar ze kon misschien wel wachten tot iedereen uit de privé was om zeker te zijn dat de sessie afgelopen was...? Hoe dan ook praat dat Waldek z'n gedrag niet goed natuurlijk.
btw fresia: die
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Chris/Krisnounake schreef:Ja zeg , met zo'n mussenschrik !!! Hij valt in alle geval niet voor haar schoonheid ! dan liever terug die vrouwelijke loodgieter , hoe noemde die ook weer ?
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind haar ergens wel sexy met dat brilleke.nounake schreef:Ja zeg , met zo'n mussenschrik !!! Hij valt in alle geval niet voor haar schoonheid ! dan liever terug die vrouwelijke loodgieter , hoe noemde die ook weer ?
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Jij gaat dadelijk ook zeker nog vertellen dat je haar mooier vindt dan Femkejohan1969 schreef:Ik vind haar ergens wel sexy met dat brilleke.nounake schreef:Ja zeg , met zo'n mussenschrik !!! Hij valt in alle geval niet voor haar schoonheid ! dan liever terug die vrouwelijke loodgieter , hoe noemde die ook weer ?
Ik vind het hoog tijd dat iemand Waldek eens een ferme patat op zijn smoeleke geeft !
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
-
ronyd
- Nog geen rang
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ergens wel.eddy en nancy schreef:Jij gaat dadelijk ook zeker nog vertellen dat je haar mooier vindt dan Femkejohan1969 schreef:Ik vind haar ergens wel sexy met dat brilleke.nounake schreef:Ja zeg , met zo'n mussenschrik !!! Hij valt in alle geval niet voor haar schoonheid ! dan liever terug die vrouwelijke loodgieter , hoe noemde die ook weer ?![]()
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

johan1969 schreef:Ergens wel.eddy en nancy schreef:Jij gaat dadelijk ook zeker nog vertellen dat je haar mooier vindt dan Femkejohan1969 schreef:Ik vind haar ergens wel sexy met dat brilleke.nounake schreef:Ja zeg , met zo'n mussenschrik !!! Hij valt in alle geval niet voor haar schoonheid ! dan liever terug die vrouwelijke loodgieter , hoe noemde die ook weer ?![]()
0 x
-
Lazylady
- x 435
Moeten ze er nu echt zo'n autist van maken? Jammer.
(Ik vind dat omdat een kennis van mij het Syndroom van Asperger heeft en ik er best veel in herken... Helaas.)
En nee, dit is helemaal niet beledigend bedoeld natuurlijk.
(Ik vind dat omdat een kennis van mij het Syndroom van Asperger heeft en ik er best veel in herken... Helaas.)
En nee, dit is helemaal niet beledigend bedoeld natuurlijk.
0 x