Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door lord F. »

johan1969 schreef:
Kimmeke schreef:Toen ik naar mijn huidig appartement ging kijken was het ook geen huisdieren maar toen zei die van het immobiliënkantoor dat ik niets over mijn hondje moest melden tegen de eigenaar maar Ik heb dat later uiteraard wel gemeld en toen zei de eigenaar oke t'is inorde maar op u verantwoordelijkheid (schade) Dus een huisdier op een appartement het kan als de eigenaars van goed wil zijn :thumbup: Ps nog nooit geen klachten gehad over mijn hondje :razz:
Ik denk dat je van sommige mensen zonder huisdieren meer last hebt in n appartementsblok. Bv zat thuiskomen en n lp van Queen keihard opzetten. Of mensen die niet gaan werken en heel de dag ruzie zitten te maken. Of mensen die zoveel roken (binnen) dat de buren reclameren !
Wel, ik heb op zich niks tegen huisdieren in een appartementsblok, maar sedert ik eens gebeten ben door een labrador van iemand in m'n appartementsblok ben ik toch van mening dat zo'n eigenaar toch 2 keer moet nadenken voor hij zo'n beest binnen haalt in zo'n blok waar hij een gevaar is voor de andere bewoners.
Dan is hetgeen je opsomt toch minder erg. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Een labrador op een appartement? dat is toch veel te klein voor zo een grote hond die ruimte nodig heeft :shock:
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Een grote hond kan perfect in een appartement, ALS hij genoeg beweging heeft tijdens de wandelingen. Grote rassen zijn dikwijls rustiger in huis dan hun kleinere soorten.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Yep, ik ben 5 jaar vrijwilliger in een asiel, en ik ben enkel nog maar door hyperkinetische Jack Russels gebeten. Grote honden zijn dikwijls stabieler en rustiger in huis (als ze genoeg beweging krijgen).
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

johan1969 schreef:Yep, ik ben 5 jaar vrijwilliger in een asiel, en ik ben enkel nog maar door hyperkinetische Jack Russels gebeten. Grote honden zijn dikwijls stabieler en rustiger in huis (als ze genoeg beweging krijgen).
En hier zit zo'n brave lobbes. (Jack Russel) :(
0 x
azerty1984
Nog geen rang

Bericht door azerty1984 »

Afl. 3266 - 26.11.12

die nieuwe dokter komt s'avonds toe met twee kinderen...ineens franky met van alles en nog wat op tafel,simonne bedankt hem omdat hij over de middag is langsgekomen en daarna marjan met die twee kinderen....
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

nounake schreef:Wat heeft gaia nu in godsnaam te doen met een soap? Die hond van de neef van marianne werd toch enorm aangehaald ;
maar heel dat Gaia gedoe is ALTIJD wat overdreven; wat kon er ni mislopen ùmet een kanarie of een vis in Thuis ?
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :clap:
@Nounake, ik heb je berichtje een beetje aangepast ;)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Lazylady schreef:
johan1969 schreef:Het is ongrondwettelijk dat je huisbaas je verbiedt om 'kleine huisdieren', oa kat en hond (zelfs Duitse Dog) in een appartement te houden. Zolang ze de boel niet afbreken, niet in huis kakken of de buren wakker houden, is dat toegelaten. Je huisbaas kan je toch ook niet verbieden om een drieling te krijgen als je in n appartement met maar 2 slaapkamers woont ? Moet je dan abortus doen ? Dat behoort tot de privesfeer, daar mag een huisbaas zich niet mee moeien, laat staan dat hij je ervoor kan buitenzetten.

Toen de familie van Marianne nog in de loft woonde, hadden ze n Golden Retriever.

En waarom zouden ze in de Zus en Zo geen waakhond mogen houden ? t Is niet dat die in de keuken moet komen he.

De paarden van de manege zien we ook niet meer.
Helaas. Bij mijn moeder mogen er ook geen huisdieren...
Dan is je moeder ook ongrondwettelijk bezig? Amai, zeg, ik zou eens willen weten waar Johan dat haalt???
Persoonlijk vind ik het niet meer dan normaal dat een mens mag oordelen/beslissen wat hij/zij toelaat of verbiedt in z'n eigen huis/eigendom! :twisted:
En feitelijk zijn alle berichten ivm asielen en grondwetten hier off-topic als ze niets met "Wat niet klopt in Thuis" van doen hebben, wjd?
Er zijn dus al verschillende dieren in "Thuis" de revue gepasseerd, maar ja, Gaia.. :animals-chickencatch: :animals-dogrun: :angry-cussingblack: :angry-cussingblack: (ontopic) :text-thankyouyellow:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Rieka schreef:
Lazylady schreef:
johan1969 schreef:Het is ongrondwettelijk dat je huisbaas je verbiedt om 'kleine huisdieren', oa kat en hond (zelfs Duitse Dog) in een appartement te houden. Zolang ze de boel niet afbreken, niet in huis kakken of de buren wakker houden, is dat toegelaten. Je huisbaas kan je toch ook niet verbieden om een drieling te krijgen als je in n appartement met maar 2 slaapkamers woont ? Moet je dan abortus doen ? Dat behoort tot de privesfeer, daar mag een huisbaas zich niet mee moeien, laat staan dat hij je ervoor kan buitenzetten.

Toen de familie van Marianne nog in de loft woonde, hadden ze n Golden Retriever.

En waarom zouden ze in de Zus en Zo geen waakhond mogen houden ? t Is niet dat die in de keuken moet komen he.

Dan is je moeder ook ongrondwettelijk bezig? Amai, zeg, ik zou eens willen weten waar Johan dat haalt???
Persoonlijk vind ik het niet meer dan normaal dat een mens mag oordelen/beslissen wat hij/zij toelaat of verbiedt in z'n eigen huis/eigendom! :twisted:
Idd ms off topic, maar toch even verder gaan : ik heb toch wel gelijk. Natuurlijk is de huurwoning de eigendom van de verhuurder en niet van de huurder, maar privacy gaat boven eigendom. Er is nog altijd het recht om te leven zoals men wil, zolang men anderen niet hindert.

Stel, een koppel met 1 kind huurt een appartement met 2 slaapkamers. Alles in orde, maar dan blijkt de vrouw (ongewenst) zwanger, maar ze houden hun kind toch. Moet de huisbaas hun dan buiten zetten omdat ze niet genoeg plaats hebben ?

Verder vind ik dat veel mensen die in een eigen huis wonen het nog veel harder uithangen dan bepaalde huurders (oa gazon afdoen op zondag, feestjes tot stuk in de nacht) omdat het toch hun eigen huis is.
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

(ontopic)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

johan1969 schreef:
Rieka schreef:
Lazylady schreef:

Idd ms off topic, maar toch even verder gaan : ik heb toch wel gelijk.
En nog geen klein beetje! En wat een arrogantie om toch door te zagen en zomaar te schrijven dat je toch wel gelijk hebt.
Man, man, waar blijf je het toch halen?
Je kan voor of tegen kinderen zijn, maar je opmerking/vergelijking gaat mij te ver.
Iedereen moet kunnen leven zoals hij/zij wenst? OK, dat geldt dan ook voor de huiseigenaren. En als iedereen z'n iegen zin zou doen, zonder rekening te houden met een ander, zou 't leven vaak nog veel onmenselijker zijn dan het nu bij wijlen al is, daar al eens over nagedacht?
Miljaardemiljaar, wat een bullshit verkoop jij toch. :denk:
Nee, ik heb geen huureigendommen, en ja, ik hou ook van dieren.
En ja, ik ben hier ZEKER off-topic bezig, dank zij jouw *** kon ik het echt niet laten om eventjes grof te reageren.
Beste Johan, je kreeg hier minstens 2X duidelijk te lezen dat je off-topic bezig was, dat had moeten voldoende zijn om in te binden, dacht/denk ik..

Beste thuisforum, ik heb mijn zeg geschreven, na lezen en afkeuren mag dat gerust verwijderd worden! ;) :romance-kisscheek:
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Off Topic probleem opgelost : http://www.thuisonline.be/viewtopic.php?f=8&t=900737

Wat er niet klopt in Thuis?
Er zijn soms mensen die dagen, weken, maanden (?) aan een stuk verblijven in de zus en zo. Vroeger in Ter Smisse ook al.
Wat moet dat allemaal niet kosten?? Het is toch geen vijfsterrenhotel maar een gewone fijne b&b? Zoveel geld heeft de gemiddelde mens tegenwoordig toch niet...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Lacrimosa schreef:Er zijn soms mensen die dagen, weken, maanden (?) aan een stuk verblijven in de zus en zo. Vroeger in Ter Smisse ook al. Wat moet dat allemaal niet kosten?? Het is toch geen vijfsterrenhotel maar een gewone fijne b&b? Zoveel geld heeft de gemiddelde mens tegenwoordig toch niet...
Inderdaad, en een huis (of een loft) koop je ook niet op vijf dagen tijd... :naughty:
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

En wat ik in het topic van eddy zei: In thuis is het ook blijkbaar heel makkelijk om aan een job te geraken of regelmatig van de ene job naar de andere job te gaan of heel simpel je oude job terug krijgen. Geen werkloosheids probleem in thuis :thumbup:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ook raar dat Peggy inspringt als taxichauffeur. We hebben haar nog nooit (prive) met een auto zien rijden.

Heeft ze wel n rijbewijs ? :lol: En moet je als taxichauffeur geen medische of psychologische testen afleggen ?
0 x
Plaats reactie