johan1969 schreef:Rieka schreef:Lazylady schreef:johan1969 schreef:Het is ongrondwettelijk dat je huisbaas je verbiedt om 'kleine huisdieren', oa kat en hond (zelfs Duitse Dog) in een appartement te houden. Zolang ze de boel niet afbreken, niet in huis kakken of de buren wakker houden, is dat toegelaten. Je huisbaas kan je toch ook niet verbieden om een drieling te krijgen als je in n appartement met maar 2 slaapkamers woont ? Moet je dan abortus doen ? Dat behoort tot de privesfeer, daar mag een huisbaas zich niet mee moeien, laat staan dat hij je ervoor kan buitenzetten.
Toen de familie van Marianne nog in de loft woonde, hadden ze n Golden Retriever.
En waarom zouden ze in de Zus en Zo geen waakhond mogen houden ? t Is niet dat die in de keuken moet komen he.
De paarden van de manege zien we ook niet meer.
Helaas. Bij mijn moeder mogen er ook geen huisdieren...
Dan is je moeder ook ongrondwettelijk bezig? Amai, zeg, ik zou eens willen weten waar Johan dat haalt???
Persoonlijk vind ik het niet meer dan normaal dat een mens mag oordelen/beslissen wat hij/zij toelaat of verbiedt in z'n eigen huis/eigendom!
Idd
ms off topic, maar toch even verder gaan : ik heb toch wel gelijk.
En nog geen klein beetje! En wat een arrogantie om toch door te zagen en zomaar te schrijven dat je toch wel gelijk hebt.
Man, man, waar blijf je het toch halen?
Je kan voor of tegen kinderen zijn, maar je opmerking/vergelijking gaat mij te ver.
Iedereen moet kunnen leven zoals hij/zij wenst? OK, dat geldt dan ook voor de huiseigenaren. En als iedereen z'n iegen zin zou doen, zonder rekening te houden met een ander, zou 't leven vaak nog veel onmenselijker zijn dan het nu bij wijlen al is, daar al eens over nagedacht?
Miljaardemiljaar, wat een bullshit verkoop jij toch.
Nee, ik heb geen huureigendommen, en ja, ik hou ook van dieren.
En ja, ik ben hier ZEKER off-topic bezig, dank zij jouw *** kon ik het echt niet laten om eventjes grof te reageren.
Beste Johan, je kreeg hier minstens 2X duidelijk te lezen dat je off-topic bezig was, dat had moeten voldoende zijn om in te binden, dacht/denk ik..
Beste thuisforum, ik heb mijn zeg geschreven, na lezen en afkeuren mag dat gerust verwijderd worden!